Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej Stare Kurowo – Rokitno na odcinku nr1 od km 0+000 do km 1+080 ”

Gmina Stare Kurowo ogłasza przetarg

  • Adres: 66540 Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 76-15-052 , fax. 0-95 76-15-102
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Kurowo
    ul. Daszyńskiego 1
    66540 Stare Kurowo, woj. lubuskie
    tel. 0-95 76-15-052, fax. 0-95 76-15-102
    REGON: 21096678600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starekurowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej Stare Kurowo – Rokitno na odcinku nr1 od km 0+000 do km 1+080 ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 005302 F Stare Kurowo – Rokitno. Inwestycja realizowana w ranach projektu pn. pn. "PRZEBUDOWA DRÓG PRZEBIEGAJĄCYCH PRZEZ SOŁECTWO ROKITNO DO MIEJSCOWOŚCI KAWKI" Ze względów ekonomicznych inwestycja podzielona została na cztery odcinki. Przedmiotowe zamówienia obejmuje realizację części odcinka nr 1 od km 0+000 do km 1+080. Zakres robót · karczowanie pni wraz z ich wywozem i utylizacją, · wykonanie profilowania i zagęszczeni podłoża gruntowego, · wykonanie nasypów i wykopów, · wykonanie korytowania na całej szerokości korpusu · wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, · wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, · wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, · wykonanie progu zwalniającego i skrzyżowania wyniesionego z kostki betonowej, · wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego, · wykonanie sączków żwirowych, · wykonanie zjazdów, · profilowanie skarp, · humusowanie z obsianiem mieszanką traw, · elementy bezpieczeństwa ruchu, 2. Zakres zamówienia obejmuje również: a. wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach). b. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych - 2 egz. c. przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania – przejęcia środka trwałego (PT) w formie „papierowej” i elektronicznej. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a. Wykonanie na własny koszt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami oraz wykonanie wszelkich czynności nakazanych decyzją i zawiadomienie na minimum 7 dni przed wprowadzeniem organizacji ruchu stron wskazanych w decyzji, b. Utylizacja wszystkich materiałów porozbiórkowych, c. Zawiadomienie o rozpoczęciu robót wszystkich zarządców sieci kolidujących z trasą inwestycji. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: projekt techniczny wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu metoda spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, D. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, E. Dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach