Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej „Średnie Pole” o nr dz. ewid. 866, 867 w km 0+400 ÷ 1+390 w miejscowości Dębowa, Przebudowa drogi gminnej „Furman” o nr dz. ewid. 6806, 6811, 5627/4, 5618 w km 1+930 ÷ 2+280 w miejscowości Jodłowa oraz Remont drogi gminnej „Na Sybir” o nr dz. ewid. 872/1 w km 0+000 ÷ 0+600 w miejscowości Dębowa

Gmina Jodłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 39225 Jodłowa, Jodłowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001 , fax. 14 630 20 02;683 30 44
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jodłowa
    Jodłowa 1A
    39225 Jodłowa, woj. podkarpackie
    tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001, fax. 14 630 20 02;683 30 44
    REGON: 85166110000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej „Średnie Pole” o nr dz. ewid. 866, 867 w km 0+400 ÷ 1+390 w miejscowości Dębowa, Przebudowa drogi gminnej „Furman” o nr dz. ewid. 6806, 6811, 5627/4, 5618 w km 1+930 ÷ 2+280 w miejscowości Jodłowa oraz Remont drogi gminnej „Na Sybir” o nr dz. ewid. 872/1 w km 0+000 ÷ 0+600 w miejscowości Dębowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa drogi „Średnie Pole” o nr dz. ewid. 866, 867 w km 0+400 ÷ 1+390 w miejscowości Dębowa obejmuje odcinek o długości 990 m. Droga posiada jezdnię o nawierzchni żwirowej, szerokości 2,60 m, z obustronnymi poboczami ziemnymi, przerośniętymi niską roślinnością trawiastą. Przebudowę drogi należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy o szerokości 0,50 m i średniej grubości 10 cm, z odwiezieniem ścinki na odległość do 1 km. Ścięcie poboczy pozwoli na wykonanie niezbędnych robót w zakresie właściwego ich wyprofilowania oraz utwardzenia mieszanką tłuczniową, przy zachowaniu istniejących szerokości na całej długości drogi. Kolejnym etapem będzie oczyszczenie rowów odwadniających z namułu, z wyprofilowaniem dna i skarp, jak również udrożnienie występujących w ich ciągu wszystkich zamontowanych na zjazdach przepustów rurowych. Ze względu na słabą nośność podłoża zalegającego w obrębie korony drogi, jako pierwszy element jego wzmocnienia przyjęto wykonanie stabilizacji cementem w ilości 25 kg/m2 do głębokości 15 cm. Następnie nawierzchnię żwirową jezdni drogowej, na całym przebiegu przebudowywanej drogi, należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowaną dolną konstrukcyjną warstwę podbudowy z tłucznia klinowanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu, a następnie górną z mieszanki tłuczniowej o grubości 12 cm po zagęszczeniu. Projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy należy ułożyć na szerokości 3,10 m (jezdnia łącznie z poboczami). Na tak przygotowanym, odpowiednio zaklinowanym i zagęszczonym podłożu, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II; warstwa profilowa (wiążąca) o grubości 4 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku przydrożnych rowów odwadniających. W miejscu styku początku projektowanej nawierzchni jezdni z istniejącą nawierzchnią bitumiczną, dla zapewnienia właściwych ich połączeń, niezbędne jest wykonanie mechanicznego zacięcia i rozebranie nawierzchni w pasie o szerokości 0,50 m. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyrównać, wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 0,25 m i grubości warstwy 8 cm po zagęszczeniu. 2. Przebudowa drogi „Furman” o nr dz. ewid. 6806, 6811, 5627/4, 5618 w km 1+930 ÷ 2+280 w miejscowości Jodłowa obejmuje odcinek o długości 350 m. Droga posiada jezdnię o nawierzchni żwirowej, szerokości 2,60 m, z obustronnymi poboczami ziemnymi, przerośniętymi niską roślinnością trawiastą. Przebudowę drogi należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy o szerokości 0,50 m i średniej grubości 10 cm, z odwiezieniem ścinki na odległość do 1 km. Ścięcie poboczy pozwoli na wykonanie niezbędnych robót w zakresie właściwego ich wyprofilowania oraz utwardzenia mieszanką tłuczniową, przy zachowaniu istniejących szerokości na całej długości drogi. Kolejnym etapem będzie oczyszczenie rowów odwadniających z namułu, z wyprofilowaniem dna i skarp, jak również udrożnienie występujących w ich ciągu wszystkich zamontowanych na zjazdach przepustów rurowych. Właściwe przygotowanie istniejącej nawierzchni pod projektowaną technologię jej przebudowy wymaga wykonania wymiany istniejącego podłoża na całej szerokości jezdni i poboczy, o grubości warstwy 40 cm, którą należy wykonać na odcinku usytuowanym w km 0+934 ÷ 0+966. Powstałe koryto należy wypełnić dokładnie zagęszczoną 25 cm warstwą tłucznia klinowanego i 8 cm warstwą mieszanki tłuczniowej. Nawierzchnię żwirową jezdni drogowej, na całym przebiegu przebudowywanej drogi, należy mechanicznie wyrównać i wyprofilować pod projektowane wzmocnienie istniejącej nawierzchni dolną konstrukcyjną warstwą podbudowy z tłucznia klinowanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu, a następnie górną z mieszanki tłuczniowej o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Projektowane konstrukcyjne warstwy podbudowy należy ułożyć na szerokości 3,10 m (jezdnia łącznie z poboczami). Na tak przygotowanym, odpowiednio zaklinowanym i zagęszczonym podłożu, przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II; warstwa profilowa (wiążąca) o grubości 4 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku przydrożnych rowów odwadniających. W miejscu styku początku projektowanej nawierzchni jezdni z istniejącą nawierzchnią bitumiczną, dla zapewnienia właściwych ich połączeń, niezbędne jest wykonanie mechanicznego zacięcia i rozebranie nawierzchni w pasie o szerokości 0,50 m. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyrównać, wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 0,25 m i grubości warstwy 8 cm po zagęszczeniu. 3. Remont drogi „Na Sybir” o nr dz. ewid. 872/1 w km 0+000 ÷ 0+600 w miejscowości Dębowa obejmuje odcinek o długości 600 m. Droga posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej. Szerokość jezdni wynosi 2,80 m. Remont należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy o szerokości 0,50 m i średniej grubości 10 cm, z odwiezieniem ścinki na odległość do 1,0 km. Kolejnym etapem będzie oczyszczenie rowów odwadniających z namułu, z wyprofilowaniem dna i skarp, jak również udrożnienie występujących w ich ciągu wszystkich zamontowanych na zjazdach przepustów rurowych Ze względu na występujące duże uszkodzenia i deformacje jezdni drogowej, w projekcie remontu drogi, przyjęto wyprofilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką tłuczniową o średniej grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu. Na całym przebiegu drogi nowa nawierzchnia bitumiczna zaprojektowana została jako trójwarstwowa, dodatkowo wzmocniona (zbrojona) siatką z włókien szklanych, o wytrzymałości 50 x 50 kN, dostosowaną do wbudowania w nawierzchniach bitumicznych dróg i lotnisk. Siatkę należy wbudować na profilowej warstwie z mieszanki mineralno – bitumicznej o grubości 3 cm po zagęszczeniu, ułożonej na wcześniej wyprofilowanym mieszanką tłuczniowym podłożu. Przed przystąpieniem do układania warstwy wiążącej o grubości 3 cm, wzmocniona siatką warstwa profilowa podlegać będzie dokładnemu skropieniu asfaltem w ilości równej 0,5 kg/m2 powierzchni. Na całej długości remontowanej drogi przewidziano ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno – asfaltowej, grysowo – żwirowej, Standard II, o grubości 4 cm po zagęszczeniu. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku przydrożnych rowów odwadniających. W miejscu styku początku projektowanej nawierzchni jezdni z istniejącą nawierzchnią bitumiczną, dla zapewnienia właściwych ich połączeń, niezbędne jest wykonanie mechanicznego zacięcia i rozebranie nawierzchni w pasie o szerokości 0,50 m. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej należy wyrównać, wyprofilować i utwardzić mieszanką tłuczniową obustronne pobocza drogowe o szerokości 0,40 m i grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : - Część III SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Część IV SIWZ) - Przedmiary robót (Część V SIWZ) - Opisy techniczne i przekroje (Część VI SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: w wysokości - 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy, kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) w przypadku podmiotów występujących wspólnie - dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach