Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ NR 109859R „Albigowa przez wieś do Wysokiej” W MIEJSCOWOŚCI ALBIGOWA

GMINA ŁAŃCUT ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Adama Mickiewicza 2A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁAŃCUT
    ul. Adama Mickiewicza 2A
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    REGON: 690581790
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ NR 109859R „Albigowa przez wieś do Wysokiej” W MIEJSCOWOŚCI ALBIGOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ NR 109859R „Albigowa przez wieś do Wysokiej” W MIEJSCOWOŚCI ALBIGOWA.2. Roboty budowlane w formule „Zaprojektuj – zbuduj” w zakresie przebudowy drogi gminnej publicznej nr 109859R Albigowa przez wieś do Wysokiej w miejscowości Albigowa na terenie gminy Łańcut wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej.2.1. Inwestycja polega na zaprojektowaniu i przebudowie drogi gminnej publicznej nr 109859R Albigowa przez wieś do Wysokiej w miejscowości Albigowa.2.2. Przyjęto następujące parametry techniczne projektowanej drogi:- jezdnia jednopasowa dwukierunkowa o szer. 3,50 m na odcinku od km 0+550 do km 2+000 oraz szer. 4,50 m na pozostałym odcinku z uwzględnieniem trudnych warunków wynikających z istniejącego ukształtowania i zagospodarowania terenu. Przyjęte szerokości zostaną powiększone o niezbędne poszerzenia na łukach o małych promieniach skrętu.2.3. Chodniki dla pieszych zostaną przebudowane do szerokości dostosowanej do natężenia ruchu pieszych tzn. od 1,00 m do 2,0m.2.4. W zakres zamówienia wchodzą również czynności powiązane z organizacją procesu budowlanego, zabezpieczenie placu i zaplecza budowy, uzgodnienia z gestorami sieci w zakresie włączeń i związane z tym koszty i nakłady, prace z zabezpieczeniem stanowisk lub/i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i utworzenia tymczasowych przejazdów (jeżeli będą wymagane). Wykonawca zobowiązuje się do uczestniczenia w spotkaniach/radach budowy zorganizowanych prze Zamawiającego w terminach przez niego wskazanych, z obowiązkową obecnością kierownika budowy. Wykonawca zobowiązuje się oddać drogę do użytku w terminach określonych w niniejszej umowie, tj. przeprowadzić procedurę dla wszystkich elementów objętych zamówieniem w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.2.5. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi warunkami, opiniami, uzgodnieniami, zgodami, pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych. 3. Zakres zadania obejmuje elementy określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym– stanowiącym Załącznik Nr 10 do niniejszej SWZ.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.5. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub rządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych.Ponadto zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do użytych w dokumentacji projektowej norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, 7. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach