Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 674700 w miejscowości Kamień Kolonia”

Gmina Ceków-Kolonia ogłasza przetarg

  • Adres: 62834 Ceków, Ceków-Kolonia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 631 002 , fax. 627 631 151
  • Data zamieszczenia: 2019-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ceków-Kolonia
    Ceków-Kolonia 51
    62834 Ceków, woj. wielkopolskie
    tel. 627 631 002, fax. 627 631 151
    REGON: 54116700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.cekow.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 674700 w miejscowości Kamień Kolonia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w granicach istniejącego przebiegu jezdni bitumicznej, działka 81w m. Kamień Kolonia na długości 1,543km Zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy drogi o szerokości utwardzenia jezdni 5,0m o nawierzchni bitumicznej z pasem bezpieczeństwa dla pieszych szerokości 1,5 na odc. 0,000 do 0,426. Początek robót przyjęto na krawędzi jezdni drogi 470 w obrębie skrzyżowania w m. Kamień a koniec na granicy wsi Zborów w km 1+543 3. Parametry techniczne - klasa techniczna D (dojazdowa) - kategoria ruchu KR 2 - szerokość jezdni 5.0 m o przekroju drogowym - szerokość poboczy ziemnych 1,0-0, 5m i umocnione kruszywem mieszanką 0/31,5 gr. 10 cm na szerokości 0,75m - nawierzchnia z mieszanki mineralno - asfaltowej (betonu asfaltowego )gr. 4cm warstwa ścieralna, - nawierzchnia warstwa wiążąca o grubości średnio 3 cm -poszerzenie jezdni na odcinku 0,0do 0,426 obustronne do szerokości jezdni 6,5m a na odcinku 0,426 do 1,543 poszerzenie obustronne o szerokości 0,6m - pochylenie poprzeczne jezdni 2% daszkowe a na łuku poziomym pochylenie jednostronne - na odcinku od 0,000 do 0,426 poszerzenie jezdni stanowić będzie pas bezpieczeństwa dla pieszych o szerokości 1,5m zlokalizowanym po prawej stronie oddzielony linią poziomą krawędziową Odwodnienie powierzchniowe takie jakie obecnie występuje, rowy przydrożne obustronne wymagające pogłębienia i regulacji pochylenia skarp i przebudowy istniejących przepustów pod wjazdami. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i utrzymać na swój koszt oznakowanie robót, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie: miejsca prowadzonych robót w pasie drogowym i wykonanych objazdów oraz za ich utrzymanie w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Wykonawca na własny koszt musi wykonać następujące dokumenty : inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, kosztorys powykonawczy na cały przedmiot zamówienia do którego jest obowiązany dołączyć księgi obmiaru. Koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji ponosi Wykonawca, odpowiedzialny jest również za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1354 z późn. zm.). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi ustawowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, i w Projekcie Budowlanym technicznym i SSTWiOR. Zadanie realizowane jest z udziałem środków w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019 ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 154/2015 z dnia 8 września 2015r. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, na postawie ar. 93 us. 1 a ustawy pzp tj. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wraz z ofertą składa: 1.wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 3. Wypełniony kosztorys ofertowy 4. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach