Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 646027P na odcinkach od km 0+000 do km 0+0+868 oraz od km 0+000 do km 0+310 w miejscowości Skęczniew – Kościanki

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62730 Dobra, plac Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10
    62730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 52819000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 646027P na odcinkach od km 0+000 do km 0+0+868 oraz od km 0+000 do km 0+310 w miejscowości Skęczniew – Kościanki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST WYKONANIE PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH: Przebudowa drogi gminnej nr 646027P na odcinku od km 0+000 do km 0+310 w miejscowości Skęczniew - Kościanki Zakres robót związanych z przebudową drogi gminnej nr 646027P na odcinku od km 0+000 do km 0+310 w miejscowości Skęczniew - Kościanki obejmuje: 1. roboty pomiarowe - 0,310km 2. roboty rozbiórkowe nawierzchni z betonu asfaltowego - 270,80m2 3. rozebranie podbudowy gr. 20 cm z betonu - 270,80m2 4. rozebranie krawężników 15x30 - 477,0m 5. rozebranie krawężników 20x30 - 69,Orn 6. rozbiórka pozostałych elementów drogowych 7. elementy odwodnienia 8. usunięcie w-wy humusu gr. 15cm - 191,4m2 9. wykonanie koryta pod jezdnię, chodniki i krawężniki - 238,0m3 10. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni - 628,0m2 11. podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5MPa gr. 15 cm - 214,0m2 12. podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (bazalt melafir, granit) o uziarnieniu (0-31,5mm) - gr. 20cm pod nawierzchnię ulic - 214,0m2 13. podbudowy betonowe z betonu C8/10 gr. 10 cm pod chodniki - 414,0m2 14. krawężniki betonowe 15x30x100 na ławie betonowe z oporem i ławą pod ściek z betonu C12/15 - 558,0mb 15. obrzeże betonowe na podsypce cementowo - piaskowej 20x6 - 225,0m 16. ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 497,0mb 17. nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm kolor szary - 414,0m2 18. oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2 istniejącej nawierzchni jezdni 19. w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W dla KR1 gr. 4 cm - 214,0m2 20. w-wa ścieralna z betonu asfaltowego KR1 AC118 wg PN-EN-13108-1 gr. 4 cm - 1809,0m2 21. ustawienie oznakowania pionowego 22. wykonanie oznakowania poziomego 23. podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (granit) o uziarnieniu (0-31,5mm) — gr. 20cm pod nawierzchnię ulic 24. podbudowy betonowe z betonu 08/10 gr. 10 cm pod chodniki 25 krawężniki betonowe 15x30x100 na ławie betonowe z oporem i ławą pod ściek z betonu 012/15 26. obrzeże betonowe na podsypce cementowo — piaskowej 20x6 27. ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 28. nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm kolor szary 29. oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2 istniejącej nawierzchni jezdni 30. w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W dla KR1 gr. 4 cm 31. w-wa ścieralna z betonu asfaltowego KR1 AC11S wg PN-EN-13108-1 gr. 4 cm 32. ustawienie oznakowania pionowego 33. wykonanie oznakowania poziomego Parametry techniczne projektowanej drogi. Dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne: kategoria drogi -droga gminna prędkość projektowa - 40km/h kategoria ruchu - KR1 przekrój - uliczny szerokość jezdni - 6,0mb szerokość chodnika — 1x2,0m długość odcinka — 0,310km Konstrukcja nawierzchni jezdni: - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego KR1 AC11S — gr. 4 cm - w-wa wyrównawcza z betonu asfaltowego KR1 AC11W Konstrukcja nawierzchni jezdni na przekopach: - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego KR1 AC11S — gr. 4 cm w-wa wiążąca z betonu asfaltowego KR1 AC11W — gr. 4 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm — gr. 20 cm - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5MPa — gr. 15 cm Konstrukcja nawierzchni chodnika: - kostka brukowa betonowa kolor szary - gr. 6 cm - podsypka piaskowo — cementowa - gr. 3 cm - podbudowa z betonu C8/10 - gr. 10 cm Odwodnienie. Projektuje się odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących i projektowanych studzienek ściekowych a następnie do istniejącego kolektora deszczowego. Droga gminna przewidziana do budowy zlokalizowana jest na terenie gminy Dobra, obręb Skęczniew. W chwili obecnej droga posiada nawierzchnię bitumiczną z licznymi nierównościami w profilu podłużnym i poprzecznym co stanowi zagrożenie dla ruchu. Droga posiada krawężniki w złym stanie technicznym. Stan techniczny drogi określa się jako zły. Stan istniejący zagospodarowania dziatki lub terenu: Teren, na którym zlokalizowana jest droga o nawierzchni gruntowej zlokalizowany jest na terenie Powiatu Tureckiego , gmina Dobra, obręb Skęczniew , działka nr 438/39, 155/1. W chwili obecnej droga posiada liczne nierówności w profilu podłużnym i poprzecznym co stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu. Projektowane zagospodarowanie dziatki lub terenu: Projekt przewiduje ułożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego KR1 AC11S gr. 4 cm. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania działki: Ogółem powierzchnia działki przeznaczona do utwardzenia wynosi: 2223,0 m2 w tym: - nawierzchnia z betonu asfaltowego KR1 AC11S gr. 4 cm — 1809,0m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolor szary gr. 6 cm — 414,0m2 Działka wpisana nie jest do rejestru zabytków i inwestycja nie wymaga uzgodnienia z konserwatorem zabytków. Działka i teren zamierzenia budowlanego nie znajduje się w granicach terenu górniczego. Dane o charakterze i cechach istniejących i przewidywanych zagrożeń dla środowiska i higieny zdrowia użytkowników projektowanego obiektu. Projektowany obiekt, nie stanowi zagrożenia dla środowiska ani dla bezpieczeństwa i higieny przyszłych użytkowników Przebudowa drogi gminnej nr 646027P na odcinku od km 0+000 do km 0+868 w miejscowości Skęczniew - Kościanki Przedmiotem niniejszego opracowania jest projekt budowlany na przebudowę drogi w m. Skęczniew. W chwili obecnej droga posiada nawierzchnię żwirową z licznymi nierównościami w profilu podłużnym i poprzecznym co stanowi zagrożenie dla ruchu. Projektowana do przebudowy droga zlokalizowana jest na terenie Powiatu Tureckiego, na terenie Gminy Dobra. Obszar oddziaływania inwestycji: Wykaz nieruchomości, na których zlokalizowany jest odcinek drogi do przebudowy: Gmina Dobra, obręb Skęczniew 155/1, 194/7, 194/6, 193/15, 193/11, 193/24 i Kościanki dz. nr 1/2. Zakres robót przewidziany niniejszym projektem obejmuje: 1. roboty pomiarowe 2. roboty ziemne 3. usunięcie w- wy humusu 4. wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni równiarką 5. wykonanie nasypów pod jezdnie i chodniki z materiału dowiezionego (Po,Pr,Ps) wraz z zakupem i dowozem materiału 6. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni 7. w-wa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5MPa gr.12,0cm 8. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0-31,5mm) melafir, bazalt, granit lub równoważne gr. 20 cm 9. podbudowa z betonu C8/10 grub. 10 cm pod chodnik 10. podbudowa z betonu 08/10 grub. 20 cm pod przejazdy przez chodnik 11 nawierzchnia chodnika z kostki szarej bezfazowej gr. 6 cm 12. nawierzchnia przejazdów przez chodnik z kostki czerwonej bezfazowej gr. 8 cm 13 krawężniki betonowe 15x30x100 na lawie betonowej C12/15 z oporem 14. obrzeża betonowe 6x20 15. obrzeża betonowe 8x30 na lawie betonowej 08/10 16.w-wa wiążąca z betonu asfaltowego KRI wg PN-EN-13108-1 AC16W gr. 4 cm 17. w-wa ścieralna z betonu asfaltowego KR1 wg PN-EN 13108-1 AC11S gr. 4 cm 18. ustawienie oznakowania Rozwiązanie sytuagyjne. Usytuowanie drogi w istniejącym pasie komunikacyjnym przedstawiono na aktualnych mapach syłuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000 i 1:500 (PLAN SYTUACYJNY). Przebieg drogi dostosowano do istniejącej drogi. Oś projektowanej do przebudowy drogi pokrywa się z istniejącą osią drogi. Przekroje konstrukcyjne od krn 0+000 do km 0+750 Konstrukcja nawierzchni drogi : w-wa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5MPa gr.12,0cm - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0-31,5mm) melafir, bazalt, grafit - gr. 20 cm - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego KR1 wg PN-EN-13108-1 AC16W gr, 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR1 AC11S wg PN-EN 13108-1 gr. 4 cm Konstrukcja nawierzchni chodnika: - podbudowa z betonu C8/10 grub. 10 cm - nawierzchnia chodnika z kostki szarej bezfazowej gr. 6 cm Konstrukcja nawierzchni przejazdów przez chodnik: -podbudowa z betonu C8/10 grub. 20 cm - nawierzchnia chodnika z kostki czerwonej bezfazowej gr. 8 cm Projektuje się ustawienie krawężnika 15x30x100 na lawie betonowej z oporem z betonu C12/15 pod krawężnik i podściel oraz wykonanie ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej. Za chodnikiem projektuje się ustawienie obrzeż betonowego 20x6 a za przejazdami obrzeże 8x30 na lawie betonowej z betonu C8/10 Przebudowa drogi - budowa chodnika na odcinku o długości 118,0mb od końca projektowanej Przebudowy nawierzchni jezdni do granicy pasa drogi wojewódzkiej nr 478. Projektuje się chodnik o szerokości 2,0mb, który stanowi połączenie zaprojektowanego chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 478 . Chodnik będzie stanowić ciąg komunikacji pieszej do Domu Pomocy Społecznej oraz przyległych posesji. Wykonanie chodnika wpłynie na poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszego. Parametry chodnika: • długość odcinka — 118,0mb • szerokość chodnika — 2,0mb • spadek poprzeczny — 2% w kierunku rowu Konstrukcja nawierzchni chodnika: - podbudowa z betonu 08/10 grub. 10 cm - nawierzchnia chodnika z kostki szarej bezfazowej gr. 6 cm Konstrukcja nawierzchni przejazdów przez chodnik: • • podbudowa z betonu C8/10 grub, 20 cm • - nawierzchnia chodnika z kostki czerwonej bezfazowej gr. 8 cm • Projektuje się ustawienie krawężnika 15x30x100 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 pod krawężnik i podściel oraz wykonanie ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej. • Za chodnikiem projektuje się ustawienie obrzeż betonowego 20x6 a za przejazdami obrzeże 8x30 na ławie betonowej z betonu 08/10 • Viii. Roboty ziemne. • Przewiduje się wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni. • X. Odwodnienie. • Projektuje się odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków podłużnych poprzecznych na tereny zlokalizowane w pasie drogi gminnej. • Xl. Urzedzenia obce. • Zgodnie z planem sytuacyjnym przebudowa drogi Skęczniew Kościanki koliduje z infrastrukturą techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić warunki wynikające z uzgodnień z właścicielami sieci kolidującej z projektowaną przebudową drogi. • Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z warunkami BHP, warunkami technicznego wykonania, obowiązującymi normami i współczesną wiedza budowlaną. Konstrukcja nawierzchni chodnika: - podbudowa z betonu 08/10 grub. 10 cm - nawierzchnia chodnika z kostki szarej bezfazowej gr. 6 cm Konstrukcja nawierzchni przejazdów przez chodnik: • podbudowa z betonu C8/10 grub, 20 cm nawierzchnia chodnika z kostki czerwonej bezfazowej gr. 8 cm Projektuje się ustawienie krawężnika 15x30x100 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 pod krawężnik i podściel oraz wykonanie ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej. Za chodnikiem projektuje się ustawienie obrzeż betonowego 20x6 a za przejazdami obrzeże 8x30 na ławie betonowej z betonu 08/10 Roboty ziemne. Przewiduje się wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni. Odwodnienie. Projektuje się odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków podłużnych poprzecznych na tereny zlokalizowane w pasie drogi gminnej. Urządzenia obce. • Zgodnie z planem sytuacyjnym przebudowa drogi Skęczniew Kościanki koliduje z infrastrukturą techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić warunki wynikające z uzgodnień z właścicielami sieci kolidującej z projektowaną przebudową drogi. • Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z warunkami BHP, warunkami technicznego wykonania, obowiązującymi normami i współczesną wiedza budowlaną. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ). 2. W przypadku gdy Zamawiający użył w dokumentacji przetargowej nazw znaków towarowych, patentów lub innych wskazujących na konkretny produkt, należy te nazwy rozumieć jako zobrazowanie niezbędnych do wykonania robót materiałów i określenie przykładowych parametrów minimalnych robót oczekiwanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie produktów lub przedmiotów równoważnych, o ile ich zastosowanie jest zgodne z prawem polskim oraz jeżeli ich zastosowanie wraz pozostałymi materiałami i urządzeniami pozwoli uzyskać oczyszczalnię ścieków i system kanalizacji o parametrach przewidzianych w zadaniu. 3. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 Ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach