Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 560247K „ulica Wiejska” nr dz. ew. 950/5 w miejscowości Kłaj w kilometrażu 0+000 – 1+237,50

Gmina Kłaj ogłasza przetarg

  • Adres: 32015 Kłaj,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2841100 w. 36 , fax. 122 841 133
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłaj 655
    32015 Kłaj, woj. małopolskie
    tel. 012 2841100 w. 36, fax. 122 841 133
    REGON: 54034000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klaj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 560247K „ulica Wiejska” nr dz. ew. 950/5 w miejscowości Kłaj w kilometrażu 0+000 – 1+237,50
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: robotach drogowych: a). Sfrezowaniu starej nawierzchni – 6637m2 b).Uformowanie pobocza przez ścinanie jego nadmiaru 0,97 km, b). Likwidacja przełomów i uzupełnieniu podbudowy na poszerzeniach nawierzchni, c). Oczyszczenie i skropienie nawierzchni , wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min-bitum. wykonanie nawierzchni bitumicznej z wyregulowaniem istniejących klap studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej – 6726 m2/ 1, 24 km d). Wykonanie odwodnienia powierzchniowego z elementów betonowych prefabrykowanych, e). Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego drogi, f). Modernizacja oświetlenia drogowego – wymiana wyeksploatowanych opraw sodowych na typu LED 36 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem wykonanie nawierzchni asfaltowej na odcinku drogi długości minimum 1,3 km (6700m2) Zgodnie z art. 25a uPzp wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie.( Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najlepiej oceniona, do przedłożenia stosownych dokumentów np. referencji, bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot na rzecz którego roboty zostały wykonane). Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punktach 9.2.3a, 9.2.3b i 9.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, złożonych przez wykonawcę, (podmioty występujące wspólnie). Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach