Przetargi.pl
"Przebudowa drogi gminnej nr 394049P na terenie Gminy MIedzichowo z m. Bolewice w kierunku Nowego Tomyśla do granicy Gminy Miedzichowo na działkach 1574,1657/1, 1657/3"

Gmina Miedzichowo ogłasza przetarg

  • Adres: 64-361 Miedzichowo, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 410 240 , fax. 614 410 250
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedzichowo
    ul. Poznańska 12
    64-361 Miedzichowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 410 240, fax. 614 410 250
    REGON: 54624200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzichowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa drogi gminnej nr 394049P na terenie Gminy MIedzichowo z m. Bolewice w kierunku Nowego Tomyśla do granicy Gminy Miedzichowo na działkach 1574,1657/1, 1657/3"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa drogi gminnej nr 394049P na terenie Gminy Miedzichowo z m. Bolewice w kierunku Nowego Tomyśla do granicy Gminy Miedzichowo na działkach 1574, 1657/1, 1657/3. Wspólny Słownik Zamówień: Główny kod CPV: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg. 1) Główne elementy zakresu robót: Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 3 km - wyznaczenie drzew niezbędnych do wycięcia, Po wyznaczeniu drzew niezbędnych do wycięcia Wykonawca udostępni teren budowy Zamawiającemu, na okres 7 dni, w celu wycięcia przez niego wyznaczonych drzew. - mechaniczne karczowanie pasa drogowego (pnie drzew, krzaki i poszycie) Pniaki drzew, które rosły na gruntach będących w zarządzie Nadleśnictwa Bolewice (działki ewidencyjne nr 8229/4, 8229/5, 8230, 8253/4, 8253/5, 8274, 8275/3, 8297/3, 8298/4, 8298/9 obręb ewidencyjny Bolewice, gmina Miedzichowo) Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest przewieść i złożyć na składnicy w miejscowości Lewiczynek. - Zdjęcie warstwy organicznej Roboty ziemne - w tym: przemieszczanie mas ziemnych na odległość do 10 m, transport urobku, pozyskanie gruntu ze żwirowni (łącznie z kosztami zakupu i dowozu), formowanie nasypów, zagęszczanie nasypów Przepust rurowy z rur PEHD (1 sz. 10 m) o średnicy 80 cm wraz z umocnieniem wlotu i wylotu kamieniem naturalnym na betonie, spoiny wypełnione zaprawą cementową Podbudowy - w tym profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie; warstwa wzmacniająca podłoże z pospółki grubości 30 cm; warstwa wzmacniająca z pospółki grubości 15 cm; wzmocnienie podłoża siatką o sztywnych węzłach o wytrzymałości w obu kierunkach 30 kN Nawierzchnie - warstwa dolna z mieszanki kruszyw niezwiązanych zagęszczonych mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 17 cm - górna warstwa przy nawierzchniach z mieszanki kruszyw niezwiązanych zagęszczonych mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm wraz z w-wą klinującą z grysu 0/5 mm gr. 1 cm - nawierzchnia z płyt drogowych żelbetowych o grubości 15 cm (7 szt. o wym. 3mx1,5m) na podsypce piaskowej gr. 10 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową Roboty wykończeniowe - nawierzchnia poboczy z mieszanki z kruszyw niezwiązanych 0/31,5 mm gr. 10 cm zagęszcz. mechanicznie wraz z w-wą klinującą grysu (kolor jasny) 0,5 mm gr. 1 cm - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm - mechaniczne ścinanie gałęzi z odwozem gałęzi Oznakowanie pionowe słupki stalowe ocynkowane wraz z tarczami wielkości mała folia typ 2 (znaki 16 szt. tabliczki szt. 2) wraz z montażem 2) Szczegółowy zakres robót określony jest w Projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB), stanowiących Załącznik do SIWZ. Przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą do wyceny zamówienia. Cena ofertowa (ryczałtowa) w Formularzu Oferty (Załącznik SIWZ) winna być podana w rozbiciu na poszczególne elementy z załączeniem kosztorysu ofertowego. 3) Podane w Projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB) ewentualne nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów i urządzeń. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych. Urządzenia i materiały równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od określonych w specyfikacji/projekcie. 4) Wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w zakresie finansowym jak i rzeczowym, leżą po stronie Wykonawcy. 5) Zamawiający nie wymaga dokonywania wizji lokalnej na terenie budowy. 6) W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: a) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, b) załatwienie formalności i podłączenie mediów dla potrzeb budowy, c) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, d) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, e) przestrzeganie zasad mających na celu ochronę środowiska i gospodarki odpadami, f) zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, g) wywóz i zagospodarowanie odpadów, materiałów pochodzących z rozbiórki, h) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, i) sporządzenie kosztorysów powykonawczych. 7) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) obsługa maszyn budowlanych, b) roboty ziemne, – patrz pkt 27 niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 9.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 22.000,00 złotych. 9.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 4 września 2019 roku. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Brodnica 65 9484 1033 2325 0350 4992 0007, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 9.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 9.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.). 9.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018r. poz. 1986 ze zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – Załącznik Nr 8 do SIWZ W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności: a) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, b) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które pozostają w dyspozycji Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów, przechowywanych przez Zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach