Gmina Stary Lubotyń ogłasza przetarg
- Adres: 07303 Stary Lubotyń, Stary Lubotyń
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 296 446 422 , fax. 296 446 425
- Data zamieszczenia: 2018-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Lubotyń
Stary Lubotyń 42
07303 Stary Lubotyń, woj. mazowieckie
tel. 296 446 422, fax. 296 446 425
REGON: 55066790700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubotyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Nr 260810W Lubotyń Kolonia – Gawki - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 260810W Lubotyń Kolonia – Gawki - etap II o poniższych założeniach projektowych: - odcinek od km 2+160 do km 4+047 - klasyfikacja drogi - droga gminna dojazdowa i lokalna, - szerokość warstwy ścieralnej 5,0 - szerokość warstwy wiążącej - 5,1 m, - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem, - kategoria obciążenia ruchem KR1, - spadek poprzeczny jezdni dwustronny i jednostronny - 2-6%, - pobocza dwustronne z mieszanki kruszywa o szerokości 0,75 m, - zjazdy z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm - długość odcinka - 1887 m, 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej do SIWZ: 1) dokumentacji projektowej; 2) przedmiarze robót; 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 4) wzorze umowy. 3. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określa opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.181). Mając na uwadze powyższe, Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osoby, wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) operatora walca; 2) operatora rozściełacza. 5. Zasady dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę: 1) zatrudnianie osób w ilościach wskazanych w ust. 4 przy realizacji przedmiotu umowy musi trwać od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2018r. 2) w przypadku zakończenia zatrudniania osób wskazanych w ust. 4 przed zakończeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w to miejsce innej osoby, tak aby wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Kodeksu Pracy były spełnione przez cały okres trwania umowy. 3) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osoby na każdym etapie realizacji umowy. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób i przedłożyć dokumenty, o które wnioskuje Zamawiający, co najmniej jednego z poniższych dokumentów: kopie umów o pracę, przekazane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych, zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, zgłoszenie pracownika do ubezpieczeń w sposób zapewniający ochronę danych osobowych. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w ust. 4 w okresie, o którym mowa w ust. 5, pkt 1, bądź w przypadku niezłożenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności wskazane w ust. 4, w takich przypadkach Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną, określoną na zasadach wskazanych we wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik nr 8 do SIWZ);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie Gminy Michałowice”
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa ulicy Komorowskiej w Pęcicach Małych
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi gminnej Płocochowo – Kokoszka na odcinku o długości 2800 m.b.
Dodano: 2024-05-14 - „Remont drogi wojewódzkiej nr 787 w km 8+800 do km 9+920, gmina Pionki, powiat radomski, województwo mazowieckie.” – nr postępowania 060/24
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa drogi gminnej nr 160112W w miejscowości Tartaczek
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowy (modernizacje) dróg gminnych: Żochy - Sarnowa Góra, Radziwie - Zielona, Dąbrowa - Żochy, w miejscowości Brodzięcin i miejscowości Skarżynek.
Dodano: 2024-04-30 - Remont drogi gminnej w miejscowości Wola Polska, gmina Jakubów
Dodano: 2024-04-29 - USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa dróg w miejscowościach Raczyny i Lipiny
Dodano: 2024-04-22 - Budowa chodnika wraz z przystankami przy drodze powiatowej 2701W w Izabeli
Dodano: 2024-04-20