Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 250670W Gibałka - Szafarnia”

Gmina Lelis ogłasza przetarg

  • Adres: 07402 Lelis, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7611019 w. 17
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lelis
    ul. Szkolna 37
    07402 Lelis, woj. mazowieckie
    tel. 029 7611019 w. 17
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lelis.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 250670W Gibałka - Szafarnia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot izakres zamówienia 1. Roboty pomiarowe 2. Wycinka drzew i karczowanie 3. Roboty rozbiórkowe 4. Roboty przygotowawcze - umocnienie skarp płytami ażurowymi betonowymi 5. Roboty ziemne- wykopy, usuniecie warstwy humusu, nasypy, 6. Regulacje 7. Profilowanie i zagęszczenie podłoża 8. Podbudowa z kruszywa łamanego 9. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa wiążąca, warstwa ścieralna) 10. Wykonanie zjazdów. 11. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5. 12. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego. 13. Wykonanie ścianek czołowych przepust 14. Ustawienie w pobliżu zrealizowanej inwestycji tablicy o wym. 700 mm x 900 mm na słupku. Wzór tablicy znajduje się na stronie internetowej www.mazovia.pl Informacje ogólne: Rozbudowa odcinka drogi gminnej nr 250670W Gibałka- Szafarnia o przekroju szlakowym o łącznej długości 1,514 km. Lokalizacja przedsięwzięcia Gmina Lelis, obręb miejscowości Gibałka - Szafarnia, powiat ostrołęcki, woj. mazowieckie Zakres przebudowy Projektowana inwestycja będzie obejmowała: - rozbudowę drogi o nawierzchni żwirowej na bitumiczną Oferta na całość zamówienia powinna uwzględniać wszystkie niezbędne koszty, w tym między innymi: 1) koszt opracowania tymczasowej organizacji ruchu, 2) koszt opracowania inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót – 3 egzemplarze, 3) koszt przygotowania dokumentacji powykonawczej – 3 egzemplarze, Ofertę należy przygotować w oparciu o kompletną dokumentację techniczną, opis przedmiotu zamówienia, SST wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót mają charakter poglądowy i pomocniczy dla Wykonawcy. Jeżeli w przedmiarze robót nie uwzględniono jakichkolwiek elementów przedmiotu zamówienia należy je skalkulować i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a następnie uwzględnić w ofercie cenowej. Załączniki: 1. projekt budowlany branża drogowa 2. projekt stałej organizacji ruchu 3.SST 4.przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium winien obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz 2015 r. poz.978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4) SIWZ, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ. 5) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach