Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 178044 N na odcinku Sokółki-Miłusze

Urząd Gminy w Prostkach ogłasza przetarg

  • Adres: 19-335 Prostki, ul. 1 Maja 44B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. ()87) 611 20 12 , fax. (087) 611 20 79
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Prostkach
    ul. 1 Maja 44B 44B
    19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. ()87) 611 20 12, fax. (087) 611 20 79
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prostki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 178044 N na odcinku Sokółki-Miłusze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej nr 178044 na odcinku Sokółki-Milusze. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe, wycinka krzaków, roboty rozbiórkowe, regulacja wysokościowa studzienek, demontaż/rozbiórka 2 szt. wiat przystankowych; 2) Roboty ziemne drogowe - wykopy z transportem urobku na odkład, plantowanie skarp wykopów, formowanie, plantowanie i zagęszczanie nasypów; 3) Wykonanie podbudów i wyrównanie istniejących nawierzchni - wykonanie podbudowy na poszerzeniu nawierzchni z kruszywa, wyrównanie nawierzchni masą mineralno-asfaltową, mechaniczne oczyszczenie podbudowy /starej nawierzchni/ i skropienie emulsją asfaltową; 4) Wykonanie nawierzchni jezdni - mechaniczne oczyszczenie poszczególnych warstw nawierzchni, skropienie warstwy nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego; 5) Wykonanie/remont zatok autobusowych - roboty ziemne, ustawienie krawężników na ławach z oporem, profilowanie i zagęszczenie podłoża, podbudowa z kruszywa naturalnego i z betonu cementowego, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej; 6) Elementy ulic - wymiana/ustawienie krawężników, obrzeży i wykonanie nawierzchni chodników i wjazdów z kostki brukowej betonowej; 7) Odwodnienie pasa drogowego - oczyszczenie-odmulenie lub wykonanie rowów przydrożnych, wykonanie przepustów pod koroną drogi i zjazdami; 8) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego -oznakowanie pionowe i poziome, bariery ochronne stalowe /w rejonie zatok autobusowych/, poręcze ochronne /typ olsztyński/ - w rejonie przepustów pod koroną drogi/, oznakowanie pionowe i poziome, montaż 1 szt. progu zwalniającego-wyspowego, montaż 2 szt. luster drogowych, wymiana źródeł oświetlenia. 9) Roboty wykończeniowe - uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym z ich zagęszczeniem, wykonanie zjazdów o nawierzchni żwirowej z zagęszczeniem, montaż 2 szt. wiat przystankowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w materiałach będących podstawą zgłoszenia robót budowlanych oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Przedmiary robót dołączone do niniejszej SIWZ stanowią wyłącznie materiał pomocniczy do sporządzenia szczegółowego kosztorysu ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 40.000,00zł, słownie: czterdzieści tysięcy złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Urząd Gminy Prostki, ul. 1 Maja 44b, 19-335 Prostki, Bank Spółdzielczy Ełk O/Prostki konto nr 89 9331 0004 0030 0300 0101 0002 z dopiskiem: /Wadium - nr sprawy GK.7013.1.2016/ 4. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Gminy Prostki (dziennik podawczy) 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w następujących okolicznościach: 1) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prostki.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach