Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 147018R w miejscowości Nowiny Horynieckie KM 0 + 000 – KM 0 + 939 oraz Przebudowa drogi gminnej nr 105053R w miejscowości Polanka Horyniecka KM 1 + 160 – KM 1 + 950

Gmina Horyniec-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 37620 Horyniec-Zdrój, Al. Przyjaźni
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 313 455 , fax. 166 313 455
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Horyniec-Zdrój
    Al. Przyjaźni 5
    37620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 166 313 455, fax. 166 313 455
    REGON: 65090067700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.horyniec-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 147018R w miejscowości Nowiny Horynieckie KM 0 + 000 – KM 0 + 939 oraz Przebudowa drogi gminnej nr 105053R w miejscowości Polanka Horyniecka KM 1 + 160 – KM 1 + 950
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 147018R w miejscowości Nowiny Horynieckie KM 0 + 000 – KM 0 + 939 1. OPIS PRAC PROJEKTOWYCH Charakterystyka techniczna - klasa techniczna kategoria D - Vp = 30km/h, kategoria ruchu KR 1-2 - teren płaski - przekrój poprzeczny pól szlakowy km 0 + 000 – km 0 + 939 - szerokość jezdni km 0 + 000 – km 0 + 939: 3.00m - projektowane mijanki str. L szer. 1m i str. P szer. 1m , dł. 10mb, ze skosami 1 : 7 - szerokość pobocza ziemnego km 0 + 000 – km 0 + 939 str. P: 0.75m – 1.25m km 0 + 000 – km 0 + 939 str. L: 0.75m – 1.25m - projektowana nawierzchnia drogi utwardzenie z kruszywa - odwodnienie drogi przepusty, spadki podłużne i poprzeczne - przebieg drogi teren niezabudowany - charakter ruchu ogólnodostępny, gospodarczy i turystyczny Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 koniec ściany lasu granica działki Nadleśnictwa Lubaczów - KPO km 0 + 939 według wskazań w terenie za zjazdem str. P Projektowana przebudowa nawierzchni drogi gminnej znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi wewnętrznej stanowiącej własność Gminy Horyniec - Zdrój. Działki objęte przebudową obręb geodezyjny Horyniec - Zdrój działki nr ewidencyjny 350/1, 380. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne, oraz odprowadzenie wód z nawierzchni. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada wyboje i koleiny przed wykonaniem zasadniczej warstwy nawierzchni należy wykonać koryto, profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków. Następnie wykonać utwardzenie: dolną warstwę podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 gr. 5cm, gr. 10cm, 12cm i górną warstwę podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 gr. 5cm. Następnie warstwą ścieralną z betonu asfaltowego gr. 6cm. Uwaga! niweletę nawierzchni należy dostosować do istniejącego teren śr. 10cm powyżej istniejącej niwelety nawierzchni gruntowej. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy i jednostronny 3%. Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 – km 0 + 275 - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 5cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 5cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 2cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia km 0 + 275 – km 0 + 500 - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 2 - 5cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 10cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia km 0 + 500 – km 0 + 939 - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 2 - 5cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 12cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia zjazdów - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 15cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia mijanek - 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 5cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 12cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Uwaga! warstwę z kruszywa należy skropić lepiszczem asfaltowym Odwodnienie, rowy Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów i przepustów. Grunt z koryta należy wykorzystać przy formowaniu nasypów i poboczy ziemnych str. L i P. Na omawianym odcinku nie występują elementy odwodnienia. Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do gospodarstw. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w „Tabeli zjazdów”. W/w zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie nawierzchni zjazdów. Skrzyżowania Na omawianym odcinku nie występują skrzyżowania z drogami. Oznakowanie pionowe Odcinek objęty opracowaniem nie posiada oznakowania pionowego. KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia. - sieć wodociągowa - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie w/w urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb ZIELEŃ Na terenie przedmiotowej inwestycji występuje roślinność trawiasta oraz roślinność w postaci drzew i krzaków, których usytuowanie nie koliduje z przedmiotową inwestycją. Drzewa i krzewy nie podlegające karczowaniu a mogące ulec zniszczeniu podczas robót budowlanych należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Część 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 105053R w miejscowości Polanka Horyniecka KM 1 + 160 – KM 1 + 950 OPIS PRAC PROJEKTOWYCH Charakterystyka techniczna - klasa techniczna kategorii L - Vp = 30km/h, kategoria ruchu KR 1 – 2 uwaga! ruch pojazdów Nadleśnictwa Lubaczów z drzewem - szerokość jezdni km 1 + 160 – km 1 + 950: 3.50m - teren falisty - przekrój poprzeczny szlakowy km 1 + 160 – km 1 + 950 - szerokość pobocza ziemnego str. L i P: 1.00m – 1.50m - mijanki 3 szt. str. L i P: długości 23mb, szerokości 3m, skosy dł. 17.50m - projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie - odwodnienie drogi system rowów otwartych, oraz spadków podłużnych i poprzecznych - przebieg drogi teren niezabudowany - charakter ruchu ogólnodostępny, gospodarczy i turystyczny Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 1 + 160: koniec istniejącej nawierzchni bitumicznej - KPO km 1 + 950: przed istniejącym zjazd na z drogą leśną str. P Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Horyniec – Zdrój i obejmuje działki obręb geodezyjny Nowe Brusno działki nr ewidencyjny: 4406/2, obręb geodezyjny Stare Brusno działki nr ewidencyjny: 76/2. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając profilowanie poprzeczne gr. średnio 2cm z kruszywa sortowanego 0/63, uzupełnienie istniejących kolein, oraz wykonanie wzmocnienia nawierzchni kruszywem sortowanym gr. 15cm i gr. 12cm i kruszywem sortowanym 0/32 gr. 5cm. Następnie projektuje się ułożenie warstwy wiążącej gr. 4cm i ścieralnej gr. 4cm z betonu asfaltowego KR 1 - 2. Spadki podłużne projektowanej niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny wg istniejącego, rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Projektowana nawierzchnia km 1 + 160 – km 1 + 620 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 12cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 2cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia km 1 + 620 – km 1 + 920 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 10cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 2cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia km 1 + 920 – km 1 + 950 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 12cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 2cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia zjazdów - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 20cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia mijanek - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 30cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Uwaga! warstwę wiążącą należy skropić lepiszczem asfaltowym Rowy Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych odprowadzone są do istniejących rowów przydrożnych strona lewa i prawa a następnie do przepustów i cieków wodnych. Rowy na w/w odcinku częściowo zamulone i wymagają na chwilę obecna odmulenia. W przypadku problemów z odpływem wody Gmina Horyniec – Zdrój we własnym zakresie wykona niezbędne roboty w celu zapewnienia odpowiedniego odwodnienia. Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do gospodarstw, pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w „Tabeli zjazdów”. W/w zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie nawierzchni zjazdów. Odwodnienie Na omawianym odcinku nie występują przepusty i inne urządzenia inżynierskie. Skrzyżowania Na omawianym odcinku nie występują skrzyżowania z drogami. OZNAKOWANIE PIONOWE Odcinek objęty opracowaniem nie posiada oznakowania pionowego. KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia, oraz inne urządzenia nie ujęte na planie sytuacyjnym. - sieć wodociągowa, kanalizacyjna - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie w/w urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb. ZIELEŃ Na terenie przedmiotowej inwestycji występuje roślinność trawiasta oraz roślinność w postaci drzew i krzaków, których usytuowanie nie koliduje z przedmiotową inwestycją. Drzewa i krzewy nie podlegające karczowaniu a mogące ulec zniszczeniu podczas robót budowlanych należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości a. Część 1 - 5 000,00 zł b. Część 2 – 8 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków oceny tego kryterium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach