Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 147005R w km 0+000-0+300 w m. Horyniec-Zdrój oraz Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1134 w km 0+273-0+758 w m. Nowiny Horynieckie

Gmina Horyniec-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 37-620 Horyniec-Zdrój, Al. Przyjaźni
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 313 455 , fax. 166 313 455
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Horyniec-Zdrój
    Al. Przyjaźni 5
    37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 166 313 455, fax. 166 313 455
    REGON: 65090067700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.horyniec-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 147005R w km 0+000-0+300 w m. Horyniec-Zdrój oraz Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1134 w km 0+273-0+758 w m. Nowiny Horynieckie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Przebudowa drogi gminnej Nr 147005R w km 0+000-0+300 w m. Horyniec-Zdrój 1. NAZWY I KODY STOSOWANE WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ - CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 2.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna kategorii D - Vp = 30km/h, kategoria ruchu KR 1 – 2 - szerokość jezdni km 0 + 000 – km 0 + 580: 3.50m - teren płaski - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 – km 0 + 580 - szerokość pobocza ziemnego str. L i P: 0.75m – 1.00m - uzupełnienie ubytków nawierzchni km 0 + 300 – km 0 + 480 str. L i P 0.35m - projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - przebieg drogi teren zabudowany - charakter ruchu ogólnodostępny, gospodarczy i turystyczny 2.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z drogą gminną - KPO km 0 + 580 za istniejącym zjazdem str. P Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Horyniec – Zdrój i obejmuje działki obręb geodezyjny Horyniec - Zdrój działki nr ewidencyjny: 2464, 2465, obręb geodezyjny Radruż działki nr ewidencyjny: 453/1. 2.3 Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm, oraz wykonanie wzmocnienia nawierzchni kruszywem sortowanym 0/63 gr. 7cm i gr. 15cm i kruszywem sortowanym 0/32 gr. 5cm. Następnie projektuje się ułożenie warstwy wiążącej gr. 4cm z betonu asfaltowego KR 1 – 2 i warstwy ścieralnej gr. 3cm z betonu asfaltowego KR 1 - 2. Spadki podłużne projektowanej niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. 2.4 Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny wg istniejącego, rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 – km 0 + 300 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia km 0 + 300 – km 0 + 480 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 5cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia km 0 + 480 – km 0 + 580 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana uzupełnienia ubytków nawierzchni - 10cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia zjazdów - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 15cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku 2.5 Odwodnienie Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych odprowadzone są do istniejących rowów przydrożnych strona lewa a następnie do przepustów i cieków wodnych. Rowy na w/w odcinku są w dobrym stanie technicznym i nie wymagają na chwilę obecną żadnych robót. W przypadku problemów z odpływem wody Gmina Horyniec – Zdrój we własnym zakresie wykona niezbędne roboty w celu zapewnienia odpowiedniego odwodnienia. Na omawianym odcinku projektuje się przebudowę przepustów. - przepust km 0 + 006 fi 60 dł.20mb projektowane odmulenie części przelotowej i murki czołowe Wykonanie ścianek czołowych umocnienie wylotów przepustu z kamienia o grubości 12cm – 16cm, ułożonego na podsypce cementowo – pisakowej 1: 4 z wypełnieniem spoin zaprawą cementową ilość kamienia na 1 szt. umocnienia 2m2. 2.6 Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do gospodarstw, pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w „Tabeli zjazdów”. W/w zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie nawierzchni zjazdów. 2.7 Skrzyżowania Na omawianym odcinku występują skrzyżowania z drogami. - km 0 + 000 skrzyżowanie z drogą gminną 3. OZNAKOWANIE PIONOWE Odcinek objęty opracowaniem nie posiada oznakowania pionowego. W celu bezpiecznego wyjazdu z drogi projektuje się następujące oznakowanie (słupek i tablice znaku). - km 0 + 015 str. L znak A - 7, słupek stalowy Projektuje się ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50mm ocynkowanych, montowanych, zabetonowanych i zasypaniem. Całkowita dł. słupka 3.5m. Tablice mocowane do słupków, tablice znaków z foli odblaskowej 3M, wielkość średnie. 4. KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia, oraz inne urządzenia nie ujęte na planie sytuacyjnym. - sieć wodociągowa, kanalizacyjna - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie w/w urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służby 5. ZIELEŃ Na terenie przedmiotowej inwestycji występuje roślinność trawiasta oraz roślinność w postaci drzew i krzaków, których usytuowanie nie koliduje z przedmiotową inwestycją. Drzewa i krzewy nie podlegające karczowaniu a mogące ulec zniszczeniu podczas robót budowlanych należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Część II Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1134 w km 0+273-0+758 w m. Nowiny Horynieckie 1. NAZWY I KODY STOSOWANE WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ - CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 2.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna kategoria D - Vp = 30km/h, kategoria ruchu KR 1-2 - teren pagórkowaty - przekrój poprzeczny pól szlakowy km 0 + 273 – km 0 + 758 - szerokość jezdni km 0 + 273 – km 0 + 758: 3.00m - projektowane mijanki km 0 + 130, km 0 + 320 str. L szer. 1m i str. P szer. 1m , dł. 10mb, ze skosami 1 : 7 - uzupełnienie ubytków nawierzchni km 0 + 723 – km 0 + 758 str. L: 0.30m km 0 + 723 – km 0 + 758 str. P: 0.30m - szerokość pobocza ziemnego km 0 + 273 – km 0 + 758 str. P: 1.00m – 1.25m km 0 + 273 – km 0 + 758 str. L: 1.00m – 1.25m - projektowana nawierzchnia drogi utwardzenie z kruszywa - odwodnienie drogi przepusty, spadki podłużne i poprzeczne, rowy - przebieg drogi teren niezabudowany - charakter ruchu ogólnodostępny, gospodarczy i turystyczny 2.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 273 płyta skrzyżowania z drogą leśną o nawierzchni bitumicznej - KPO km 0 + 758 początek istniejącej nawierzchni bitumicznej Projektowana przebudowa nawierzchni drogi gminnej znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi stanowiącej własność Gminy Horyniec - Zdrój. Działki objęte przebudową obręb geodezyjny Horyniec - Zdrój działki nr ewidencyjny 1134. 2.3 Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne, oraz odprowadzenie wód z nawierzchni. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada wyboje i koleiny przed wykonaniem zasadniczej warstwy nawierzchni należy wykonać koryto, profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków. Następnie wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 20cm, utwardzenie: dolną warstwę podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 gr. 7cm, 10cm, 12cm, 15cm i górną warstwę podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 gr. 7cm. Następnie warstwą ścieralną z betonu asfaltowego gr. 6cm. Uwaga! niweletę nawierzchni należy dostosować do istniejącego teren śr. 10cm powyżej istniejącej niwelety nawierzchni gruntowej. 2.4 Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy i jednostronny 3%. Projektowana nawierzchnia km 0 + 273 – km 0 + 573 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 Uwaga! II etap - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 12cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia km 0 + 573 – km 0 + 723 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 Uwaga! II etap - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia km 0 + 723 – km 0 + 758 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 Uwaga! II etap - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 5cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia mijanek - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 Uwaga! II etap - 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 7cm górna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku Uwaga! warstwę z kruszywa należy skropić lepiszczem asfaltowym Projektowana nawierzchnia uzupełnienia ubytków nawierzchni km 0 + 723 – km 0 + 758 - 10cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku 2.5 Odwodnienie, rowy Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów i przepustów. Grunt z koryta należy wykorzystać przy formowaniu nasypów i poboczy ziemnych str. L i P. Na omawianym odcinku nie występują należy zaprojektować następujące elementy odwodnienia. - km 0 + 281 wykonanie przepustu fi 60 dł. 8mb z murkami kamiennymi str. P i L Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych. Przy przebudowie przepustów należy zachować istniejące rzędne posadowienia wlotu i wylotu przepustu oraz spadki części przelotowej. Murki czołowe należy wykonać z kamienia o grubości 12cm – 16cm, ułożonego na podsypce cementowo – pisakowej 1: 4 z wypełnieniem spoin zaprawą cementową ilość kamienia na 1 szt. umocnienia 2m2. 2.6 Zjazdy Na omawianym odcinku nie występują zjazdy do pól i lasów. 2.7 Skrzyżowania Na omawianym odcinku nie występują skrzyżowania z drogami. 2.8 Oznakowanie pionowe Odcinek objęty opracowaniem nie posiada oznakowania pionowego, w związku z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu dla użytkowników projektuje się następujące oznakowanie pionowe. Projektuje się wykonanie słupków i tablic znaków. Projektuje się ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50mm, z zamontowaniem, zabetonowaniem i zasypaniem. Całkowita dł. słupka 3.5m. Tablice mocowane do słupków, tablice znaków z foli odblaskowej 3M, wielkość średnie. - km 0 + 283 str. L znak B – 20, słupek stalowy - km 0 + 283 str. L znak D – 4a, słupek stalowy 3. KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia. - sieć wodociągowa - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie w/w urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb 4. ZIELEŃ Na terenie przedmiotowej inwestycji występuje roślinność trawiasta oraz roślinność w postaci drzew i krzaków, których usytuowanie nie koliduje z przedmiotową inwestycją. Drzewa i krzewy nie podlegające karczowaniu a mogące ulec zniszczeniu podczas robót budowlanych należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część 1 – Przebudowa drogi gminnej Nr 147005R w km 0+000-0+300 w m. Horyniec-Zdrój 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) Część 2 – Przebudowa drogi dz. nr ewid. 1134 w km 0+273-0+758 w m. Nowiny Horynieckie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy: a) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, b) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Dowód wniesienia wadium. 5) Kosztorys ofertowy. Obligatoryjnym elementem oferty jest szczegółowy Kosztorys ofertowy - jest niezbędnym dokumentem umożliwiającym zamawiającemu zweryfikowanie czy oferowany przedmiot jest poprawny, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i prawidłowo wyceniony. Ponadto opisany w kosztorysie sposób i zakres wyceny poszczególnych prac pozwoli zamawiającemu wstępnie ocenić ofertę także pod kątem ewentualnego wystąpienia ceny rażąco niskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach