Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
- Data zamieszczenia: 2017-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
ul. Mikołaja Kopernika 1
38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
REGON: 37044007000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wwww.ustrzyki-dolne.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 144 251R w km 0+003 – 0+263 w miejscowości Ustrzyki Dolne nr ewid. działki 2632, 2580 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Zrealizowanie robót budowlanych w zakresie przedstawionym w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót załączonym jako materiał pomocniczy obejmującym m. in. następujący zakres robót: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 2. Wykonanie koryta głeb. 50 cm, profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża 3. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur fi 40 cm wraz z wykonaniem studzienek ściekowych ulicznych i studni rewizyjnych 4. Warstwa odcinająca zagęszczana mechaniczne - gr.10 cm 5. Warstwa odsączająca zagęszczana mechanicznie – gr. 20 cm 6. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm 7. Wbudowanie krawężnika betonowego20 x30 8. Ułożenie ścieków z elementów betonowych grub.20 cm 9. Umocnienie skarp i dna rowów płytami betonowymi 10. Warstwa wiążąca – nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych - AC16W - grub. 6 cm 11. Warstwa ścieralna – nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych - AC 11S - grub. 5 cm 12. Montaż oznakowania drogowego 13. Roboty pomiarowe – inwentaryzacja powykonawcza Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (zał. Nr 7) i załącznik nr 8 do SIWZ – przedmiar robót załączony jako materiał pomocniczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nr 93 8621 0007 2001 0012 3347 0003 Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych tytułem: Wadium: „Przebudowa drogi gminnej nr 144251R Ustrzyki Dolne dz.2632, 2580” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) lub oryginał innej formy wniesienia wadium załączony do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały osoby, które będą zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.) 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników fizycznych w trakcie realizacji zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest: 1. przedłożyć w dniu podpisania umowy dowód osobisty – w przypadku gdy wykonawcą jest osoba fizyczna; 2. przedłożyć w dniu podpisania umowy oświadczenie, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3.3.B są zatrudnione przez wykonawcę bądź podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wraz z podaniem imion i nazwisk tych osób oraz wskazaniem podmiotu, który je zatrudnia – wg załącznika nr 10 do SWIZ 3. w dniu podpisania umowy wykonawca przedłoży zamawiającemu dokument potwierdzający, ze wykonawca ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 5A.3 - na cały okres realizacji umowy – do odbioru końcowego zamówienia 4. w dniu podpisania umowy wykonawca przedłoży zamawiającemu kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem: • uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. • zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby skierowanej do realizacji zamówienia o której mowa w pkt 5A.2 Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do przedłożenia Kosztorysu ofertowego z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, z zestawieniem robocizny, sprzętu, materiałów i ich ceny oraz z danymi wyjściowymi do kosztorysowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Adamówka
Dodano: 2024-04-29 - „Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bircza - etap III” w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Sokołów Małopolski
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa dróg i budowa parkingów na terenie Gminy Sokołów Małopolski
Dodano: 2024-04-08 - Roboty budowlane polegające na budowie chodnika wraz z oświetleniem ulicy Matysowskiej do granicy Miasta Rzeszów z gminą Chmielnik oraz poszerzenie odcinka jezdni- zamówienie objęte prawem opcji
Dodano: 2024-03-27 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie miasta Rzeszowa – przebudowa drogi polegająca na wykonaniu nawierzchni bitumicznej podnoszącej nośność
Dodano: 2024-03-26 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1345R Lubzina - Okonin w miejscowości Okonin wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową sieci – Etap II
Dodano: 2024-03-21 - Rozbudowa drogi w związku z budową parkingu „Park&Ride” na oś. Niwa w Głogowie Małopolskim
Dodano: 2024-03-13 - Przebudowa drogi powiatowej Nr P 1630 R Zagórze – Hucisko Jawornickie od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 835
Dodano: 2024-02-29 - Budowa dróg gminnych na terenie MPZP Czarna Pastwiska w msc. Czarna
Dodano: 2024-02-28