Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 133039N ulica Lipowa w Miłkach – Etap I.

Gmina Miłki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-513 Miłki, ul. Mazurska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 42-11-060
  • Data zamieszczenia: 2017-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłki
    ul. Mazurska 2
    11-513 Miłki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 42-11-060
    REGON: 790671260
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 133039N ulica Lipowa w Miłkach – Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 133039N - ulica Lipowa w Miłkach etap I. Zadanie obejmuje m.in. wykonanie: 1) - Nawierzchni jezdni - 1826 m2. 2) - Nawierzchni zjazdów - 174 m2. 3) - Nawierzchni chodników - 507,5 m2. 4) - Nawierzchni poboczy i ścieków filtracyjnych - 646,5 m2. oraz konserwacja i uzupełnienie rowów Zakres prac projektowych mieści się na terenie działek o nr ewidencyjnych:- 296/1 i 304/23 - Gmina Miłki. 5) Konstrukcji nawierzchni i chodników: - Kategoria ruchu - KR 1 - Grupa nośności podłoża - G1 grunt niewysadzinowe (Wp>25) W oparciu o rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej Dziennik Ustaw Nr 43 poz. 430 przyjęto konstrukcję nawierzchni jezdni i zjazdów: * nawierzchnia - warstwa ścieralna BA gr. 4 cm - warstwa wiążąco - wyrównawcza BA gr. 6 cm - istniejące w-wy nawierzchni i podbudowy * chodnik - kostka betonowa gr. 6 cm - podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm - podbudowa z betonu B 2,5 gr. 10 cm * zjazdy - kostka betonowa gr. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm - podbudowa z betonu B 2,5 gr. 10 cm 3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania i odbioru prac określają: 1) Projekt budowlany – wykonawczy; 2) Przedmiary robót 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwana dalej „Specyfikacją techniczną”, które łącznie stanowią Załącznik E do SIWZ. UWAGA: Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem budowlanym. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie projektu budowlanego nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych a przedmiarem robót należy przyjąć zakres robót i ich ilość wynikającą z projektu budowlanego, i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót należy wystąpić do zamawiającego o ich wyjaśnienie. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1 Wzoru Umowy, wszystkich prac, również tych nie wymienionych w ust. 2 i 3, lecz koniecznych na podstawie obowiązujących nom, przepisów oraz zgodnie z wiedzą techniczną, niezbędnych do całkowitej realizacji przedmiotu zamówienia, tak aby był on zdatny do celu, jakiemu ma służyć. 5. Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w co najmniej 4 egzemplarzach w wersji papierowej i w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej w programie czytanym w wersji dwg, i pdf, wraz z opinią uprawnionego projektanta o zgodności wykonanych robót z obowiązującymi przepisami i normami. 6. Dokumentacja powykonawcza będzie stanowiła integralny Załącznik do Protokołu odbioru końcowego. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności a) prace rozbiórkowe; b) odwodnienie korpusu drogowego; c) wykonanie podbudów; d) wykonanie nawierzchni i elementów ulicy. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiący Załącznik D do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 9 000,00 zł brutto (słownie: dziewięć tysięcy złotych brutto) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). - do Referatu Finansowego w pok. nr 12 od poniedziałku do piątku od 7.30 – 14.00 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Urzędu Gminy Miłki Nr 34 9364 0000 2005 0001 0118 0001 w WMBS Ruciane Nida O/ Miłki 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej 2) kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Miłki) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 3) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, Jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 9. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Jeżeli jego wniesienia żądano. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę. 17. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach