Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 118389 E UL. KOLEJOWA W WIERUSZOWIE

Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48627832610 , fax. +48627832611
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
    Rynek 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. +48627832610, fax. +48627832611
    REGON: 250855392
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 118389 E UL. KOLEJOWA W WIERUSZOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 118 389E ul. Kolejowa w Wieruszowie. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załącznikach do siwz – dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę drogi gminnej nr 118389 E ul. Kolejowa w miejscowości Wieruszów, Gmina Wieruszów, w tym: a) roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach zimnych – trasa dróg w terenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą, - wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, - rozebranie ogrodzenia z prefabrykatów elem. Żelbet, - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o spoinach wypełnionych piaskiem, - wywóz samochodami samowyładowczymi brukowca, kostki kamiennej z załadunkiem ręcznym, - rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5cm, - rozebranie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr.4 cm, - rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, - rozebranie podbudowy z beton gr 15 cm mechanicznie- rozebranie ław, - rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej, - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr 5 cm i 7 cm z wywozem, - rozebranie podbudowy z kruszywa o gr 15 cm, - demontaż znaków, - roboty ziemne wykonane koparkami, - wywiezienie gruzu i materiałów rozbiórkowych, - przełożenie kostki betonowej na wjazdach, - demontaż istniejących słupów oświetleniowych o masie do 100 kg; b) wykonanie kanalizacji deszczowej i odwodnienia : - wykopy pod kolektory o gł. 3 m na okład koparkami, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych, - komory murowane z cegieł, - studzienki ściekowe uliczne betonowe, - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, - kanały z rur PVC 160, 315, 300, - podłoża pod kanały i obiekty, - zasypywanie wykopów o ściankach pionowych, - podbudowy z gruntu stabilizowanego, - roboty ziemne wykonane koparkami; c) wykonanie jezdni: - koryta wykonane mechanicznie do gł.30 cm w gruncie, - koryta gł. 30 cm wykonane w gruntach na poszerzeniach jezdni, - roboty ziemne wykonane koparkami (wywiezienie nadmiaru gruntu na odległość do 3 km), - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 2,5MPa warstwa 10 cm na poszerzeniu, - ława pod krawężniki betonowa z oporem, - krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15/22, - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm, - ścieżki z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piakowej, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm o gr. 20 cm, - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, - mechaniczne oczyszczanie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm, 4cm i 6 cm, - mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej /bitumicznej, -nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych – asfaltowych o gr 4 cm; d) wykonanie chodnika i zjazdów : - koryta i wykonanie mechaniczne gł. do 20 cm, - ława pod krawężniki betonowa z oporem –ława pod obrzeża, - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm o gr.20 cm, - wjazdy bramowe z kostki betonowej „POLBRUK” gr 80 mm typu Holland, - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-wapiennej; e ) roboty wykończeniowe : - plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach, - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm, - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, - regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych, - słupki dla znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm; 2) uporządkowanie terenu robót i terenu przyległego po zakończeniu robót, w tym także zagospodarowanie na własny koszt i ryzyko odpadów powstałych w toku realizacji robót; 3) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót branżowych oraz bieżące, dokładne i czytelne prowadzenie dziennika budowy; 4) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i Kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2101 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci zatwierdzoną przez miejscowy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; 5) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB; 6) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego zawierającego: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabelę elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki badań laboratoryjnych sprawdzonych i zaakceptowanych przez Zamawiającego, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, rozliczenie z materiałów rozbiórkowych, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania; 7) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji dobrej jakości wykonanego przedmiotu umowy, z uwzględnieniem następujących warunków: 1) Udzielana gwarancja stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za wady i dotyczy całego zakresu przedmiotu umowy. Gwarancja jakości nie ogranicza uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady robót; 2) Okres gwarancji jakości wynosi 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy; 3) Wykonawca usunie zgłoszone w okresie gwarancji przez Zamawiającego wady i usterki w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia; 4) Jeżeli Wykonawca w okresie gwarancji nie usunie wad w terminie 7 dni od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na ich usunięcie, to Zamawiający może zlecić usunięcie wad osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 4. Ponadto w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowego wynagrodzenia do: 1) zapoznania się z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, w szczególności z dokumentacją projektową i zgłoszenie Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności, w terminie 7 dni od dnia odbioru – wszelkich uwag i wad dokumentacji projektowej – pod rygorem braku możliwości powoływania się na takie wady w dalszym toku wykonywania Umowy i ponoszenia wszelkich kosztów wynikających z takich usterek lub niedokładności; 2) wykonania odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy; 3) wykonania badań, prób i rozruchu jak również do dokonania odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających; 4) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 5) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 6) wykonania na własny koszt prac utrzymaniowych na czynnych, ogólnodostępnych drogach przechodzących przez teren placu budowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za przejazdowość i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego przebiegającego po terenie placu budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu na czas wykonywania robót; 7) realizacji uwag zawartych w wydanych uzgodnieniach projektu; 8) uporządkowania terenu budowy oraz przywrócenia nawierzchni w miejscach roboczych i transportowych do stanu pierwotnego po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; 9) zapewnienia (wykonania) wszelkich przeglądów montowanych urządzeń w okresie udzielonej gwarancji, niezbędnych do właściwego ich funkcjonowania oraz do zachowania gwarancji. 5. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za ewentualne przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca. 6. Podczas całego okresu robót Wykonawca zapewni na swój własny koszt dostęp do terenów położonych w pobliżu terenu budowy, jak również przeprowadzi wszelkie niezbędne do wykonania robót zmiany w organizacji ruchu. 7. Po zakończeniu robót i potwierdzeniu gotowości do odbioru przez Inspektora nadzoru Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy następujące dokumenty: 1) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, 2) protokoły odbiorów technicznych, 3) dokumentację powykonawczą obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, 4) dziennik budowy, 5) protokoły badań i sprawdzeń wykonanych przez Wykonawcę, 6) rozliczenie z materiałów rozbiórkowych. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi koszty z tytułu wszelkich szkód powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych w czasie realizacji robót objętych niniejszą umową. 9. Zamawiający przekaże teren budowy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z: 1) dokumentacją projektową i SSTWiORB, 2) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, 3) projektem budowlanym oraz przedmiarami robót, 4) ze złożoną ofertą i ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 5) poleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Inwestora, 6) zasadami wiedzy technicznej. 11. Pozostałe prawa i obowiązki Wykonawcy dot. wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 12. Materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 13. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających zagospodarowanie odpadów 14. Postępowanie prowadzone jest wg zasad określonych w art. 24aa Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny oferty, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 19. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 29 000,00 zł dwadzieścia dziewięć tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 3. Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 4. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. Gwarancja lub poręcznie muszą być nieodwołalne, bezwarunkowe, realizowane na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO PRZEZ WYKONAWCĘ, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA OCENIONA NAJWYŻEJ NA PODSTAWIE ART. 26 UST. 2 PZP. 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. – wykaz potencjału kadrowego stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 5 do SIWZ; 3. Dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 4. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych; 5. Oświadczenie na temat posiadania uprawnień budowlanych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp). Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć kwotę wg średniego kursu walut publikowanego na stronie internetowej NBP z dnia ogłoszenia niniejszego przetargu w BZP. NBP. Wykonawcy, którzy składają ofertę wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. INNE DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ W OFERCIE 1) Wypełniony druk „Formularz ofertowy”, stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 3 do SIWZ; 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 11 do SIWZ 7) Podpisany obowiązek informacyjny. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp). Zobowiązanie należy złożyć do oferty wskazując zakres udostępnionych zasobów, nazwę firmy (adres) podmiotu, który udostępnia swoje zasoby. W przypadku zaś, gdy udostępnienie dotyczy wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawca musi uwzględnić w zobowiązaniu, że podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach