Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 110410C w miejscowości Miliszewy - etap I

Urząd Gminy Ciechocin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-408 Ciechocin, Ciechocin
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 683 77 81 , fax. 56 683 77 08
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ciechocin
    Ciechocin 172
    87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 683 77 81, fax. 56 683 77 08
    REGON: 53147600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 110410C w miejscowości Miliszewy - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 110410 C w miejscowości Miliszewy – etap I, o długości 803 m: od km 4+670 do km 5+473 długości 803 m w miejscowości Miliszewy gmina Ciechocin. Na odcinku tym projektuje się nawierzchnię z potrójnego powierzchniowego utrwalenia szerokości 3,5 m i obustronne pobocza szerokości 0,75 m. Lokalnie pobocza zawężone z uwagi na szerokość pasa drogowego zgodnie z planem sytuacyjnym. Początek przebudowywanego odcinka zlokalizowany jest w km 4+670 w miejscowości Miliszewy gmina Ciechocin. Koniec projektowanego odcinka znajduje się w km 5+473 w miejscowości Miliszewy gmina Ciechocin. Trasa w całości przebiega przez tereny administracyjnie znajdujące się w m. Miliszewy gmina Ciechocin, powiat golubsko dobrzyński obręb: Miliszewy , działka nr 382. Granice terenu inwestycji przedstawiono na mapie do celów projektowych. Podstawowe parametry techniczne przyjęte przy opracowaniu części drogowej projektu przebudowy drogi: - kategoria drogi - gminna, - klasa drogi - D - dojazdowa, - obciążenie - 80 kN/oś, - prędkość projektowa - 30/40 km/h, - prędkość miarodajna - 50/80 km/h, - kategoria ruchu - KR1, - przekrój poprzeczny - jednojezdniowy o dwóch pasach ruchu (po jednym dla każdego kierunku ruchu), Przyjęto następujące parametry geometryczne projektowanego odcinka drogi: - szerokość pasa ruchu: - 3,5 m (przekrój drogowy), - szerokość pobocza gruntowego zmienna – 0,75 m - pobocza wyprofilowane ze spadkiem do 4%. W łuku zmiana pochylenia poprzecznego realizowana jest na krzywych przejściowych oraz na istniejącej szerokość jezdni na łuku (bez poszerzenia jezdni jezdni) Pozostałe nieznaczne załamania trasy ze względu na bardzo mały kąt zwrotu trasy nie wyokrąglono łukami. Skrzyżowania z drogami bocznymi W ramach niniejszego projektu przewidziano utrzymanie lokalizacji istniejących skrzyżowań i zaprojektowano zjazdy, których lokalizację uzgodnione z Urzędem Gminy w Ciechocinie Skrzyżowania pozostawiono bez większych zmiany geometrii, przewiduje się odnowienie/wykonanie nawierzchni bitumicznej do zakresu opracowania (do szerokości pasa drogowego), o szerokości dostosowanej do sytuacji istniejącej bez zmiany promieni skrętu. PROJEKTOWANA NIWELETA Przekrój podłużny przebudowywanej drogi wpasowany w istniejący teren wyniesiony zgodnie z przekrojami.Drogę w przekroju podłużnym wpasowano w istniejącą niweletę. Szczegółowy zakres robót ujęty został w projekcie budowlanym, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub w Tabeli Elementów Scalonych pewnych robót, koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej, nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i Tabeli Elementów Scalonych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na postawie projektu budowlanego oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8.000,00 zł, słownie: osiem tysięcy złotych, zero groszy. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) w terminie 2018-09-06, sposób przekazania: Oryginał przekazać do Kasy Urzędu Gminy, parter. Kopia poręczenia wniesienia wadium załączona do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Grębocin nr rachunku: 39 9491 0003 0030 0012 0489 0002 z adnotacją: wadium - „Przebudowa drogi gminnej Nr 110410C w miejscowości Miliszewy - etap I”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie kopii, razem z ofertą. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawa zamówień publicznych. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności lub czynności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (jeżeli Wykonawca składający ofertę będzie korzystał z zasobów innych podmiotów)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach