Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 110409C w miejscowości Nowa Wieś

Urząd Gminy Ciechocin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-408 Ciechocin, Ciechocin
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 683 77 81 , fax. 56 683 77 08
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ciechocin
    Ciechocin 172
    87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 683 77 81, fax. 56 683 77 08
    REGON: 53147600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 110409C w miejscowości Nowa Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 110409 C w miejscowości Nowa Wieś, zlokalizowana jest na działkach nr 66, 67/2, 67/3 w obrębie ewidencyjnym Nowa Wieś. Na przedmiotowym odcinku droga gminna posiada skrzyżowanie z jedną drogą powiatową nr 2121 C, Ciechocin – Świętosław. Istniejąca droga gminna w miejscowości Nowa Wieś posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem naturalnym. Zgodnie z zakresem opracowania i uzgodnieniami z inwestorem założono: - Na całym odcinku drogi wyrównanie i wzmocnienie podbudowy a następnie wykonanie warstwy profilowej w celu nadania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych oraz wykonanie nawierzchni mineralno asfaltowej BA o gr 3cm, - Wykonanie poboczy, - Wykonanie zjazdów, Droga w przekroju poprzecznym Na odcinku planowanej przebudowy odtworzone zostaną spadki poprzeczne: Ewentualne korekty w tym zakresie mają jedynie na celu uzyskanie jednolitych przekrojów poprzez nadanie spadków. - daszkowego na odcinkach prostych– 2% - jednospadowego na poboczach – 4 % Rozwiązanie sytuacyjne: Projektowany odcinek drogi o długości 810 mb, posiada łuki kołowe w ilości 1 szt., występują załomy trasy w ilości 3 szt. Projektowana konstrukcja: Na potrzeby dokumentacji projektowej przeprowadzono odwierty w istniejącej konstrukcji nawierzchni celem określenia grubości poszczególnych warstw. Na podstawie uzgodnień z Inwestorem i analizy istniejącego ruchu zaprojektowano konstrukcję drogi o kategorii ruchu odpowiadającej KR 1. Przewidziano następujące przekroje konstrukcyjne: 1. Konstrukcja nawierzchni drogi - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - gr. 3 cm (szer. 4.0 m) - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W w ilości 100kg/2 - (szer. 4.0 m) - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 gr. 15 cm (szer. 4.0 m) - Istniejąca podbudowa 2. Konstrukcja pobocza - Pobocze umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0/31,5 o gr. 8 cm (szer. 0.75 m) - Grunt rodzimy Zjazdy w ilości 18 szt. zgodnie z planem sytuacyjnym. Rzędne drogi zostały dostosowane do istniejącej niwelety z niewielką jej korektą. Punkty początkowy nawiązano do istniejącej nawierzchni drogi powiatowej nr 2121 C Ciechocin-Świętosław. Odwodnienie zrealizowano za pomocą spadków poprzecznych oraz podłużnych drogi na tereny przyległe. Zestawienie charakterystycznych ilości: - Długość odcinka – 810 mb - Powierzchnia jezdni szerokości 4 m – 3240 m2 - Powierzchnia poboczy szerokości 0.75 m – 1120.3 m2 - Ilość zjazdów – 18 szt – 122.9 m2 Szczegółowy zakres robót ujęty został w projekcie budowlanym, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub w Tabeli Elementów Scalonych pewnych robót, koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej, nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i Tabeli Elementów Scalonych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na postawie projektu budowlanego oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8.000,00 zł, słownie: osiem tysięcy złotych, zero groszy. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) w terminie 2018-09-06, sposób przekazania: Oryginał przekazać do Kasy Urzędu Gminy, parter. Kopia poręczenia wniesienia wadium załączona do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Grębocin nr rachunku: 39 9491 0003 0030 0012 0489 0002 z adnotacją: wadium - „Przebudowa drogi gminnej nr 110409 C w miejscowości Nowa Wieś”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie kopii, razem z ofertą. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawa zamówień publicznych. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności lub czynności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (jeżeli Wykonawca składający ofertę będzie korzystał z zasobów innych podmiotów)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach