Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 108877L Malinie-Zagrody-Goraj w miejscowości Malinie od km 0+006 do km 1+620

Gmina Chrzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 23305 Chrzanów,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 87 55 132 , fax. 0-15 87 55 133
  • Data zamieszczenia: 2017-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
    23305 Chrzanów, woj. lubelskie
    tel. 0-15 87 55 132, fax. 0-15 87 55 133
    REGON: 99132100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 108877L Malinie-Zagrody-Goraj w miejscowości Malinie od km 0+006 do km 1+620
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w ramach operacji pn. Przebudowa drogi gminnej nr 108877L Malinie – Zagrody – Goraj w miejscowości Malinie od km 0+006 do km 1+620. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.4.2.Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych, a w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych (roboty pomiarowe, wykonanie frezowania nawierzchni, rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej, rozbiórka krawężników, rozbiórka obrzeży), wykonanie nawierzchni (wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej), wykonanie zjazdów gospodarczych (wykonanie części przelotowej, ułożenie ścianek betonowych prefabrykowanych, wykonanie nasypów, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego), wykonanie chodnika (wykopy, profilowanie i zagęszczenie podłoża, warstwa odsączająca z piasku, podbudowa z piasku stabilizowanego cementem, ustawienie krawężników, ustawienie obrzeży, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, ścieki podchodnikowe z umocnieniem skarp), wykonanie przepustów pod koroną drogi (wykonanie ścianek czołowych, nasypów wraz z formowaniem i zagęszczeniem, warstwa z piasku, podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego), budowa ścianek czołowych (wykonanie wykopów, wykonanie ścianek czołowych), roboty wykończeniowe (wykonanie wykopów – odtworzenie rowów, plantowanie skarb i dna wykopu z obsianiem trawą). 4.3. Zamawiający wymaga, aby materiały z rozbiórki chodnika jak krawężniki, obrzeża oraz kostka brukowa zostały złożone na paletach i dostarczone na miejsce wskazane przez Zamawiającego (transport na odległość do 6,0 km), każdorazowy transport materiałów zostanie potwierdzony protokołem odbioru. Pozostałe materiały z rozbiórki winny zostać zagospodarowane przez Wykonawcę we własnym zakresie przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 1987 z późn. zm.). 4.4.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 4.5. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi: opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zorganizowanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie operatu powykonawczego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 4.6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu atestów i certyfikatów na wbudowane materiały i urządzenia. 4.7.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Pzp). Za rozwiązania równoważne uznawane będzie wykonanie robót budowlanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, projekcie, przedmiarze robót itp. pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. 4.8.Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 4.9. W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (w formularzu Oferty) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4.10. Szczegółowe informacje dotyczące podwykonawców oraz umowy o podwykonawstwo zostały określone w pkt.20 niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy. 4.11. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 4.11.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666):a)roboty przygotowawcze, b)roboty rozbiórkowe, c)roboty ziemne,d)wykonanie chodnika, e)wykonanie nawierzchni, f)wykonanie elementów odwodnienia,g)roboty wykończeniowe; - powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy osobą tą jest właściciel firmy, tj. osoba prowadząca samodzielnie działalność gospodarczą. 4.11.2. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności związanych z wykonywaniem prac geodezyjnych, prac pomiarowych, prac zastrzeżonych dla Kierownika budowy. 4.11.3. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, że zatrudni na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionym w pkt. 4.11.1. czynności na cały okres wykonywania tych czynności. 4.11.4. Wykonawca nie później niż w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, iż osoby skierowane do wykonywania wyżej wymienionych czynności są zatrudnione na umowę o pracę. 4.11.5. Wykonawca zobowiązuje się, iż w/w osoby będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666). Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 4.11.3. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia wykonawcy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4.11.6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych przez nie robót oraz stanowiska na jakim zatrudnione są te osoby, podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4.11.7.Wykonawca może dokonać zmiany osób, o których mowa w pkt. 4.11.6. pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz po uzyskaniu jego zgody. W przypadku w/w zmiany Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych na umowę o pracę osób. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 3 dni roboczych od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 4.11.8.Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako nie spełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. 4.11.9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2.1. pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim, oddział Chrzanów nr 64 9410 1010 2002 2000 0156 0001 W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium – Przebudowa drogi gminnej nr 108877L Malinie – Zagrody – Goraj w miejscowości Malinie od km 0+006 do km 1+620”, nr sprawy: IW.271.1.2017” 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach