Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 108356 L w miejscowości Sulów od km 0+000 do km 0+995”

Gmina Zakrzówek ogłasza przetarg

  • Adres: 23-213 Zakrzówek, ul. Żeromskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 215 002 , fax. 818 215 002
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakrzówek
    ul. Żeromskiego 24
    23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie
    tel. 818 215 002, fax. 818 215 002
    REGON: 43102013800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 108356 L w miejscowości Sulów od km 0+000 do km 0+995”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej nr 108356 L w miejscowości Sulów od km 0+000 do km 0+995” w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 w następującym zakresie: 1. Roboty przygotowawcze i pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 1,0 km, 2. Naprawa przełomów:  Koryta gł. 40 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV – 58,0 m²,  Podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 58,0 m²,  Podbudowa z kruszywa łamanego 0/60 mm stabilizowanego mechanicznie, warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 58,0 m², 3. Roboty nawierzchniowe:  Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej – 5 273,50 m²,  Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 mm, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 5 273,50 m²,  Skropienie nawierzchni drogowej emulsją – 5 120,40 m²,  Nawierzchnia z betonu asfaltowego 0/16 mm (AC 16W), warstwa wiążąca o grubości 4 cm po zagęszczeniu – 5 120,20 m²,  Nawierzchnia z betonu asfaltowego 0/11 mm (AC 11S), warstwa ścieralna o grubości 4 cm po zagęszczeniu – 5 001,00 m², 4. Roboty wykończeniowe, w tym wykonanie poboczy utwardzonych:  Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m³ w gr. kat. III z transportem urobku, roboty ziemne pod pobocza (dowóz gruntu w zakresie Wykonawcy) – 298,50 m³  Wykonanie utwardzenia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – obustronne wykonanie pobocza o szer. 0,75 m, gr. po zagęszczeniu 10 cm – 1492,50 m ², 5. Oznakowanie i elementy bezpieczeństwa ruchu:  Pionowe znaki drogowe – rozebranie słupków do znaków – 8 szt.  Pionowe znaki drogowe – zdjęcie tarcz znaków i drogowskazów – 11 szt.  Pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych fi 50 – 10 szt.  Podświetlany znak D-6 (dwustronny) z lampą pulsacyjną, zasilany układem hybrydowym na wysięgniku – 1 szt.  Znaki drogowe, drogowskazy jednoramienne – 11 szt.  Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową – linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie – 10,00 m²,  Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełniane zaprawą cementową - 14,00 m,  Podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm (spocznik przy przejściu dla pieszych) – 12,00 m²,  Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, układane na podsypce cementowo-pisakowej (spocznik przy przejściu dla pieszych) – 12,00 m². 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3.8 Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w pkt 3.1 SIWZ oraz w § 1 umowy: tzw. pracownicy fizyczni oraz operatorzy sprzętu (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej oraz osoby kierującej budową), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.5.1 Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 7 i 20 SIWZ. 11.5.2 Formularz ofertowy (wg załącznika nr 2) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę. 11.5.3 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 11.5.4 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 11.5.5 Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 11.5.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 11.6 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 11.5.4 i 11.5.5 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2291 z późn.zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach