Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 39120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 22 16 001 , fax. 17 22 16 313
- Data zamieszczenia: 2018-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
ul. Rynek 1
39120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. 17 22 16 001, fax. 17 22 16 313 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sedziszow-mlp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 107609 PORĘBY PUSTKI W BORKU WIELKIM. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej nr 107609 Poręby Pustki w Borku Wielkim, zgodnie z zakresem robót wynikającym z Przedmiaru robót i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (zwanej dalej SST). Zakres robót: 1) Roboty ziemne – 590 m3 2) Rurociągi z rur PP fi 400/studnie i studzienki - 166/7 mb/szt. 3) Podbudowa z betonu B-10 z pielęgnacją piaskiem i wodą – 327 m2 4) Chodniki i zjazdy (kostka brukowa) – 327 m2 2. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do wysokości 25 000 złotych. Zamówienie udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z warunkami zamówienia podstawowego. Zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy wystąpi taka potrzeba oraz gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na jego realizację. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wzór załącznik nr 2 do SIWZ 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wzór załącznik nr 3 do SIWZ 3. kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót i SST 4. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 5. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 6. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. dla oferty równoważnej A) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji B) wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego "Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego".
Dodano: 2024-05-28 - Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie Gminy Jodłowa
Dodano: 2024-05-28 - Rozbudowa remizy OSP w Średniej Wsi wraz z zakupem wyposażenia
Dodano: 2024-05-28 - Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
Dodano: 2024-05-23 - „Przebudowa Szpitala Powiatowego w Lesku”
Dodano: 2024-05-23 - Remont ogrodzenia zaplecza technicznego Nadleśnictwa Bircza nr inw. 298/545 Etap II.
Dodano: 2024-05-22 - Remont korytarza i klatek schodowych w budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
Dodano: 2024-05-22 - Termomodernizacja budynku PSONI Koło w Jarosławiu przy ul. Zamkowej 3C w Jarosławiu
Dodano: 2024-05-17 - Budowa żłobko-przedszkola w miejscowości Chwałowice
Dodano: 2024-05-15 - Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
Dodano: 2024-05-14