Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 105051R w miejscowości Puchacze

Gmina Horyniec-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 37620 Horyniec-Zdrój, Al. Przyjaźni
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 313 455 , fax. 166 313 455
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Horyniec-Zdrój
    Al. Przyjaźni 5
    37620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 166 313 455, fax. 166 313 455
    REGON: 65090067700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.horyniec-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 105051R w miejscowości Puchacze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 1. OPIS PRAC PROJEKTOWYCH 1.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna kategorii D - Vp = 30km/h, kategoria ruchu KR 1 – 2 - szerokość jezdni km 1 + 336 – km 1 + 720: 3.50m - teren płaski - przekrój poprzeczny szlakowy km 1 + 336 – km 1 + 720 - szerokość pobocza ziemnego zmienna str. L i P: 1.00m – 1.50m - projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - przebieg drogi teren zabudowany - charakter ruchu ogólnodostępny, gospodarczy i turystyczny 1.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 1 + 336: koniec istniejącej nawierzchni bitumicznej - KPO km 1 + 720: za istniejącym zjazdem str. L Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Horyniec – Zdrój. Zagospodarowanie terenu stanowią tereny zabudowy mieszkalnej i gospodarczej, tereny rolne i leśne miejscowości Puchacze. Droga gminna stanowi dojazd mieszkańców do posesji, pól i lasów. Działki objęte przebudową obręb geodezyjny Podemszczyzna działki nr ewidencyjny 275, 469, 261/1, 491, 497. 1.3 Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając profilowanie poprzeczne gr. średnio 1cm kruszywa sortowanego 0/63, oraz wykonanie wzmocnienia nawierzchni kruszywem sortowanym 0/63 gr. od 12cm do 15cm, oraz kruszywem sortowanym 0/32 gr. 5cm. Następnie projektuje się ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego KR 1 -2 gr. 4cm i warstwy ścieralnej gr. 4cm z betonu asfaltowego KR 1 - 2. Spadki podłużne projektowanej niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. 1.4 Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny wg istniejącego, rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Projektowana nawierzchnia km 1 + 336 – km 1 + 528 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 12cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 1cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0/63 Projektowana nawierzchnia km 1 + 528 – km 1 + 720 - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 Uwaga! Przed wykonaniem warstwy bitumicznej należy nawierzchnię z kruszywa skropić lepiszczem asfaltowym Projektowana nawierzchnia zjazdów - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 15cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku 1.5 Odwodnienie, Rowy Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych odprowadzone są do istniejących rowów przydrożnych strona lewa i prawa a następnie do przepustów i cieków wodnych. Istniejące rowy przydrożne są w dobrym stanie i wymagają jedynie konserwacji poprzez odmulenie. Konserwacja rowu poprzez częściowe odcinkowe odmulenie rowu umożliwi spływ wody z drogi do istniejących cieków wodnych. Przed wykonaniem odmulenia rowu należy wykonać karczowanie istniejących samosiejek porostów, krzaków. Wykonując odmulenie i odbudowę istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. rowy trapezowe. Parametry rowu: szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Grunt z odmulenia rowów i koryta należy wykorzystać przy formowaniu nasypów i poboczy ziemnych str. L i P. Wykonanie przebudowy istniejących przepustów: - przepust km 1 + 477: 2 fi 60 dł. 9mb projektuje się ułożenie rur i wykonanie murków czołowych Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych. Przy przebudowie przepustów należy zachować istniejące rzędne posadowienia wlotu i wylotu przepustu oraz spadki części przelotowej. Murki czołowe należy wykonać z betonu B - 20. (Uwaga! Inwestor dopuszcza zastosowanie elementów prefabrykowanych ustawionych na ławie fundamentowej) W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty: - km 1 + 346 – km 1 + 498 str. L odmulenie rowu śr. gł. 30cm – 50cm - km 1 + 388 – km 1 + 498 str. P odmulenie rowu śr. gł. 30cm – 50cm Projektuje się uzupełnienie skarpy gruntem (uformowanie) i umocnienie skarpy płytami chodnikowymi 50 x 50 na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin mokrą zaprawą cementowo – piaskową wlot i wylot przepustów. 1.6 Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do gospodarstw, pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w „Tabeli zjazdów”. W/w zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie nawierzchni zjazdów. 1.7 Skrzyżowania Na omawianym odcinku występują skrzyżowania z drogami. Na omawianym odcinku występują skrzyżowania z drogami zbiorczymi. - km 1 + 341 str. L skrzyżowanie z drogą zbiorczą - km 1 + 534 str. P skrzyżowanie z drogą zbiorczą 1.8 OZNAKOWANIE PIONOWE Odcinek objęty opracowaniem nie posiada oznakowania pionowego. 1.9. KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia, oraz inne urządzenia nie ujęte na planie sytuacyjnym. - sieć wodociągowa, kanalizacyjna - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie w/w urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb 1.10. ZIELEŃ Na terenie przedmiotowej inwestycji występuje roślinność trawiasta oraz roślinność w postaci drzew i krzaków, których usytuowanie nie koliduje z przedmiotową inwestycją. Drzewa i krzewy nie podlegające karczowaniu a mogące ulec zniszczeniu podczas robót budowlanych należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Część 2 2. OPIS PRAC PROJEKTOWYCH 2.1 Charakterystyka techniczna - klasa techniczna kategorii D - Vp = 30km/h, kategoria ruchu KR 1 – 2 - szerokość jezdni km 0 + 297 – km 0 + 751: 4.00m - teren płaski - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 297 – km 0 + 751 - szerokość pobocza ziemnego zmienna str. L i P: 1.00m – 1.50m - projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - przebieg drogi teren niezabudowany - charakter ruchu ogólnodostępny, gospodarczy i turystyczny 2.2 Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 297: koniec istniejącej nawierzchni bitumicznej - KPO km 0 + 751: początek istniejącej nawierzchni bitumicznej Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Horyniec – Zdrój. Zagospodarowanie terenu stanowią tereny zabudowy mieszkalnej i gospodarczej, tereny rolne i leśne miejscowości Puchacze. Droga gminna stanowi dojazd mieszkańców do posesji, pól i lasów. Działki objęte przebudową obręb geodezyjny Podemszczyzna działki nr ewidencyjny 541, 526, 469. 2.3 Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając profilowanie poprzeczne gr. średnio 2cm kruszywa sortowanego 0/32 i betonu asfaltowego, oraz wykonanie wzmocnienia nawierzchni kruszywem sortowanym 0/32 gr.7cm. Następnie projektuje się ułożenie warstwy ścieralnej gr. 6cm z betonu asfaltowego KR 1 - 2. Spadki podłużne projektowanej niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. 2.4 Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny wg istniejącego, rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Projektowana nawierzchnia km 0 + 297 – km 0 + 751 - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 - 2cm warstwa profilowa z betonu asfaltowego dla KR 1 – 2 Projektowana nawierzchnia km 0 + 297 – km 0 + 337 i km 0 + 701 – km 0 + 751 - 7cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 2cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 0/32 Uwaga! Przed wykonaniem warstwy bitumicznej należy istniejącą nawierzchnię skropić lepiszczem asfaltowym Projektowana nawierzchnia zjazdów - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 - 15cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 - 15cm warstwa odsączająca z piasku 2.5 Odwodnienie, Rowy Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych odprowadzone są do istniejących rowów przydrożnych strona lewa i prawa a następnie do przepustów i cieków wodnych. Istniejące rowy przydrożne są w dobrym stanie i wymagają jedynie konserwacji poprzez odmulenie. Konserwacja rowu poprzez częściowe odcinkowe odmulenie rowu umożliwi spływ wody z drogi do istniejących cieków wodnych. Przed wykonaniem odmulenia rowu należy wykonać karczowanie istniejących samosiejek porostów, krzaków. Wykonując odmulenie i odbudowę istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. rowy trapezowe. Parametry rowu: szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Grunt z odmulenia rowów i koryta należy wykorzystać przy formowaniu nasypów i poboczy ziemnych str. L i P. Wykonanie przebudowy istniejących przepustów: - przepust km 0 + 610 fi 80 dł. 8mb projektuje się uszczelnienie styków rur W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty (Gmina Horyniec – Zdrój wykona we własnym zakresie): - km 0 + 297 – km 0 + 751 str. L odmulenie rowu śr. gł. 20cm – 40cm - km 0 + 297 – km 0 + 740 str. P odmulenie rowu śr. gł. 20cm – 40cm Projektuje się uzupełnienie skarpy gruntem (uformowanie) i umocnienie skarpy płytami chodnikowymi 50 x 50 na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin mokrą zaprawą cementowo – piaskową wlot i wylot przepustów. 2.6 Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do gospodarstw, pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w „Tabeli zjazdów”. W/w zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie nawierzchni zjazdów. 2.7 Skrzyżowania Na omawianym odcinku występują skrzyżowania z drogami. - km 0 + 744 skrzyżowanie z drogą zbiorczą 2.8 OZNAKOWANIE PIONOWE Odcinek objęty opracowaniem nie posiada oznakowania pionowego. 2.9 KOLIZJE Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia, oraz inne urządzenia nie ujęte na planie sytuacyjnym. - sieć wodociągowa, kanalizacyjna - linia energetyczna podziemna i naziemna - lina teletechniczna podziemna i naziemna - linia gazowa Roboty w obrębie w/w urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb. 2.10 ZIELEŃ Na terenie przedmiotowej inwestycji występuje roślinność trawiasta oraz roślinność w postaci drzew i krzaków, których usytuowanie nie koliduje z przedmiotową inwestycją. Drzewa i krzewy nie podlegające karczowaniu a mogące ulec zniszczeniu podczas robót budowlanych należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości a. Część 1 - 3 000,00 zł b. Część 2 – 3 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków oceny tego kryterium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach