Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 103622B - ul.Kolejowa w Sidrze

Gmina Sidra ogłasza przetarg

  • Adres: 16124 Sidra, ul. Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 220 980 , fax. 857 220 984
  • Data zamieszczenia: 2018-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sidra
    ul. Rynek 5
    16124 Sidra, woj. podlaskie
    tel. 857 220 980, fax. 857 220 984
    REGON: 54492900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.sidra.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 103622B - ul.Kolejowa w Sidrze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 103622B - ul.Kolejowa w Sidrze: 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze, w tym: odtworzenie trasy punktów wysokościowych, karczowanie drzew i krzewów, usunięcie warstwy humusu (darniny), rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i przepustów. 2) Roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, wykonanie nasypów; 3) Podbudowa, w tym: koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża; oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno bitumicznymi, wyrównanie podbudowy kruszywem. 4) Nawierzchnia, w tym: nawierzchnia brukowcowa (przełożenie), nawierzchnia z betonu asfaltowego, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej. 5) Roboty wykończeniowe, w tym: umocnienie skarp brukowcem, rowy. 6) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym: oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, oznakowanie pionowe aktywne, budowa i przebudowa oświetlenia drogowego. 7) Elementy ulic, w tym: krawężniki betonowe, chodniki z brukowej kostki betonowej, betonowe obrzeża chodnikowe, wjazdy. 9) Zieleń drogowa. 1.2.Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) urządzenia terenu budowy, 2) poniesienia kosztów ewentualnych wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy, 4) wykonanie kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 5) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu wraz z jego wdrożeniem na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania), 6) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 7) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, 8) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 9) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 10) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 11) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, 12) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 13) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego 14) utrzymania w dobrym stanie dróg dojazdowych i ewentualnych objazdów, z których będzie korzystał przy przebudowie drogi, 15) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego. 1.3. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe patentów lub pochodzenia materiałów i urządzeń lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dane mają charakter przykładowy. 1.4.Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót, a także może dokonać wizji placu budowy w terenie. 1.5.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 1.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi kierownika budowy, geodety wykonującego obsługę geodezyjną, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wymóg nie dotyczy również osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (samozatrudnienie), które wszystkie czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na umowę o pracę) wykonuje samodzielnie. 1.7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obowiązuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. 1.8.Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – VI. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 100 000,00PLN (słownie PLN: sto tysięcy, 00/100) 1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 1.3. Forma wadium 1.3.1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w ofercie powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie): Zamawiający odstępuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne DZ.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) Kosztorys ofertowy – (zaleca się złożyć w postępowaniu przez Wykonawcę wraz z oświadczeniami i dokumentami na wezwanie Zamawiającego - stanowią opracowanie pomocnicze, niepodlegające sprawdzaniu i ocenie) – (patrz: Rozdział V. SIWZ - dla przedmiotowego powstępowania o udzielenie zamówienia zamieszczone również na stronie internetowej Zamawiającego - www.bip.ug.sidra.wrotapodlasia.pl ) 6) Wraz z ofertą powinna być złożona kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu lub oryginał dokumentu poświadczający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz – wraz z jego kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach