Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 101406R Zaklików – Antoniówka – Dąbrowa - Łysaków

Gmina Zaklików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-470 Zaklików, Zachodnia 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
    Zachodnia 15
    37-470 Zaklików, woj. podkarpackie
    REGON: 830409130
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 101406R Zaklików – Antoniówka – Dąbrowa - Łysaków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 101406R Zaklików - Antoniówka w km 0+021 do km 0+735 w m-ci Zaklików w następującym zakresie: a) roboty przygotowawcze, roboty ziemne: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej z odwiezieniem materiału na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, karczowanie krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem i utylizacją pozostałości, zabezpieczenie linii kablowych rurami osłonowymi, karczowanie pni drzew – kolizja ze zjazdami, wraz z wywiezieniem karpiny, wykopy wykonane mechaniczne w z transportem urobku na odległość do 10 km na odkład z uformowaniem i wyrównaniem skarp na odkładzieb) odwodnienie korpusu drogowego: wykonanie części przelotowej przepustów drogowych rurowych jednootworowych na ławie z kruszywa łamanego grubości 30 cm z rur z tworzywa fi 40, regulacja pionowa studni, nadbudowa betonem studni i wpustów położonych w jezdni, ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych – korytka ściekowe na podsypce cementowo – piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą, wykonanie ławy betonowej, wykonanie wpustów ulicznych fi 500 ruszt typ ciężki klasa D, kanały z rur strukturalnych wraz z wykonaniem wykopu, ławy z kruszywa i obsypki z piasku, c) podbudowy: koryto wykonane ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – na poszerzeniach jezdni lub chodników , koryto wykonane na całej szerokości jezdni mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa poszerzenia lokalne oraz podbudowy z betonu asfaltowego, przyklejenie geosiatki na całej powierzchni jezdni, wykonanie wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową d) nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego e) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: demontaż istniejących tarcz znaków wraz ze słupkami- znaki i słupki stanowią własność Zamawiającego, ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych fi 70 z [przymocowaniem tarcz znaków drogowych z blachy ocynkowanej – foli odblaskowa II generacji, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi f) roboty wykończeniowe i inne: umocnienie pobocza z kruszywa łamanego, regulacja wysokościowa nawierzchni z kostki brukowej ( odtworzenie po wykonanych pracach), montaż tablicy informacyjno – promocyjnej PVC o gr. 3 mm o wymiarach 120 X 180 zgodnie z wzorem określonym w załączniku do Rozporządzenia rady Ministrów z dnia 07.05.2021 w sprawie działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowe lub dofinansowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych – tablica na słupkach stalowych fi 70, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.Przebudowa drogi gminnej Nr 101406R Antoniówka – Dąbrowa - Łysaków w km 1+995 do km 2+980 w m-ci Dąbrowa i Łysaków w następującym zakresie: a) roboty przygotowawcze, roboty ziemne: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej z odwiezieniem materiału na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej , rozebranie krawężników na istniejących zjazdach karczowanie krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem i utylizacją pozostałości, usunięcie warstwy urodzajnej ( humusu), budowa studni kablowych, budowa kanału technologicznego, ułożenie taśmy ostrzegawczej, badanie szczelności zmontowanych odcinków kanału technologicznego. b) podbudowy: koryto wykonane ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – na poszerzeniach jezdni lub chodników , koryto wykonane na całej szerokości jezdni mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa poszerzenia lokalne oraz podbudowy z betonu asfaltowego, przyklejenie geosiatki na całej powierzchni jezdni, wykonanie wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową c) nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego d) roboty wykończeniowe i inne: oznakowanie poziome cienkowarstwowe, umocnienie pobocza z kruszywa łamanego, montaż tablicy informacyjno – promocyjnej PVC o gr. 3 mm o wymiarach 120 X 180 zgodnie z wzorem określonym w załączniku do Rozporządzenia rady Ministrów z dnia 07.05.2021 w sprawie działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowe lub dofinansowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych – tablica na słupkach stalowych fi 70, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie zł: dwadzieścia tysięcy 00/100) odrębnie dla każdej z części zamówienia, tj. w przypadku, gdy oferta dotyczy dwóch części zamówienia należy wnieść wadium dla jednej części w kwocie 20 000,00 PLN oraz dla drugiej części w kwocie 20 000,00 PLN.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:BSZK w Kraśniku o/Zaklikównumer konta:07 8717 1093 2012 1200 0101 0006z dopiskiem „Wadium – postępowanie IN.271.35.2023 część ..." - z dopisaniem części której wadium dotyczy.".Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: (dotyczy każdej z części przedmiotu zamówienia)1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniejniż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie drogi publicznej i obejmowała swoim zakresem wykonanie nawierzchni drogi z masy mineralno – asfaltowej (betonu asfaltowego) wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji: min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, legitymującą się minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym (3 lata od daty otrzymania uprawnień o wymaganej specjalności) i posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi związanymi z budową1 lub przebudową2 dróg publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach