Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 101392L w miejscowości Koszoły

Urząd Gminy Łomazy ogłasza przetarg

  • Adres: 21532 Łomazy, Plac Jagielloński
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 417 003 , fax. 833 417 021
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łomazy
    Plac Jagielloński 27
    21532 Łomazy, woj. lubelskie
    tel. 833 417 003, fax. 833 417 021
    REGON: 54556850000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomazy.pl, www.uglomazy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 101392L w miejscowości Koszoły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 101392L w miejscowości Koszoły Etap I i II tj.: - wytycznie osi trasy drogi - wykonanie robót ziemnych - montaż rur osłonowych Arota - wykonanie konstrukcji drogi - wykonanie prac porządkowych Etap I Projektowana nawierzchnia drogi - 3676,80m2 Długość drogi - 995m Szerokość drogi - 3,5m Szerokość drogi w miejscu mijanki - 5m Szerokość pobocza - 0,75m Etap II Projektowana nawierzchnia drogi gminnej - 567,35m2 Długość drogi gminnej - 144,10m Szerokość drogi gminnej - 3,5m Szerokość drogi gminnej w miejscu mijanki - 5m Projektowana nawierzchnia drogi powiatowej – 535,300m2 Długość drogi powiatowej – 97,32m Szerokość drogi powiatowej - 5,5m Szerokość poboczy - 0,75m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach