Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 101227R przy budynkach użyteczności publicznej w Pysznicy

Gmina Pysznica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-403 Pysznica, ul. Wolności 322 pok. nr 24
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8410004 , fax. 15 8410017
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pysznica
    ul. Wolności 322 pok. nr 24
    37-403 Pysznica, woj. podkarpackie
    tel. 15 8410004, fax. 15 8410017
    REGON: 83040911700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pysznica.bip.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 101227R przy budynkach użyteczności publicznej w Pysznicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Na zakres zamówienia składają się: 1) Zakres podstawowy: 1/ Roboty pomiarowe a) Roboty pomiarowe - 0.269km 2/ Roboty przygotowawcze a) Usunięcie ziemi urodzajnej - 402,50m2 b) Roboty ziemne, wywóz humusu - 80,50m3 3/ Podbudowa i nawierzchnia- ciąg drogowy a) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1433,75m2 b) Mechaniczne wykonanie na gł. 25cm koryta na poszerzeniach- 309,60m2. c) Roboty ziemne -wywóz gruntu z korytowania - 77.40m3 d) Mechaniczne profilowanie koryta - 309,60m2 e) Podbudowa z kruszywa łamanego na poszerzeniach w-wa dolna -309,00m2 f) Podbudowa z kruszywa łamanego na poszerzeniach w-wa górna -309,00m2 g) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - 82,19 ton h) Nawierzchnia bitumiczna warstwa wiążąca gr. 4cm- 1643,75m2 i) Skropienie warstwy wiążącej bitumem - 1643,75m2 j) Nawierzchnia bitumiczna warstwa ścieralna gr. 4cm- 1643,75m2 k) Ściek z klinkieru z trzech rzędów - 93,50mb l) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów kanalizacji sanitarnej - 4szt m) Regulacja pionowa studni na pierścieniach stalowych 60cm - 2szt 4/ Chodniki (przy drodze) a) Mechaniczne wykonanie koryta na gł. 25cm - 369,50m2 b) Wykonanie profilowania koryta wraz z zagęszczeniem podłoża- 369,50m2 c) Ustawienie krawężników 15x30 na ławie z oporem - 301mb d) Ustawienie obrzeży betonowych 30x8 - 157,00mb e) Wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm - 322,00m2 f) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10cm - 322,00m2 g) Nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 6cm- 279,80m2 h) Nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej gr. 6cm - 32,20m2 i) Nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej gr. 8cm na zjazdach - 20,00m2 j) Dowóz mieszanki 0-31.5 na uzupełnienie opaski chodnika -17,50m3 k) Plantowanie opasek ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem obustronnie - 87,50m2 5/ Roboty wykończeniowe a) Roboty ziemne dowóz humusu - 42,75m3 b) Plantowanie ręcznie gruntu rodzimego - 285,00m2 c) Obsianie trawą ziemi urodzajnej - 285,00m2 6/ Oznakowanie pionowe a) Montaż znaków informacyjnych i ostrzegawczych - 13szt 7/ Oznakowanie poziome a) Malowanie linii farbą chlorokauczukową grubowarstwową - 54,82m2 2) Zakres pozostały: 1/ Roboty rozbiórkowe a) Rozebranie ogrodzeń z siatki - 128,00mb b) Rozebranie podmurówki betonowej - 128,00mb c) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - 31,05m2 d) Mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej - 56,00m2 e) Wywóz gruzu z terenu rozbiórki- 18,40m3 2/ Roboty przygotowawcze a) Mechaniczne karczowanie pni - 6 szt 3/ Podbudowa i nawierzchnia- ciąg drogowy a) Mechaniczne wykonanie na gł. 25cm koryta na poszerzeniach- 110.00m2. b) Roboty ziemne -wywóz gruntu z korytowania - 27.50m3 c) Mechaniczne profilowanie koryta - 110.00m2 d) Podbudowa z kruszywa łamanego na poszerzeniach w-wa dolna -110,00m2 e) Podbudowa z kruszywa łamanego na poszerzeniach w-wa górna -110,00m2 f) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - 5.50 ton g) Nawierzchnia bitumiczna warstwa wiążąca gr. 4cm- 110.00m2 h) Skropienie warstwy wiążącej bitumem - 110.00m2 i) Nawierzchnia bitumiczna warstwa ścieralna gr. 4cm- 110.00m2 4/ Chodnik (przy parkingu) a) Mechaniczne profilowanie zagęszczenie podłoża - 87,40m2 b) Ustawienie obrzeży betonowych 30x8 - 82,00mb c) Wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm - 76,00m2 d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10cm - 76,00m2 e) Nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej gr. 6cm- 76,00m2 5/ Stanowiska postojowe a) Mechaniczne wykonanie koryta na gł. 25cm - 142,08m2 b) Roboty ziemne wywóz ziemi z korytowania- 35,52m3 c) Mechaniczne profilowanie zagęszczenie podłoża - 142,08m2 d) Ustawienie krawężników 15x30 na ławie z oporem - 76,00mb e) Wykonanie warstwy odsączającej gr. 15cm - 148,10m2 f) Podbudowa z kruszywa łamanego gr 15cm - 148,10m2 g) Murek z cegły klinkierowej - 13,00mb h) Nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej gr. 8cm przed wejściem do budynku UG - 34,05m2 i) Nawierzchnia z płyt wielootworowych- płyty ażurowe o wymiarach 60x40x10 - 142,08m2 j) Oznaczenie stanowisk postojowych z kostki betonowej kolorowej gr. 8cm - 6,02m2 2. Lokalizacja robót: gmina Pysznica - miejscowość Pysznica - działki nr ewidencyjne 1926, 3090,1927/2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają Dokumentacje projektowe, Specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót oraz Przedmiary robót załączone do niniejszej SIWZ - załącznik nr 10. 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 jednolity tekst ), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ( Dz. U. z 2016 r. poz. 380 jednolity tekst ) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 jednolity tekst). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi związanymi z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 5.1. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia, że posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, w tym inwentaryzacji powykonawczej oraz inne koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót oraz wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych, które nie mają odzwierciedlenia w przedmiarze robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. 6. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 30 000 do 5 186 000 euro, czyli jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, tj. do dnia 06 lipca 2016 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (tylko przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać nazwę postępowania (wraz z nadanym mu oznaczeniem referencyjnym), a w przypadku wniesienia wadium w postaci wpłaty pieniężnej (przelew) dodatkowo wskazać nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na wskazany niżej rachunek bankowy Zamawiającego, który założony jest w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg Oddział Nisko. Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacać wadium: 36 9434 1025 2006 1695 1311 0002, z zaznaczeniem: wadium - przetarg nieograniczony nr RI.I.271.4.2016. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego, natomiast przez skuteczne złożenie wadium w innej formie niż pieniężna należy rozumieć złożenie w formie w oryginału odpowiednich dokumentów w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Pysznicy ul. Wolności 322, I piętro pok. nr 24 (sekretariat ), do dnia 06 lipca 2016 r. do godz. 10:00. 7. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Wykonawca utraci wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej wraz z odsetkami) na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy jego oferta zostanie wybrana, a: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji określonej w przepisie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pysznica.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach