Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 101022 O JAWORZNO - MOSTKI – POLESIE, NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ WEWNĘTRZNĄ W JULIANPOLU DO OBIEKTU SOŁECKI DOM SPOTKAŃ W MOSTKACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

Gmina Rudniki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-325 Rudniki, Wojska Polskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 34 35-95-072 , fax. 343 595 013
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudniki
    Wojska Polskiego 12A
    46-325 Rudniki, woj. opolskie
    tel. 34 35-95-072, fax. 343 595 013
    REGON: 151398586
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 101022 O JAWORZNO - MOSTKI – POLESIE, NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ WEWNĘTRZNĄ W JULIANPOLU DO OBIEKTU SOŁECKI DOM SPOTKAŃ W MOSTKACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn: „Przebudowa drogi gminnej nr 101022 O Jaworzno – Mostki – Polesie, na odcinku od skrzyżowania z drogą wewnętrzną w Julianpolu do obiektu Sołecki Dom Spotkań w Mostkach” o łącznej długości 2068,40 mb składającego się z dwóch etapów: Etap I zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno – użytkowy a) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych/uzyskaniem niezbędnego pozwolenia, o którym mowa w art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) wraz z informacją BIOZ, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie, b) parametry techniczne jakie należy przyjąć dla prac projektowych: Droga klasy: D; Prędkość projektowa: Vp=40 km/h; Szerokość jezdni : 5,00 - 5,50 m ( poszerzenia na łukach); Pas ruchu dla rowerów: 1,5 m; Szerokość poboczy: 2x0,75 m (utwardzone); Szerokość chodnika: 2,00 m ( maksymalnie do granicy pasa drogowego); Obciążenie ruchem: KR 1; c) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, d) dokumentacja techniczna powinna zostać opracowana z uwzględnieniem badań podłoża gruntowego wykonanego przez Wykonawcę w zakresie rozpoznania warunków panujących w podłożu gruntowym. e) wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu, f) wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót, g) przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej oraz cyfrowej w formatach: DOCX, ODT jak również w formacie PDF na nośniku CD oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji, h) przygotowanie dokumentów niezbędnych do pozyskania wszelkich decyzji administracyjnych związanych z realizacją przedmiotowego zadania, i) W razie potrzeby, należy uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydaną zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013, poz. 1235 z późn. zm.), j) Zamawiający jest w posiadaniu decyzji o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko z dnia 28.08.2015 znak: GKR.6220.4.2014. W przypadku zastosowania w opracowywanym przez Wykonawcę projekcie budowlanym innych rozwiązań technicznych niż przyjęte w programie funkcjonalno – użytkowym gdy zajdzie taka potrzeba Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania nowej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. k) uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno – użytkowym, l) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, m) uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, n) ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, o) udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, p) bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji q) przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego, r) opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych w układzie rzeczowym wg wzoru przedstawionym w załączniku Nr 6 do SIWZ. Zamawiający jest w posiadaniu projektu budowlanego przebudowy skrzyżowania drogi krajowej Nr 42 Kluczbork-Radomsko z drogą gminną Nr 101022 O Jaworzno-Mostki-Polesie wraz z uzgodnieniem GDDKiA w Opolu. Roboty budowlane w obrębie skrzyżowania DK 42 będą realizowane wg opracowanego projektu, który nie ulega zmianie. 2. Wykonanie robot przygotowawczych w zakresie: roboty pomiarowe, ścinanie i karczowanie drzew ( pozycja 1, 2 zestawienia rzeczowo-finansowego). Etap II – roboty budowlane, zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym: 1. Roboty rozbiórkowe, 2. Roboty budowlane drogowe a) Roboty ziemne, b) Krawężniki, c) Poszerzenia, d) Warstwa wyrównawcza i ścieralna, e) Pobocza, f) Pobocza z kostki kamiennej, g) Odwodnienie. 3. Infrastruktura towarzysząca: a) Chodniki, b) Zjazdy, c) Zatoka postojowa. 4. Roboty wykończeniowe: a) Regulacja zaworów wodociągowych, b) Regulacja pionowa włazów kanałowych, c) Oznakowanie, d) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 5. Roboty w pasie drogi krajowej. 6. Zakup i montaż tablicy informacyjnej o współfinansowaniu zadania ze środków „Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich” (wg wzoru zawartym w załączniku Nr 7), 7. Wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia, 8. Przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu. Uwaga : Zamawiający nie dopuszcza do wykonania podbudowy kruszywa pochodzenia osadowego : wapieni , dolomitów itp. Szczegółowy zakres robót określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Warunki Wykonania i odbioru Robót budowlanych stanowiące załącznik Nr 11 do niniejszego SIWZ. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie za zgodą autora dokumentacji materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ww. ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. Przedstawione dokumenty będą podlegały ocenie autora dokumentacji, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. Wykonawca zamówienia we własnym zakresie w uzgodnieniu z Zamawiającym i właścicielem danego terenu zorganizuje plac i zaplecze budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę osób mających realizować zamówienie – rodzaj czynności: wykonywanie robót budowlanych w zakresie konstrukcji drogi (m.in. operator koparki, operator walca drogowego, operator układarki mas bitumicznych, itp.), jeżeli zakres czynności tych osób polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późniejszymi zmianami). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy złożył, wykaz stanowisk pracy i ilości pracowników planowanych do zatrudnienia, którzy będą wykonywać czynności , o których mowa w pkt 23.1 osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz z zobowiązaniem, że wymienione w nim osoby będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 22 marca 2017 r. do godz. 10.30 do wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) na podstawie art.45 ust.6 ustawy, tj: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Oryginały dokumentów dotyczących wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Gmina Rudniki, Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Oddział w Radłowie, ul. Długa 2, 46-331 Radłów, Nr 41 8909 1045 0050 0500 1661 0007, z dopiskiem: Wadium – ” Przebudowa drogi gminnej nr 101022 O Jaworzno – Mostki – Polesie, na odcinku od skrzyżowania z drogą wewnętrzną w Julianpolu do obiektu Sołecki Dom Spotkań w Mostkach”. Oferta jest uznana przez Zamawiającego jako zabezpieczona wadium wniesionym w pieniądzu tylko wtedy, jeśli kwota wadium znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach