Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 100581 C w miejscowości Zalesie.

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, Wodna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 675 60 75 do 78
  • Data zamieszczenia: 2023-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    Wodna 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 675 60 75 do 78
    REGON: 871118709
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 100581 C w miejscowości Zalesie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej nr 100581 C w miejscowości Zalesie”. Zamówienie planowane jest do współfinansowania ze środków finansowych w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2. Zakres robót obejmuje zakres określony w dokumentacji projektowej m.in.: 1) roboty pomiarowe; 2) roboty rozbiórkowe; 3) roboty ziemne korytowanie; 4) ułożenie krawężników betonowych 12x25; 5) ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x25; 6) ułożenie obrzeży betonowych 30x8; 7) profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 8) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego; 9) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa twardego; 10) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej szarej; 11) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej czerwonej; 12) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych nawierzchni; 13) wykonanie zjazdów; 14) wykonanie poboczy; 15) wykonanie oznakowania. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia (zwaną również „SWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz: 1) dokumentacją projektową sporządzoną przez Arletę Jabłońską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą AS Projektowanie i Nadzory Arleta Jabłońska, ul. Marii Konopnickiej 17/10, 87 – 400 Golub Dobrzyń uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez wszystkich użytkowników, w tym w sposób zapewniający niezbędne warunki do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich; 2) zaświadczeniem Starosty Toruńskiego z dnia 26 września 2022 roku o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia Gminy Chełmża z dnia 20 września 2022 roku nr: AB.6743.1764.2022.KMY; 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiORB). 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas i w zakresie niezbędnym do wykonywania robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami, zapewnienie dojazdu do domów i pól; 2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu przebudowywanej drogi; 3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze; 4) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót; 5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę; 6) dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego; 7) inne prace związane z procesem budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach jednego zamówienia (umowy) o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto polegającej na budowie lub/i rozbudowie lub/i przebudowie lub/i remoncie - drogi lub/i ulicy o nawierzchni utwardzonej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia musi wykazać jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (np. jeden z członków konsorcjum). Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie w walutach obcych, Zamawiający przeliczy ich wartość przyjmując średni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach