Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 020218C relacji droga nr 241 – Pęperzyn oraz skrzyżowania z drogami publicznymi kategorii powiatowej

Gmina Więcbork ogłasza przetarg

  • Adres: 89410 Więcbork, ul. Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 897 207 , fax. 523 897 212
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Więcbork
    ul. Mickiewicza 22
    89410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 897 207, fax. 523 897 212
    REGON: 9235096100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 020218C relacji droga nr 241 – Pęperzyn oraz skrzyżowania z drogami publicznymi kategorii powiatowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 020218C relacji droga nr 241 - Pęperzyn oraz skrzyżowania z drogami publicznymi kategorii powiatowej. Łącznie całe zamierzenie obejmuje kilometraż od km 3+95,52 do km 3+340, co daje łącznie odcinek przebudowanych dróg o długości 244,48m. Roboty budowlane będą prowadzone na podstawie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 30.04.2018 r. (wpływ 10.05.2018 r.) do Starosty Sępoleńskiego. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę istniejących pasów drogowych: 1) odcinka drogi gminnej nr 020218C relacji droga nr 241 - Pęperzyn zlokalizowanej na dz. nr ew. 41, obręb Pęperzyn od km 3+95,52 do km 3+330,76, co daje łącznie odcinek drogi o długości 235,24m, w skład której wchodzi: - nawierzchnia jezdni ulicy szer. 4,50m wykonana z asfaltobetonu o łącznej gr. 8cm na podbudowie z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 gr. 20 cm i warstwie stabilizującej podłoże gr. 15 cm z gruntocementu C1,5/2,0; - nawierzchnia chodnika szer. 1,50m i zejść dla pieszych wykonane z betonowej kostki gr. 6cm (szara) na podsypce cem. - piask. gr. 4cm i warstwie odsączającej gr. 15 cm z piasku średniego; - nawierzchnia zjazdów wykonana z betonowej kostki gr. 8cm (kolor) na podsypce cem. - piask. gr. 3cm i podbudowie z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 gr. 15 cm i warstwie stabilizującej podłoże gr. 15 cm z gruntocementu C1,5/2,0; - nawierzchnia zatoki postojowej (9 miejsc postojowych, w tym 1 miejsce dla osoby niepełnosprawnej) wykonana z betonowej kostki gr. 8cm (kolor) na podsypce cem. - piask. gr. 3cm i podbudowie z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 gr. 15 cm i warstwie stabilizującej podłoże gr. 15 cm z gruntocementu C1,5/2,0; - pobocze szer. 0,75 m wykonane z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10cm; - pas zieleni urządzonej – mechaniczne karczowanie pni oraz humusowanie warstwą ziemi gr. min. 5cm wraz z obsianiem trawą; - montaż rur osłonowych – zabezpieczenie kabli linii telekomunikacyjnych rurami osłonowymi dwudzielnymi PCV o średnicy 110mm; - oznakowanie pionowe i poziome – montaż znaków drogowych oraz malowanie linii na przejściach dla pieszych i zatoce postojowej; - rów odwadniający jezdnię - gruntowy o głębokości średnio około 0,60 m. 2) skrzyżowania z drogami publicznymi kategorii powiatowej, tj. droga nr 1143C relacji Śmiłowo - Pęperzyn zlokalizowana na dz. nr ew. 155/1, obręb Pęperzyn i droga nr 1145C relacji Zabartowo - Wąwelno - Wierzchucin Królewski zlokalizowana na dz. nr ew. 75, 155/1 obręb Pęperzyn (od km 3+330,76 do km 3+340,00), w skład którego wchodzi: - nawierzchnia jezdni wykonana z asfaltobetonu o łącznej gr. 8cm na podbudowie z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 gr. 20 cm i warstwie stabilizującej podłoże gr. 15 cm z gruntocementu C1,5/2,0; - nawierzchnia pachwiny wykonana z granitowej kostki gr. 8cm na podsypce cem. - piask. gr. 5 cm i podbudowie z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 gr. 20 cm i warstwie stabilizującej podłoże gr. 15 cm z gruntocementu C1,5/2,0; - pobocze szer. 0,75 m wykonane z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10cm. Pozostałe elementy zagospodarowania ciągu ulicy i skrzyżowania: - pomiary wysokościowe i inwentaryzacja, - roboty ziemne i rozbiórkowe - chodnik (materiał z rozbiórki nadający się do użytku - własność Gminy Więcbork), - montaż krawężników drogowych betonowych (droga gminna) i granitowych (skrzyżowanie) 100x30x15 oraz najazdowych betonowych (droga gminna) i granitowych (skrzyżowanie) 100x22x15, - montaż obrzeży betonowych 100x25x8, - czyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej asfaltem. Roboty drogowe będą prowadzone w pasie drogi gminnej i powiatowej. Przed przystąpieniem do robót, WYKONAWCA winien opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu. Koszt zakupu i montażu znaków drogowych na czas budowy ponosi WYKONAWCA. WYKONAWCA nie będzie ponosił kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego gminnego. Natomiast na zajęcie pasa drogowego dróg powiatowych - koszty należy ustalić z Zarządem Drogowym w Sępólnie Krajeńskim. Zamawiający wskaże miejsce wywozu ziemi – Więcbork teren motokrosu – odległość ok. 9km – bez opłaty. Wycenę należy wykonać w oparciu o STWiOR, dokumentację projektową oraz zakres robót wynikający z własnej kalkulacji robót tymczasowych i prac towarzyszących nieobjętych dokumentacją (m.in. opracowanie organizacji ruchu na czas realizacji zadania, posadowienie znaków drogowych na czas realizacji inwestycji, zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej). Załączony przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym do dokonania wyceny przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. Wycinka drzew leży po stronie Gminy Więcbork. UWAGA: Jeżeli w SIWZ i załącznikach do specyfikacji wskazana została nazwa producenta, znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., jak również źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Warunki równoważności dla rur ochronnych dwudzielnych „AROT” – możliwość zastosowania rur ochronnych dwudzielnych innych firm lecz winny spełniać warunki: - rura dwudzielna z tworzywa termoplastycznego PCV o gr. ścianki nie mniejszej niż 5mm przeznaczona do osłon kabli m.in. elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, telewizyjnych układanych pod jezdniami ulic, placami itp. Materiały użyte do budowy powinny posiadać stosowne atesty lub deklaracje zgodności stwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Wymagania dotyczące zatrudnienia (o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3.2 SIWZ i projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Urzędzie Miejskim w Więcborku przy ul. Mickiewicza 22 przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem „Wadium – Przebudowa drogi gminnej nr 020218C relacji droga nr 241 – Pęperzyn oraz skrzyżowania z drogami publicznymi kategorii powiatowej, Nr sprawy: SB.271.13.2018”, BS Więcbork Nr rachunku 22 8162 0003 0000 3564 2000 0050, b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork w Sekretariacie pok. nr 2, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: – pieniądzu, – poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5 ppkt 2). 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Inne postanowienia dotyczące wadium. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) (pkt 9.3 ppkt 2 lit. „a” SIWZ) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. Wykonawca, który w niniejszym postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: - Wypełniony formularz ofertowy – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ), - Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (dokumentów rejestrowych), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, - Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.6 ppkt 2 (jeżeli dotyczy), - Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach