Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ LUTOL - JANOWICE – ETAP II

Gmina Lubsko ogłasza przetarg

  • Adres: 68300 Lubsko, Plac Wolności
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 576 108 , fax. 068 4576200, 4576222
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubsko
    Plac Wolności 1
    68300 Lubsko, woj. lubuskie
    tel. 684 576 108, fax. 068 4576200, 4576222
    REGON: 97077064600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ LUTOL - JANOWICE – ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie II etapu drogi gminnej tłuczniowej o długości 495 mb od miejscowości Lutol do w kierunku miejscowości Janowice na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego, gmina Lubsko. Jest to droga lokalna o nawierzchni z kruszywa łamanego. Szerokość nawierzchni wacha się od 4,0 m do 5,0 m. Zgodnie z przeprowadzona inwentaryzacją istniejących warstw konstrukcyjnych stwierdza się następujące warstwy: - warstwa z kruszywa łamanego o gr. od 10 do 20 cm; - podbudowa z kruszonego gruzu o gr. > 20 cm. Stan techniczny drogi określono jako zły i wymagający wykonania nowej nawierzchni. Przebudowa polega na wykonaniu: Konstrukcja nawierzchni jezdni na istniejącej drodze • • 5cm – warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S; • • 10cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm • • Istniejąca nawierzchnia po profilowaniu korekcyjnym • • utwardzone pobocza o gr 10cm z materiału uzyskanego z korytowania drogi Konstrukcja nawierzchni zjazdów i poszerzenia ( zgodnie z PZT) • • 5cm – warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S; • • 20cm – podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm • • Istniejące podłoże gruntowe po zagęszczeniu • • utwardzone pobocza o gr 10cm z materiału uzyskanego z korytowania drogi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w II i III części SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składa się również dokumentacja projektowa (w tym opis techniczny, rysunki, szkice, mapa poglądowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót). Jeśli dokumentacja projektowa przywołuje nazwy markowe, bądź nazwę producenta lub niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary (parametry), dopuszcza się - w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji na rynku - dostarczenie w ramach zamówienia materiałów, rozwiązań równoważnych, spełniających wymagania opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w tym: w dokumentacji projektowej (poglądowym/pomocniczym przedmiarze, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opisie technicznym, rysunkach). Pomimo dołożenia wszelkich starań, w OPZ mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla konkretnego producenta wymiary (parametry). Gdziekolwiek takie zapisy występują, niezależnie od kontekstu w jakim zostały użyte, nie stanowią one elementu opisu przedmiotu zamówienia i tym samym, nie są one wiążące dla Wykonawcy. W szczególności ewentualne nazwy własne lub znaki towarowe nie mogą być odczytywane jako wskazanie preferencji Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały/urządzenia/sprzęt, spełniające wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe wyspecyfikowane w OPZ. Ponadto wszędzie tam, gdzie podano parametry techniczne materiału/urządzenia/sprzętu, należy dobierać takie, których parametry w typoszeregach producentów, są najbliższe tym wyspecyfikowanym, chyba, że w OPZ jednoznacznie wskazano szczególne zasady doboru materiału/urządzeń/sprzętu w oparciu o wyspecyfikowane parametry. Zadanie jest współfinansowane z dotacji celowej ze środków Województwa Lubuskiego na modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych, zlokalizowanej w obrębie Lutol, w ramach środków związanych z wyłączaniem gruntów rolnych z produkcji rolniczej na 2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca załącza również: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, b) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) c) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną (liczony do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o przekazany przedmiar robót (lub tzw. kosztorys ślepy) wraz ze składnikami cenotwórczymi: stawka r-g, koszty pośrednie, zysk, koszty zakupu. d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach