Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej „Kotłówka” w Lalikach w km 0+463 – 0+987

Gmina Milówka ogłasza przetarg

  • Adres: 34360 Milówka, ul. Jana Kazimierza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 637 190 , fax. 338 637 600
  • Data zamieszczenia: 2018-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milówka
    ul. Jana Kazimierza 123
    34360 Milówka, woj. śląskie
    tel. 338 637 190, fax. 338 637 600
    REGON: 54902200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej „Kotłówka” w Lalikach w km 0+463 – 0+987
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Przebudowa drogi gminnej „ Kotłówka” w Lalikach w km 0+463 – 0+987. Zakres robót obejmuje działki nr ewid. 3079, 3033. Długość odcinka do przebudowy wynosi 524 mb, szerokość jezdni 2,70 mb. 1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: w km 0+463-0+595 - profilowanie pod warstwy konstrukcyjne - ścinanie poboczy - czyszczenie rowu 16,0m - 2 ścianki czołowe dla przepustu fi 400 w km 0+59l - podbudowa warstwa dolna l5cm tłuczeń kamienny fr 0/63mm - podbudowa warstwa górna 8cm tłuczeń kamienny 0/31,5mm - wyrównanie mieszanką mineralno- bitumiczną - warstwa więżąca gr.4cm - warstwa ścieralna gr. 4cm. - pobocza z tłucznia kamiennego lub destruktu gr. 8cm w km 0+595-0+802 - rozbiórka płyt drogowych żelbetowych 50x80 - profilowanie pod warstwy konstrukcyjne - czyszczenie rowów przy przepuście w km 0+660 - 50m - 2 ścianki czołowe na przepuście betonowym fi 500 w km 0+660 - roboty ziemne - wykopy - korytka betonowe wys. 20x40 w km 0+660-0+820- 160,0m - założenie blachy na korytkach - wjazd 0+800 - płyty ażurowe typu krata 40x60 rów w km 0+660-0+694 _34,0m - podbudowa warstwa dolna 15cm tłuczeń kamienny fr 0/63mm - podbudowa warstwa górna 8cm tłuczeń kamienny 0/31,5mm - warstwa wiążąca gr. cm - warstwa ścieralna gr.4cm. - pobocza z tłucznia kamiennego lub destruktu gr. 8cm km 0+802-0+987 - profilowanie pod warstwy konstrukcyjne - ścinanie poboczy - podbudowa warstwa dolna l5cm tłuczeń kamienny fr 0/63mm - podbudowa warstwa górna 8cm tłuczeń kamienny 0/3l,5mm - warstwa wiążąca gr.4cm - warstwa ścieralna gr. 4cm. - korytka betonowe 40x15- 18,0m do km 0+820 - pobocza z tłucznia kamiennego lub destruktu gr. 8cm 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: 1) przedmiarze robót – Załączniki Nr 8 do SIWZ, 2) projekcie technicznym (opracowanie uproszczone) – Załącznik Nr 9 do SIWZ, 3) STWiOR – Załącznik nr 10 do SIWZ 3. Zamawiający zobowiązuje kierownika robót do składania pisemnego raportu Zamawiającemu, obejmującego zakres wykonanych robót. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią Formularza ofertowego – załącznik Nr 1 do Specyfikacji. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi, wówczas Zamawiający za okres gwarancji i rękojmi przyjmie minimalny wymagany okres, tj. 36 miesięcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót, które zostały umieszczone w załącznikach i stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 5. Roboty realizowane będą na podstawie : - dokumentacji projektowej, STWiOR, - prawa budowlanego, - sztuki budowlanej, - zaleceń Zamawiającego. 6. Podane w SIWZ wraz z jej załącznikami nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Wszystkie materiały określone w SIWZ wraz z jej załącznikami, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych w SIWZ na warunkach określonych w ustawie. Jeśli dokumentacja projektowa lub inna część SIWZ przywołuje nazwy markowe, bądź nazwę producenta lub niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary, dopuszcza się – w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji na rynku - dostarczenie w ramach zamówienia materiałów, rozwiązań równoważnych, spełniających wymagania opisane w SIWZ wraz z jej załącznikami, w tym: w dokumentacji projektowej (opisie technicznym wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, rysunkach, itd.). W SIWZ wraz z jej załącznikami mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla konkretnego producenta wymiary. Gdziekolwiek takie zapisy występują, niezależnie od kontekstu, w jakim zostały użyte, nie stanowią elementu opisu przedmiotu zamówienia i tym samym nie są one wiążące dla wykonawcy. W szczególności ewentualne nazwy własne lub znaki towarowe nie mogą być odczytywane jako wskazanie preferencji zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały/urządzenia/sprzęt spełniające wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w SIWZ wraz z załącznikami, które łącznie stanowią opis przedmiotu zamówienia. Ponadto wszędzie tam, gdzie podano parametry techniczne materiału/urządzenia/sprzętu należy dobierać takie, których parametry w typoszeregach producentów są najbliższe tym wyspecyfikowanym, chyba, że w SIWZ wraz z jej załącznikami jednoznacznie wskazano szczególne zasady doboru urządzeń w oparciu o wyspecyfikowane parametry. W przypadku, kiedy jakikolwiek element przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Powyższe akapity niniejszego ppkt. stosuje się odpowiednio. 8. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 9. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Sposób udokumentowania zatrudnienia, kontroli oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano w Istotnych warunkach umowy (wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ). 10. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, z zastrzeżeniem że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią Formularz ofertowego. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym -załącznik nr 1 do SIWZ okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za ten okres przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego zakończenia robót. 11. Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami, b) Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia prac porządkowych w rejonie placu budowy a w szczególności: segregowania, składowania i unieszkodliwiania odpadów oraz gruzu budowlanego pochodzących z rozbiórki, ich wywozu, c) zapewnić pełne bezpieczeństwo mieszkańcom sąsiednich posesji oraz osobom przebywającym w sąsiedztwie placu budowy, d) zapewnić bezpieczne przejścia piesze i dojazd, e) zapewnić bezpieczeństwo konstrukcji, budowli, budynków i urządzeń oraz właściwe warunki eksploatacyjne przebudowywanego obiektu oraz obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych w tym terenie, f) prowadzić roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. g) wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. Organizacja ruchu, oznakowanie i zabezpieczenie robót na czas ich prowadzenia w pasie drogowym zostanie wykonane przez Wykonawcę robót. h) wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. i) roboty należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe. j) użyte materiały musza posiadać wszystkie wymagane przepisami świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. k) roboty zanikowe takie jak warstwy podbudowy, warstwy nawierzchni podlegają zgłoszeniu do odbioru inspektorowi nadzoru inwestorskiego. l) cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Spółdzielczym w Węgierskiej Górce 20 8131 0005 0000 0244 2000 0030. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, dokument ten musi jednoznacznie określać zakres odpowiedzialności gwaranta, który musi pokrywać się z wszystkimi przypadkami działań i zaniechań wykonawcy określone w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp, uprawniające Zamawiającego do zatrzymania wadium. Dokument ten powinien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony tylko na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że ten pomiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu (parter), natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. W przypadku przesyłania wadium (w formie innej niż w pieniądzu) drogą pocztową lub kurierem – Wykonawca odpowiada za właściwy opis koperty zapewniający jej skierowanie do siedziby Zamawiającego oraz zachowanie terminu na wniesienie wadium. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 4. Oferta niezabezpieczona wadium, zostanie odrzucona. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 4) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 5) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zobowiązani są również dołączyć do oferty: 3.1 Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 3.2 Dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki itp.), Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu, należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3.3 Pisemne zobowiązanie potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty(załączyć jeżeli dotyczy). Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.4 Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy), 3.5 Kopia dowodu wniesienia wadium. 3.6 Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową, zgodny z treścią przedmiaru robót stanowiące załączniki do Specyfikacji. 3.7 Oświadczenie w zakresie RODO – zał. nr 11 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dołączonym do oferty oświadczeniu, o którym mowa w ust.2, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ 5. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informację o podwykonawcach w dołączonym do oferty oświadczeniu, o którym mowa w ust.2, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 (w części* Uwaga: zastosować tylko wtedy, gdy w formularzu ofertowym wskazano podwykonawców) do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach