Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ KORCZYNA - ZAŁĘŻE II (ul. DWORSKA) Nr 114827R W MIEJSCOWOŚCI KORCZYNA POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA - ETAP II

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 354 080 , fax. 134 354 096
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18 a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 134 354 080, fax. 134 354 096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ KORCZYNA - ZAŁĘŻE II (ul. DWORSKA) Nr 114827R W MIEJSCOWOŚCI KORCZYNA POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Korczyna-Załęże II (ul. Dworska) Nr 114827R w miejscowości Korczyna polegająca na budowie chodnika w km 0+212 – 0+452 w następującym zakresie: 1) roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku do 1km samochodami samowyładowczymi, usunięcie darniny z poboczy i rowów, 2) roboty rozbiórkowe – rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4cm mechanicznie z transportem urobku do 2km, rozebranie przepustów rurowych- rury betonowe o średn. do 40cm z transportem rur do 5km i rozładunkiem, rozebranie przepustów rurowych –ścianki czołowe i ławy betonowe z transportem urobku do 5km i rozładunkiem, 3) odwodnienie – rów kryty – roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku do 1km, wykopy pod rów kryty, studnie przelotowe, ściekowe i przykanaliki, kanały z rur PP dwuściennych typu Pragma łączonych na wcisk o średn. zewn. 400mm, podłoża pod kanały z materiałów sypkich grub. 15cm, kanały z rur PP Pragma łączonych na wcisk o średn. wewn. 200mm przykanaliki i kształtki, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średn. 1000mm w gotowym wykopie o głęb. 2m, studzienki ściekowe uliczne betonowe o średn. 500mm z osadnikiem bez syfonu, studzienki ściekowe podwórzowe z rur dwuściennych PP średn. 315mm do odwodnienia przyległego terenu, drenaż z rur PVC drenarskich bez otworów o śr. DN 113mm, 4) roboty ziemne – zasypanie wykopów z zagęszczeniem mechanicznym (gr. warstwy w stanie luźnym 30cm), roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiern. na odkład, wykonanie koryta pod poszerzenie jezdni i wykonanie koryta pod chodnik, 5) podbudowa – profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie –na poszerzeniu i koronie chodnika, warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie o grub. 15cm, warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20cm, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15cm, podbudowy z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych AC 16P gr. 6cm, 6) chodnik – krawężniki betonowe wibroprasowane wystające o wymiarach 15x30cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie o grub. 15cm, warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 10cm, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10cm, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową na ławie betonowej, palisady betonowe o wymiarach 12x20x80 na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, chodniki z kostki brukowej czerwonej nostalit grubości 6cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 7) nawierzchnia jezdni – mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy bitumicznej, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 11S warstwa ścieralna o grub, 4cm, 8) zjazdy i pobocza – nawierzchnie z kamienia tłuczonego – warstwa górna o grub. 10cm na zjazdach, warstwa górna o grub. 10cm – uzupełnienie poboczy, 9) roboty wykończeniowe – plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów, rozplantowanie ręczne ziemi, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „krata” mała 90x60x10cm na wylocie kolektora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa opis techniczny, przedmiar robót, które stanowią załączniki do SIWZ. Przedmiary robót – służą do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny ryczałtowej. Tam, gdzie w przedmiarze robót, dokumentacji zostało wskazane pochodzenie materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000, 00zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku PBS Sanok Oddział Krosno Nr 97864210832002830706790001. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 6 ul. Rynek 18a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, z których zasobów korzysta wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania ( po dokonaniu czynności przewidzianych w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach