Gmina Barlinek ogłasza przetarg
- Adres: 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 95 7462450 w. 16 , fax. 957 461 704
- Data zamieszczenia: 2020-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Barlinek
ul. Niepodległości 20
74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 95 7462450 w. 16, fax. 957 461 704
REGON: 52837900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: umig@barlinek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej do wsi Brunki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej nr 750024Z na odcinku o długości ok. 770 metrów, od drogi wojewódzkiej nr 151 do wioski Brunki w tym m.in.: - wycinkę kolidujących drzew i krzewów przyległych do drogi gminnej, - poszerzenie istniejącej konstrukcji jezdni do 3,5 m, - poszerzenie istniejącej konstrukcji jezdni w miejscach mijanek do 5,00 m na kilometrażu: • Nr 1 0+180,00 o dł. 25,00 m, • Nr 2 0+325,00 o dł. 25,00 m, • Nr 3 0+450,00 o dł. 25,00 m, • Nr 4 0+585,50 o dł. 25,00 m, - przebudowę wlotu skrzyżowania zwykłego typu T z drogą wojewódzką nr 151, - wyrównanie istniejącej nawierzchni z brukowca kamiennego warstwą kruszywa, - wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej i ścieralnej, - umocnienie poboczy warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm, - wykonanie nawierzchni bitumicznej zjazdów na przyległe nieruchomości gruntowe, - wykonanie peronu o szerokości nawierzchni 2,00 m i dł. 20,00 m wraz z wiatą przystankową w miejscowości Brunki, - w kilometrażu 0-364,00 odtworzenie zjazdu publicznego na drogę wewnętrzną po lewej stronie, - w kilometrażu 0+760,00 wymiana nawierzchni zjazdu na przyległą nieruchomość gruntową po stronie prawej, - uporządkowanie i wyprofilowanie przyległego terenu pasa drogowego wraz z obsianiem trawą, - nasadzenie drzew wzdłuż projektowanej drogi, - odtworzenie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego. Parametry konstrukcyjne do wykonania: 1) Konstrukcja jezdni drogi gminnej w miejscu wykorzystania istniejącej nawierzchni jako podbudowy: • warstwa ścierana AC11S gr. 5 cm, • warstwa wiążąca AC16W gr. 6 cm • warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/32 gr. min 10 cm; 2) konstrukcja jezdni drogi gminnej – nowa konstrukcja: • warstwa ścieralna AC11S gr. 5 cm, • warstwa wiążąca AC16W gr. 6 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/32 gr. 25 cm, • warstwa ulepszonego podłoża stabilizowanego cementem C1,5/2,0 gr. 15 cm; 3) nawierzchnia chodnika/peron • betonowa kostka brukowa kolor szary gr. 8 cm, • podsypka cementowo pisakowa gr. 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/32 stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, 4) nawierzchnia zjazdu • warstwa ścierana AC11S gr. 5 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego 0/32 stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm, 5) umocnione pobocze • warstwa z kruszywa łamanego 0/32 stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, 1. Zakres robót ujętych w dokumentacji obejmuje m. in.: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych, 2) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) opracowanie z uzyskaniem wszelkich pozwoleń i wprowadzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, w tym: oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót podczas obowiązywania organizacji, 4) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowych, 5) wykonanie badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 6) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy, 7) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy, 8) zagospodarowanie we własnym zakresie lub też utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót gruzu, urobku ziemi, odpadów itp., 9) wprowadzenie stałej organizacji ruchu, 10) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlany – załącznik nr 10 do SIWZ, 2) Szczegółowa specyfikacja techniczna – załącznik nr 11 do SIWZ; 3. Zamawiający przy określaniu przedmiotu zamówienia dokonał następujących uszczegółowień w stosunku do dokumentacji projektowej: 1) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem przejazdu w obrębie wyjazdów z nieruchomości przylegających do przebudowywanej drogi; 2) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem czystości jezdni w obrębie wyjazdu z budowy na drogę wojewódzką nr 151; 3) Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji na wycinkę zezwalającej na usunięcie drzew i krzewów (rosnących na powierzchni powyżej 25 m2). Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia tj. rezygnacji z robót związanych z wycinką drzew i płatów krzewów łącznie z obniżeniem kosztów kontraktu (zgodnie z kalkulacją kosztorysu ofertowego). Drzewa wskazane jako te, na które procedowane jest pozwolenie znajdują się w załączniku nr 14 – Operat dendrologiczny (załącznik nr 1 – Inwentaryzacja drzew podlegających procedurze uzyskania zgody na usunięcie str. 9-10; Załącznik nr 2 Inwentaryzacja krzewów podlegających procedurze uzyskania zgody na usunięcie, str. 11). Pozostałe drzewa i krzewy zwolnione są z uzyskiwania odrębnych zezwoleń wobec czego Wykonawca dokona ich usunięcia zgodnie z przyjętą w kosztorysie ofertowym kalkulacją kosztów; 4) Zamawiający rezygnuje z budowy kanału technologicznego przy realizacji inwestycji. Dokumentacja w części opisującej roboty związane z kanałem technologicznym nie jest przedmiotem niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 5) wycinka drzew objętych pozwoleniem na wycinkę będzie odbywać się pod nadzorem ornitologa zapewnionego przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) na zasadach określonych w SIWZ. Wadium musi być złożone przed terminem składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (załącznik nr 12) ze wskazaniem: a) ceny ofertowej brutto obliczonej w sposób określony w rozdziale XIX; b) oferowanej długości gwarancji (nie mniej niż 36 i nie więcej niż 48 miesięcy); 2) Oświadczenia wymienione w rozdziale XIV ust. 1 pkt od 1 do 4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Inne wymagane dokumenty: załącznik nr 7 do SIWZ– wykaz podwykonawców (jeżeli ma zastosowanie), pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem X punkt 6 niniejszej SIWZ załącznik nr 9 do SIWZ - zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia zasobów, w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeżeli ma zastosowanie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
Dodano: 2024-05-17 - Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych – etap II
Dodano: 2024-05-16 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Limanowskiego 20 w Szczecinku
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa dróg wewnętrznych gminnych w m. Miłogoszcz dz nr 2/7, 2/11, 2/17, 2/26 obr. Miłogoszcz
Dodano: 2024-05-13 - Budowa trybuny tymczasowej na obiekcie sportowym Skolwin ul. Stołczyńska 104 w Szczecinie
Dodano: 2024-05-12 - Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
Dodano: 2024-05-11 - GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ – ETAP I
Dodano: 2024-05-09 - Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2024-05-09 - Budowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 8 w Stargardzie – ETAP III
Dodano: 2024-05-06