Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Ciółkowo Rządowe - Ulaski - Sokołowo Parcele

Gmina Obryte ogłasza przetarg

  • Adres: 07-215 Obryte, Obryte 185
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7411004 , fax. 029 7411004
  • Data zamieszczenia: 2015-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obryte
    Obryte 185 185
    07-215 Obryte, woj. mazowieckie
    tel. 029 7411004, fax. 029 7411004
    REGON: 55066813700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obryte.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Ciółkowo Rządowe - Ulaski - Sokołowo Parcele
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej Ciółkowo Rządowe - Ulaski - Sokołowo Parcele o długości 2910 m (pikietaż roboczy trasy o początku 2 + 000, dowiązano do rzeczywistego na końcu odcinka o nawierzchni jezdni bitumicznej a końcowy w km 4+ 910,00 również na styku nawierzchni żwirowej i bitumicznej w m. Sokołowo Parcele). W zakresie opracowania ujęto : - korektę geometrii trasy, - wzmocnienie poboczy, - wzmocnienie gruntowej nawierzchni jezdni o szer. 3,00 ÷ 5,00 m, 2. STAN ISTNIEJĄCY. 2.1 KONFIGURACJA TERENU I ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE. Na rozważanym odcinku droga przebiega w terenie równinnym (o różnicy wysokości pomiędzy najwyższym i najniższym punktem 11 m) o charakterze rolniczym z luźną zabudową typu zagrodowego. 2.2 SIEĆ KOMUNIKACYJNA Przedmiotowa droga jest klasy D. Stanowi połączenie przyległych do niej terenów rolnych z gospodarstwami zlokalizowanymi w m. Ciółkowo Rządowe, Ulaski, Sokołowo Parcele oraz stanowi połączenie z siedzibą władz samorządowych stopnia podstawowego w m. Obryte. Na przedmiotowym odcinku posiada połączenia z drogami o nawierzchni gruntowej. 2.3 CHARAKTERYSTYKA TRASY Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 3,0 do 12,00 m. Składa się z dwóch odcinków: - Odcinek od km 2 + 000 do km 3 + 160 - przekrój nieurządzony o nawierzchni gruntowej - Odcinek od km 3 + 160 do km 4 + 910,00 - droga o nawierzchni jezdni z kruszywa naturalnego szer. ok. 5, 0 m ,o szerokości korony około 6,50 - 7,00 m ze szczątkowymi rowami drogowymi. 2.4 WIELKOŚĆ RUCHU DROGOWEGO Z pomiarów natężeń ruchu stwierdzono, że ruch kołowy kwalifikuje się do grupy KR1 z uwzględnieniem docelowego ruchu w 10 roku od daty oddania inwestycji do użytku. 2.5 ODWODNIENIE Na całym odcinku wody opadowe odprowadzane są z pasa drogowego w części do rowów drogowych, które są w znacznym stopniu zamulone. Lokalizacja przepustów: - w km 3 + 562,50 na przedłużeniu rowu melioracyjnego, - w km 4 + 244,00 na przedłużeniu rowu melioracyjnego. 2.6 URZĄDZENIA INŻYNIERYJNE - Linie energetyczne . - Linia napowietrzna NN jest zlokalizowana poza pasem drogowym. - Linia napowietrzna NN przechodzi ponad pasem drogowym w km 2+944; km 2+980; km 3+152; km 3+970. - Linia telekomunikacyjna kablem doziemnym w m. Ulaski - projektowana - Wodociąg w m. Ulaski - na części odcinka w pasie drogowym. 2.7 ZIELEŃ. Nie wchodzi w zakres opracowania. 3. KONCEPCJA ROZWIĄZAŃ PROJEKTOWYCH 3.1 PROGNOZA RUCHU Ze względu na lokalny charakter omawianego ciągu drogowego nie przewiduje się istotnego wzrostu natężenia ruchu kołowego a szczególnie ciężkiego 100 kN/oś. Wobec tego przyjęto do dalszych obliczeń kategorię ruchu KR1. 3.2 PARAMETRY MODERNIZOWANEGO ODCINKA klasa drogi D prędkość projektowa 40 km/h, szerokość pasa ruchu 3,00÷2,50 m, liczba pasów ruchu 1÷2 w przekroju szlakowym pobocza żwirowe szerokości 0,75÷1,00 m każde obciążenia nawierzchni 100 KN/oś, minimalny promień łuku poziomego 40,00 m, 3.3 POZWIĄZANIA SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE 3.3.1 MODERNIZACJA PRZEBIEGU TRASY Trasę modernizowanego odcinka poprowadzono po linii zaznaczonego pasa drogowego. W całości wykorzystano istniejącą nawierzchnię jezdni gruntowej przyjmując je jako dolną warstwę podbudowy. Łuki o jednostronnym spadku poprzecznym: - w wierzchołku W7 => R7 = 90,00 m, i=3% ze skierowaniem od strony lewej do prawej, - w wierzchołku W11 => R11= 90,00 m, i=3% ze skierowaniem od strony prawej do lewej, - w wierzchołku W12 => R12=62,00 m, i=3% ze skierowaniem od strony lewej do prawej, - w wierzchołku W14 => R14= 40,00 m, i=3% ze skierowaniem od strony prawej do lewej, - w wierzchołku W20 => R20= 100,00 m, i=3% ze skierowaniem od strony lewej do prawej, - w wierzchołku W22 => R22= 45,00 m, i=3% ze skierowaniem od strony prawej do lewej, oraz odcinek od km 2+246,67 do km 2+834,19, i= 3% ze skierowaniem od strony lewej do prawej. Spadki oraz zmianę szerokości jezdni należy ukształtować na prostych przejściowych o długości Lp=20,00 m. Na pozostałych łukach poziomych i odcinkach prostych przyjęto spadki poprzeczne obustronne (przekrój daszkowy) i = 0,03. Spadki poboczy gruntowych przyjęto i = 0,06. Niweleta modernizowanej drogi podniesiona jest w stosunku do istniejącej średnio 20 - 30 cm . 3.3.2 MODERNIZACJA NAWIERZCHNI JEZDNI Na projektowanym odcinku przyjęto następujący przekrój normalny : - przekrój szlakowy z jezdnią szerokości 5,00 m na odcinkach od km 2+000,00 do km 2+246,67 i od km 2+834,19 do km 4+910,00 oraz 3,00 m na odcinku od km 2+246,67 do km 2+834,19 z obustronnymi poboczami szerokości po 0,75 ÷ 1,00 m każde ( w zależności od szerokości pasa drogowego). Konstrukcje nawierzchni jezdni zostały przyjęte na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430 z 1999 r. ) zwanym dalej rozporządzeniem. Docelowo przewiduje się ułożenie warstw nawierzchni bitumicznej. Podłoże gruntowe zakwalifikowano jako G1 od km 2+000,00 do km 4+007,08 i , G2 na odcinku od km 4+007,08 do km 4+910,00. Projektowana konstrukcja nawierzchni: I. Dotyczy odcinków - od km 2+000,00 do km 2+246,67 - od km 3+056,48 do km 3+755,99 - od km 4+007,08 do km 4+910,00 górna warstwa nawierzchni z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie (ze żwiru), grubość warstwy 20 cm, ze względu na wąską jezdnię wykonana na całej szerokości korony, dolna warstwa nawierzchni z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie (z pospółki), grubość warstwy 10 cm . istniejąca nawierzchnia gruntowa. II. Dotyczy odcinków - od km 2+246,67 do km 3+056,48 - od km 3+755,99 do km 4+007,08 górna warstwa nawierzchni z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie (ze żwiru), grubość warstwy 20 cm, ze względu na wąską jezdnię należy wykonać na całej szerokości korony. Przed wykonaniem warstw wzmacniających istniejącą nawierzchnię gruntową należy wyprofilować równiarką do projektowanych spadków i zagęścić. POBOCZA Pobocza przyjęto na całym odcinku o nawierzchni żwirowej ze spadkiem poprzecznym i = 6%. ZJAZDY I SKRZYZOWANIA Z DROGAMI GRUNTOWYMI Istniejące zjazdy indywidualne i publiczne należy dostosować wysokościowo do nowej niwelety jezdni. W opracowaniu uwzględniono 10% rezerwę robót nawierzchniowych związanych z dowiązaniem zjazdów. 3.3.3 ODWODNIENIE - Opracowanie nie obejmuje 3.3.4 PRZEPUSTY ISTNIEJĄCE - Bez zmian. 4. KOLIZJE W związku z projektowaną przebudową nie zachodzi konieczność przekładania urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym. Roboty ziemne prowadzone w bezpośrednim sąsiedztwie urządzeń obcych należy wykonywać ręcznie. Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji projektowej wykonanej przez: Wilech s.c., L. Klicki, W. Ruszczyński, ul. Akacjowa 5, 06-400 Ciechanów,, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej www.obryte.biuletyn.net oraz do wglądu w Urzędzie Gminy w Obrytem pokój nr 11 w godz. 800 - 1600. 2. Obowiązki Wykonawcy 1. Wykonawca zobowiązany jest do: - zatrudnienia na swój koszt kierowników budowy oraz złożenia przez nich oświadczeń o podjęciu obowiązków wymaganych przez PINB 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prowadzonych robót i za ich zgodność z dokumentacją projektową oraz instrukcjami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 3. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę brutto obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej . 4. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem a przedmiarem robót ( które stanowią dokumenty pomocnicze dla wykonawcy), do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie. 5. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania a nie wynikające z dokumentacji projektowej i których wykonawca nie mógł przewidzieć, będą one rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielenia zamówień dodatkowych w trybie art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. 6. Przedmiar robót, służy Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy, zgodnie z rozdz. IV SIWZ. 7. Jeżeli w Dokumentacji projektowej, w opisie zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w odniesieniu do określonych w niej materiałów, urządzeń, itp., Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. o parametrach równoważnych nie gorszych niż wskazane w tych dokumentach. 8. Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca załączył kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o udostępnione Przedmiary robót przy uwzględnieniu metody uproszczonej. 9. W przypadku gdy w toku prowadzonego postępowania Zamawiający dokona zmiany pozycji przedmiarowych Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić je w kosztorysie ofertowym poprzez dodanie pozycji lub wskazanie pozycji, w których zmiana została uwzględniona, o ile Zamawiający nie przekaże zmienionego Przedmiaru robót. 10. O wszelkich zmianach, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy zostali zaproszeni do składania ofert oraz którym przekazano niniejszą SIWZ wraz z załącznikami. 11. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zadania której wykonanie można powierzyć podwykonawcom. 12. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2015 r. 13. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na zasadach ogólnych określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Obrytem o/Pułtusk numer rachunku: 33 8232 0005 5500 1834 2000 0010, z dopiskiem na przelewie Wadium w postępowaniu na - Przebudowa drogi gminnej Ciółkowo Rządowe - Ulaski - Sokołowo Parcele 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy PZP. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Okoliczności zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obryte.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach