Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Budziska - Łochów od km 0+0,0 do km 1+085,0 (dz. ew. 416, 403/1, 407/1, 408/1, 411/5, 411/3, 414/3, 415/10, 417/1, 418/3, 419/9, 419/7, 419/5, 491/5, 491/6, 494/1, 491/3, 488/6, 488/4, 486/1, 483/1, 480/1, 477/1, 473/1, 470/1, 467/1, 464/1, 462/1, 460/1, 457/1, 455/1, 451/1, 449/1, 447/1, 444/4, 442/1, 440/1, 848/1, 436/1, 437/1, 439/1, 441/1, 443/14, 443/16, 445/1, 471/9, 474/9, 478/9, 481/11, 481/13, 484/12, 484/14, 487/10, 489/10, 492/1, 434/1, 433/1, 430/1, 428/1, 427/1, 425/1, 422/1, 300, 435/1, 431/1, 429/1, 426/1, 424/1, 423/1, 299/1, 298/1, 297/1, 296/1, 295/1, 294/1, 293/1, 292/1, 291/1, 290/1, 289/1, 288/1, 276, 275/1, 270/9,270/7, 270/5, 267/5, 858/1, 252/1, 248/1, 245/1, 242/1, 239/1, 236/1, 232/1, 230/1, 228/1, 226/1, 224/1, 222/1, 219/3, 215/1, 211/3, 207/1, 205/1, 203/1, 201/1, 197/1, 194/1, 281/1, 279/3, 278/3, 277/4, 277/6, 277/8 obręb Budziska) oraz od km 0+0,0 do km 0+415,0 (dz. ew. 2554/34, 2554/37 obręb Łochów) o łącznej długości 1 500 mb

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07130 Łochów, Al. Pokoju
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 437 800 , fax. 256 437 880
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Al. Pokoju 75
    07130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 256 437 800, fax. 256 437 880
    REGON: 71158209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminalochow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Budziska - Łochów od km 0+0,0 do km 1+085,0 (dz. ew. 416, 403/1, 407/1, 408/1, 411/5, 411/3, 414/3, 415/10, 417/1, 418/3, 419/9, 419/7, 419/5, 491/5, 491/6, 494/1, 491/3, 488/6, 488/4, 486/1, 483/1, 480/1, 477/1, 473/1, 470/1, 467/1, 464/1, 462/1, 460/1, 457/1, 455/1, 451/1, 449/1, 447/1, 444/4, 442/1, 440/1, 848/1, 436/1, 437/1, 439/1, 441/1, 443/14, 443/16, 445/1, 471/9, 474/9, 478/9, 481/11, 481/13, 484/12, 484/14, 487/10, 489/10, 492/1, 434/1, 433/1, 430/1, 428/1, 427/1, 425/1, 422/1, 300, 435/1, 431/1, 429/1, 426/1, 424/1, 423/1, 299/1, 298/1, 297/1, 296/1, 295/1, 294/1, 293/1, 292/1, 291/1, 290/1, 289/1, 288/1, 276, 275/1, 270/9,270/7, 270/5, 267/5, 858/1, 252/1, 248/1, 245/1, 242/1, 239/1, 236/1, 232/1, 230/1, 228/1, 226/1, 224/1, 222/1, 219/3, 215/1, 211/3, 207/1, 205/1, 203/1, 201/1, 197/1, 194/1, 281/1, 279/3, 278/3, 277/4, 277/6, 277/8 obręb Budziska) oraz od km 0+0,0 do km 0+415,0 (dz. ew. 2554/34, 2554/37 obręb Łochów) o łącznej długości 1 500 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej Budziska - Łochów od km 0+0,0 do km 1+085,0 (dz. ew. 416, 403/1, 407/1, 408/1, 411/5, 411/3, 414/3, 415/10, 417/1, 418/3, 419/9, 419/7, 419/5, 491/5, 491/6, 494/1, 491/3, 488/6, 488/4, 486/1, 483/1, 480/1, 477/1, 473/1, 470/1, 467/1, 464/1, 462/1, 460/1, 457/1, 455/1, 451/1, 449/1, 447/1, 444/4, 442/1, 440/1, 848/1, 436/1, 437/1, 439/1, 441/1, 443/14, 443/16, 445/1, 471/9, 474/9, 478/9, 481/11, 481/13, 484/12, 484/14, 487/10, 489/10, 492/1, 434/1, 433/1, 430/1, 428/1, 427/1, 425/1, 422/1, 300, 435/1, 431/1, 429/1, 426/1, 424/1, 423/1, 299/1, 298/1, 297/1, 296/1, 295/1, 294/1, 293/1, 292/1, 291/1, 290/1, 289/1, 288/1, 276, 275/1, 270/9,270/7, 270/5, 267/5, 858/1, 252/1, 248/1, 245/1, 242/1, 239/1, 236/1, 232/1, 230/1, 228/1, 226/1, 224/1, 222/1, 219/3, 215/1, 211/3, 207/1, 205/1, 203/1, 201/1, 197/1, 194/1, 281/1, 279/3, 278/3, 277/4, 277/6, 277/8 obręb Budziska) oraz od km 0+0,0 do km 0+415,0 (dz. ew. 2554/34, 2554/37 obręb Łochów) o łącznej długości 1 500 mb. 2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych. 3. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę jezdni drogi o długości: 1500 mb, w tym: 1) odcinka nr 1 o długości 1085 m o szerokości jezdni 5 mb (przejście przez m. Budziska), 2) odcinka nr 2 o długości 415 m i szerokości jezdni 6 mb (dojazd do m. Łochów). 4. Etapy robót: a) wykonanie koryt pod nawierzchnię jezdni i zjazdów, b) okrawężnikowanie zjazdów, c) wykonanie podbudowy z pospółki stabilizowanej cementem w betoniarce, mieszanka C3/4, d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/63mm. C90/3, e) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni bitumicznej AC16W50/70 KR1-2 , f) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej AC11S50/70 KR1-2, g) wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej, h) wykonanie wyrównania poboczy kruszywem łamanym, i) oznakowanie odcinka, j) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ, na który składa się: Projekt budowlany oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a także pomocniczo przedmiar robót. 6. Zamieszczony przedmiar robót ma wyłączenie charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 7. Uwaga: zamieszczony projekt budowlany zawiera szerszy zakres niż przedmiot niniejszego zamówienia - zakres robót nie obejmuje wykonania odcinków od km 0+0,00 do km 0+277,45 oraz od km 0+0,00 do km 0+100,00 w miejscowości Budziska. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zakresem wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Jeżeli w SIWZ w tym w dokumentacji projektowej wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę – należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 9. W przypadku, gdy w SIWZ w tym w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 10. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca nie dołączy do oferty dokumentów uwiarygodniających zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych Zamawiający uzna, że Wykonawca przedstawił w ofercie urządzenia i materiały opisane w dokumentacji projektowej. 11. W przypadku wymaganego w dokumentacji oznakowania lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania lub certyfikaty równoważne. 12. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania materiałów (wyrobów budowlanych) i urządzeń zgodnych z wymogami określonymi w dokumentacji projektowej, dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną. 14. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją robót, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie. 15. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z doświadczeniem, wiedzą oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 16. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 3 lata licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 5 lat licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ. 17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 18. Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonanie robót w zakresie branży drogowej opisanych w przedmiarze robót, b) wykonanie innych robót i usług związanych z realizacją zamówienia. 2) Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób pozostaje w gestii Wykonawcy. 3) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę uregulowane zostały we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej bip.gminalochow.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia*. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. *Uwaga: Złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane, w przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1 lit. a-e SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum): 1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ, 2) co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ, 3) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 SIWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 6) oferta musi być podpisana w sposób, który prawnie zobowiązuje wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 7) wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców występujących wspólnie. 4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – formie oryginału, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ – w formie oryginału, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej, 4) dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie – jeżeli Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu – w formie oryginału, 5) w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych – zestawienie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do dokumentacji przetargowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach