Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej 118161E w miejscowości Kuźnica Skakawska, Gmina Wieruszów

Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48627832610 , fax. +48627832611
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
    Rynek 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. +48627832610, fax. +48627832611
    REGON: 250855392
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej 118161E w miejscowości Kuźnica Skakawska, Gmina Wieruszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 118161E w miejscowości Kuźnica Skakawska, Gmina Wieruszów. 1.1Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Przebudowę drogi gminnej nr 118161E w miejscowości Kuźnica Skakawska, Gmina Wieruszów, w tym: a)roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (m.in.: roboty pomiarowe, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, demontaż istniejącego oznakowania jeśli występuje na danym odcinku, mechanicznie usunięcie humusu, mechaniczne rozebranie nawierzchni tłuczniowej), b)mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża roboty wykończeniowe (m.in.: roboty ziemne przy odbudowie rowów, humusowanie skarp), c)wykonanie jezdni o nawierzchni tłuczniowej z obustronnymi poboczami gruntowymi: - na odcinku od km 0+000 do km 0+320 – wyrównanie istniejącej podbudowy warstwą mieszanki 0/31,5 mm o zmiennej grubości z wykorzystaniem materiału Zamawiającego, - na odcinku od km 0+320 do km 0+860 – wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa i miąższości 10 cm, wykonanie podbudowy o gr. 20 cm z mieszanki niezwiązanej 0/63 mm stabilizowanej mechanicznie z wykorzystaniem materiału Zamawiającego zgodnie z dokumentacją projektową i SSTWiORB; 2)uporządkowanie terenu robót i terenu przyległego po zakończeniu robót, w tym także zagospodarowanie na własny koszt i ryzyko odpadów powstałych w toku realizacji robót; 3)zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót branżowych oraz bieżące, dokładne i czytelne prowadzenie dziennika budowy; 4)sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i Kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2101 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci zatwierdzoną przez miejscowy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; 5)przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB; 6)przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego zawierającego: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabelę elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki badań laboratoryjnych sprawdzonych i zaakceptowanych przez Zamawiającego, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, rozliczenie z materiałów rozbiórkowych, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania; 7)przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu. 1.2 Ponadto w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowego wynagrodzenia do: 1)zapoznania się z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, w szczególności z dokumentacją projektową i zgłoszenie Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności, w terminie 7 dni od dnia odbioru – wszelkich uwag i wad dokumentacji projektowej – pod rygorem braku możliwości powoływania się na takie wady w dalszym toku wykonywania Umowy i ponoszenia wszelkich kosztów wynikających z takich usterek lub niedokładności; 2)wykonania odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy; 3)wykonania badań, prób i rozruchu jak również do dokonania odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających; 4)zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 5)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 6)wykonania na własny koszt prac utrzymaniowych na czynnych, ogólnodostępnych drogach przechodzących przez teren placu budowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za przejazdowość i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego przebiegającego po terenie placu budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu na czas wykonywania robót; 7)realizacji uwag zawartych w wydanych uzgodnieniach projektu; 8)uporządkowania terenu budowy oraz przywrócenia nawierzchni w miejscach roboczych i transportowych do stanu pierwotnego po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; 9)zapewnienia (wykonania) wszelkich przeglądów montowanych urządzeń w okresie udzielonej gwarancji, niezbędnych do właściwego ich funkcjonowania oraz do zachowania gwarancji. 1.3 Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za ewentualne przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca. 1.4 Podczas całego okresu robót Wykonawca zapewni na swój własny koszt dostęp do terenów położonych w pobliżu terenu budowy, jak również przeprowadzi wszelkie niezbędne do wykonania robót zmiany w organizacji ruchu. 1.5 Po zakończeniu robót i potwierdzeniu gotowości do odbioru przez Inspektora nadzoru Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy następujące dokumenty: 1)inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, 2)protokoły odbiorów technicznych, 3)dokumentację powykonawczą obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, 4)dziennik budowy, 5)protokoły badań i sprawdzeń wykonanych przez Wykonawcę, 6)rozliczenie z materiałów rozbiórkowych. 1.6Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi koszty z tytułu wszelkich szkód powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych w czasie realizacji robót objętych niniejszą umową. 1.7 Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.8 Zamawiający przekaże teren budowy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 1.9 Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z: 1) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, 2) projektem budowlanym oraz przedmiarami robót, 3) ze złożoną ofertą i ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 4) poleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Inwestora, 5) zasadami wiedzy technicznej. 1.10 Pozostałe prawa i obowiązki Wykonawcy dot. wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 1.11 Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załącznikach do siwz – dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2 Postępowanie prowadzone jest wg zasad określonych w art. 24aa Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 5 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 7 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł ( dwa tysiące złotych 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 3.Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 4.Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5.Gwarancja lub poręcznie muszą być nieodwołalne, bezwarunkowe, realizowane na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO PRZEZ WYKONAWCĘ, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA OCENIONA NAJWYŻEJ NA PODSTAWIE ART. 26 UST. 2 PZP. 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. – wykaz potencjału kadrowego stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; 2. Dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 3. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych; 4. Oświadczenie na temat posiadania uprawnień budowlanych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp). Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć kwotę wg średniego kursu walut publikowanego na stronie internetowej NBP z dnia ogłoszenia niniejszego przetargu w BZP. NBP. Wykonawcy, którzy składają ofertę wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. INNE DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ W OFERCIE 1) Wypełniony druk „Formularz ofertowy”, stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 3 do SIWZ; 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 10 do SIWZ Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp). Zobowiązanie należy złożyć do oferty wskazując zakres udostępnionych zasobów, nazwę firmy (adres) podmiotu, który udostępnia swoje zasoby. W przypadku zaś, gdy udostępnienie dotyczy wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawca musi uwzględnić w zobowiązaniu, że podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach