Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej 10660E odcinek od działki nr 54/2, 44 do ul. Sadowej w Woli Kazubowej w Gminie Tuszyn - etap II.

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6143325 , fax. 42 6143069
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 6143325, fax. 42 6143069
    REGON: 590648304
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej 10660E odcinek od działki nr 54/2, 44 do ul. Sadowej w Woli Kazubowej w Gminie Tuszyn - etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych polegających na przebudowie i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego stanowiącego przebudowę drogi gminnej 10660E odcinek od działki nr 54/2, 44 do ul. Sadowej w Woli Kazubowej, na podstawie dokumentacji projektowej oraz zgłoszenia przyjętego bez uwag w dniu 10.12.2015r. przez Starostwo Powiatowe w Łodzi. 3. Zakres zadania obejmuje przebudowę drogi gminnej z nawierzchni gruntowo-szlakowej na drogę z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1-2 na długości 878,72 m wraz z poboczem z destruktu lub kruszywa łamanego, wykonaniem zjazdów z kruszywa łamanego lub destruktu do posesji i na grunty orne, wykonaniem odwodnienia w postaci przeciwskarp odparowująco - chłonnych w granicach pasa drogowego (obustronnie), wykonaniem regulacji armatury. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m. in. następujących robót: - roboty pomiarowe, - korytowanie pod remont cząstkowy istniejącej nawierzchni gruntowo-szlakowej gł. 30 cm na powierzchni 320m² z wywozem i utylizacją, - remont cząstkowy kruszywem łamanym 0-63 mm istniejącej nawierzchni gruntowo-szlakowej, - profilowanie i wałowanie istniejącej nawierzchni gruntowo-szlakowej- 3 954,24m², - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 20 cm, - oczyszczenie i skropienie emulsją istniejącej konstrukcji nawierzchni gruntowo-szlakowej, - wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej z asfaltobetonu dla KR 1-2 o uziarnieniu 0/11 mm, w ilości średnio 100 kg/m², - oczyszczenie i skropienie emulsją warstwy wyrównawczo-wiążącej, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1-2 o uziarnieniu 0/11 mm o grubości 4 cm, - wykonanie poboczy z destruktu lub kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr.15 cm i szerokości zmiennej od 0,20 m do 1,00 m na warstwie odsączającej z piasku gr 13 cm na długości 850,00 mb + 800,00 mb, - wykonanie zjazdów do posesji i na grunty orne z kruszywa łamanego 0-31,5 mm lub destruktu gr. 15 cm, - wykonanie odwodnienia w postaci przeciwskarp odparowująco -chłonnych w granicach pasa drogowego – obustronnie 690,00 mb+ 720,00 mb, - wykonanie regulacji armatury, - wykonanie innych niezbędnych robót budowlano - montażowych według dokumentacji projektowej oraz specyfikacji  technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprowadzonej wizji lokalnej w terenie (jest zalecana). Wykonawca robót budowlanych dostosuje wysokość istniejących wjazdów do posesji, skrzyżowań przyległych dróg gruntowych do nowej niwelety drogi gminnej Nr 10660E odcinek od działki Nr 54/2 i działki 44 do ul. Sadowej w Woli Kazubowej Gmina Tuszyn – etap II na opracowanym odcinku. 4. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, w 3 egz. 3) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egz. w formie papierowej. 4) Przygotowanie placu, zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają Wykonawcę. 5) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji, zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów. 6) Sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i wszystkimi opłatami z tego tytułu. Przedmiotowa dokumentacja musi być uzgodniona z Referatem Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie. 7) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia zgodnie ze wskazaniami gestorów sieci. 8) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 9) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających. 10) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 11) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 12) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 13) Sporządzenie planu BIOZ. 14) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie przed planowanym rozpoczęciem robót gestorów uzbrojenia technicznego o rozpoczęciu inwestycji w terminach wskazanych w uzgodnieniach z gestorami sieci ( terminy wskazane w projekcie budowlano-wykonawczym – IV UZGODNIENIA). 15) Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do robót wykonać wspólnie z przedstawicielem ZWiK w Tuszynie przegląd stanu istniejącego uzbrojenia przewodów wodociągowych, ich lokalizacji i oznaczenia. Dokonanie ww. przeglądu należy potwierdzić stosownym protokółem. Materiały z demontażu należy protokolarnie przekazać do ZWiK w Tuszynie. 16) Roboty ziemne w rejonie sieci, przyłączy, linii energetycznych i teletechnicznych doziemnych oraz naziemnych należy prowadzić ręcznie, z zachowaniem szczególnej ostrożności, pod nadzorem właściwego gestora uzbrojenia oraz z uwzględnieniem dokonanych z gestorami uzbrojenia uzgodnień. Zadanie jest dofinansowane ze środków budżetu Województwa Łódzkiego pochodzących z tytułu wyłączenia z produkcji gruntów rolnych na modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110.). UWAGA! Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony przez : Bank PEKAO S.A. O/Tuszyn 07 1240 3451 1111 0000 3031 6261 Na dowodzie wpłaty wadium należy zaznaczyć jakiego zadania wadium dotyczy - Wadium do postępowania na „Przebudowę drogi gminnej 10660E odcinek od działki nr 54/2, 44 do ul. Sadowej w Woli Kazubowej w Gminie Tuszyn – etap II.” Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W przypadku wadium wnoszonego przelewem Zamawiający uzna wadium za skutecznie wniesione, jeżeli zostanie ono uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę formach należy złożyć w kasie Urzędu Miasta w Tuszynie, ul. Piotrkowska 2/4, I piętro, a kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu powinno obejmować cały okres związania z ofertą. Treść dokumentu gwarancyjnego lub poręczenia powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać, iż gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczących wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej, w okresie obowiązywania gwarancji/poręczenia. Gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Muszą być płatne w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Poręczenia/gwarancje winny zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), kwotę gwarancji (poręczenia), termin ważności gwarancji (poręczenia), zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - każdy Wykonawca (bez wcześniejszego wezwania) składa - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 sporządzone w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz firm oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie w przedmiotowym przetargu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Zobowiązanie to należy złożyć wraz z ofertą (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach