Przetargi.pl
Przebudowa drogi dz. nr 274dr w miejscowości Radłówka

Gmina Lwówek Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59600 Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 477 888 , fax. 756 477 889
  • Data zamieszczenia: 2017-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek Śląski
    al. Wojska Polskiego
    59600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 756 477 888, fax. 756 477 889
    REGON: 53064300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dz. nr 274dr w miejscowości Radłówka
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powierzchnia elementów podlegających przebudowie: - jezdnia (w tym mijanka) nawierzchnia bitumiczna = 1.637,14m2, - zjazdy, nawierzchnia z bitumiczna = 25,06m2, - pobocza utwardzone kruszywem łamanym = 679.50m2, Długość zabudowanych elementów liniowych: - krawężniki betonowe (najazdowe) 15×22cm = 206,80m, - oporniki betonowe (zatopione) 12×25cm = 718,75m, - przykanalik deszczowy PVCØ200mm = 20,00m. Długość odcinka ulicy w zakresie przebudowy wynosi 450,00m. Profil podłużny Niweleta projektowanej drogi po przebudowie ulega nieznacznym zmianom. Zaprojektowano ją dostosowując poziomy jezdni do istniejących zjazdów i wejść na posesje oraz zapewniając sprawne odwodnienie powierzchniowe. Spadki podłużne mieszczą się w przedziale od 0,0373 do 0,1321. Na rysunku przekrój podłużny pokazano między innymi: rzędne i spadki projektowanej niwelety oraz łuki poziome i pionowe. Przekroje poprzeczne – konstrukcyjne Konstrukcję nawierzchni jezdni, zaprojektowano na podstawie określonych w opinii geologicznej warunków gruntowo-wodnych podłoża nawierzchni oraz zasad projektowania konstrukcji nawierzchni. Zaprojektowano następujące konstrukcje nawierzchni: 1) ciąg jezdny – od km 0+003,00 do km 0+453,00: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, grub. 4cm, AC-11S-50/70, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, grub. 8cm; AC-16W-50/70, - warstwa z kruszywa łamanego 0-63,0mm, grub. 20cm, stabilizowana mechanicznie, - istniejące podłoże – stara konstrukcja drogi splantowana i zagęszczona. 2) zjazdy indywidualne - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4cm, AC-11S-50/70; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 8cm; AC-16W-50/70; - warstwa z kruszywa łamanego 0-63,0mm, grub. 10-20cm, stabilizowana mechanicznie; - podłoże z gruntu rodzimego, splantowane, zagęszczone. Obramowanie jezdni. Nawierzchnię jezdni oraz zjazdów należy obramować opornikami betonowymi 12x25 (10x20) cm lub krawężnikami najazdowymi betonowymi na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o Fb=0,06m2. Oporniki nawierzchni jezdni należy zabudować w profilu jak niweleta projektowa, natomiast w planie zgodnie z rysunkiem PZT dostosowując do istniejącej zabudowy w planie i profilu. Odwodnienie jedni. Cała projektowana nawierzchnia otrzymuje właściwe odwodnienie powierzchniowe poprzez nadane spadki poprzeczne 1,5%. Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone na gruntowe pobocza (wzmocnione kruszywem łamanym 0÷31,5mm) i teren zielony oraz ścieku przykrawężnikowego do odwodnienia liniowego z polimerobetonu szer. min. 25cm i długości 5,0m z rusztem klasy D400 wraz z osadnikiem (koszem osadczym). Z odwodnienia liniowego ścieki spływających wód opadowych zostaną odprowadzone projektowanym przykanalikiem deszczowym i wylotem PVC Ø 200 mm do cieku Rakówka zlokalizowanym w km 2+870 na podstawie pozwolenia wodnoprawnego. Wylot z rury kanalizacyjnej PVC Ø200mm osadzono w murze oporowym cieku, wykonanym z kamienia murowego jako ściana oporowa. W celu zabezpieczenia przed rozmywaniem dna cieku przez wypływ wód, w rejonie wylotu, zaprojektowano umocnienie dna przed i pod wylotem o powierzchni ok. 9,00m2. Dno rowu należy umocnić okładziną z bruku kamiennego 140 – 160 mm, zatopionego w betonie C25/30 na podłożu betonowym, grub. 10 cm. Rozwiązania konstrukcyjne wylotu w tym ubezpieczeń pokazano na rysunkach. Istniejący ciek obudowany jest kamiennymi murami oporowymi o pionowych ścianach, a za wylotem znajduje się sklepiony obiekt mostowy o umocnionym dnie. Po zabudowie wylotu istniejącą, kamienną obudowę cieku w okolicy wylotu na długości min. 3,00m należy wyremontować poprzez oczyszczenie z narośli i mchu, uzupełnieniu ewentualnych ubytków muru i odtworzeniu spoinowania. Na końcu chodnika (skarpa) przed obudową kamienną cieku należy zabudować balustradą systemową U–11a, z rur stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie poprzez ocynkowanie i malowanie proszkowe. Balustrada z wypełnieniem szczeblinowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach