Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej wraz z miejscami parkingowymi i placami na Osiedlu Zagople w Kruszwicy

Gmina Kruszwica ogłasza przetarg

  • Adres: 88150 Kruszwica, ul. Nadgoplańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 515 010 , fax. 523 516 021
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszwica
    ul. Nadgoplańska 4
    88150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 515 010, fax. 523 516 021
    REGON: 9235077700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej wraz z miejscami parkingowymi i placami na Osiedlu Zagople w Kruszwicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa istniejących ciągów komunikacyjnych w zakresie dróg dojazdowych, miejsc parkingowych oraz placów utwardzonych na Osiedlu Zagople w Kruszwicy. Zakres opracowania obejmuje: - przebudowę istniejących jezdni oraz rozbudowę dróg dojazdowych o szerokości 5,5m i 6,0m o długości całkowitej odcinków objętych opracowaniem 478,20m - wykonanie oraz remont istniejących ciągów pieszych o szerokości od 1,5 m do 3,0 m z kostki betonowej -wykonanie oraz remont istniejących zatok parkingowych z drogowej kostki betonowej -wykonanie placów utwardzonych z drogowej kostki betonowej -wykonanie kanalizacji deszczowej jako obiektu infrastruktury technicznej dla odwodnienia powierzchni projektowanych nawierzchni drogi - korekta istniejących wpustów kanalizacji deszczowej oraz wykonanie nowych -przebudowa sieci oraz punktów oświetlenia ulicznego W stanie istniejącym na obszarze objętym zadaniem inwestycyjnym zlokalizowane są drogi dojazdowe do bloków mieszkalnych wraz z ciągami komunikacji pieszej oraz miejscami parkingowymi. Odcinki projektowane oznaczone w opracowaniu jako A-B i E-F posiadają włączenie w ul. Kujawską. Ulica Kujawska posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej i szerokości od 7,0 m do 7,25 m. z chodnikiem o nawierzchni z kostki betonowej po prawej stronie przylegającym do jezdni oddzielony krawężnikiem betonowym. Wzdłuż lewej krawędzi jezdni na terenie objętym opracowaniem (włączenia projektowanych dróg) zlokalizowano ściek przykrawężnikowy wykonany z kostki betonowej. W ciągu ul. Kujawskiej wyznaczono przejścia dla pieszych w rejonie szkoły. Na obszarze projektowanego odcinka A-B w stanie istniejącym zlokalizowana jest droga dojazdowa o nawierzchni z drogowej kostki betonowej i szerokości zmiennej od 4,50 do 11,0m. Początek odcinka istniejącego stanowi włączenie w ul. Kujawską, koniec utwardzenie umożliwiające zawracanie wykonane wokół istniejącej stacji transformatorowej. W stanie istniejącym brak jest jednoznacznie wyznaczonych miejsc parkingowych oraz nie wskazano sposobu parowania pojazdów w związku z czym parkowanie odbywa się na istniejącej jezdni. Ciągi piesze początkowo występują tylko po lewej stronie jezdni jako chodnik przylegający do jezdni oddzielony krawężnikiem drogowym następnie oddzielony od jezdni pasem zieleni o szerokości zmiennej z wykonanymi dojściami do parkujących pojazdów. Po prawej stronie drogi chodnik zlokalizowano od granicy działek 106/115 i 106/50 jako oddalony od krawędzi jezdni i oddzielony pasem zieleni o szerokości zmiennej z wykonanymi dojściami do parkujących pojazdów. Przedmiotowe ciągi piesze wykonano o szerokości zmiennej (od 2,50 do 3,50m) i nawierzchni z kostki betonowej w sposób zapewniający skomunikowanie klatek schodowych z droga dojazdową i zaparkowanymi pojazdami. Na obszarze projektowanego odcinka C-D w stanie istniejącym wyodrębnione są jedynie ciągi piesze o szerokości 3,50m o nawierzchni betonowej zapewniające skomunikowanie mieszkańców z drogami dojazdowymi oznaczonymi w projekcie jako odcinki A-B i E-F. Dojścia do klatek schodowych wykonano o nawierzchni z kostki betonowej. W ciągu odcinka C-D brak jest wydzielonych jezdni i ulic dla pojazdów wobec czego ruch kołowy odbywa się po nawierzchni gruntowej. Dodatkowo na tym obszarze zlokalizowano kontenery na odpady usytuowane również na nawierzchni gruntowej. Na obszarze projektowanego odcinka E-F zlokalizowano drogę dojazdową. Na początkowym odcinku od włączenia w ul. Kujawską do km 0+035,35 droga dojazdowa posiada jezdnię szerokości 5,5m o nawierzchni z drogowej kostki betonowej z wyodrębnionymi zatokami parkingowymi do parkowania równoległego. Po lewej stronie zalkalizowano plac utwardzony dla kontenerów na odpady oddzielony od zatok parkingowych chodnikiem dla pieszych. Na dalszym odcinku, tj. do utwardzenia wykonanego w sposób analogiczny jak na istniejącym odcinku A-B umożliwiając wykonanie manewru zawracania, posiada jezdnię szerokości od 5,0 do 10,0 m o nawierzchni betonowej posiadającą liczne spękania i ubytki. Na tym odcinku brak jest w sposób jednoznaczny wydzielonych zatok parkingowych w związku z czym parkowanie odbywa się na istniejącej jezdni oraz na przyległych terenach zielonych. Ciągi piesze na tym odcinku występują po obu stronach drogi. Początkowo o szerokości 2,0 m i nawierzchni z kostki betonowej wykonane jako przylegające do miejsc parkingowych oddzielone krawężnikiem betonowym. Na dalszym odcinku po stronie lewej przebudowywanego odcinka istniejący chodnik betonowy o szerokości 2,65m jest przylegający do jezdni i oddzielony krawężnikiem betonowym. Po prawej stronie drogi chodnik betonowy o szerokości 2,50m oddzielono od nawierzchni jezdni pasem zieleni o szerokości zmiennej z dojściami wykonanymi z płyt chodnikowych do parkujących pojazdów na jezdni. Odwodnienie dróg gminnych na odcinkach objętym opracowaniem odbywa się poprzez istniejące wpusty kanalizacji deszczowej przewidziane bieżącym opracowaniem do wymiany i regulacji (zgodnie z projektem branżowym). W stanie istniejącym słupy oświetlenia ulicznego zlokalizowane są przy istniejących ciągach pieszych. W związku z dokonywaną korektą przebiegu trasy planuje się przestawienie oraz wykonanie nowych punktów oświetlenia ulicznego wraz z niezbędną infrastrukturą (projekt branżowy). Teren, na którym realizowana jest inwestycja nie znajduje się w granicach terenu górniczego oraz nie podlega ochronie konserwatorskiej i archeologicznej. Uzbrojenie terenu: 1) Sieć energetyczna -sieć energetyczna ziemna oraz słupy oświetleniowe wraz z zasilaniem zlokalizowane na obszarze objętym opracowaniem - zgodnie z naniesieniem na mapie. 2) Sieć wodociągowa -na terenie projektowanej przebudowy położona jest sieć wodociągowa -.- zgodnie z naniesieniem na mapie 3) Kanalizacja sanitarna i deszczowa -sieć kanalizacji sanitarnej występuje na odcinku objętym przebudową drogi gminnej - zgodnie z naniesieniem na mapie -sieć kanalizacji deszczowej - zgodnie z naniesieniem na mapie 4) Sieć gazowa -na obszarze objętym opracowaniem występuje sieć gazowa - zgodnie z naniesieniem na mapie. 5) Infrastruktura teletechniczna Telekomunikacji Polskiej S.A. i Netia S.A. -na terenie objętym opracowaniem występuje sieć teletechniczna - zgodnie z naniesieniem na mapie 6) Sieć ciepłownicza -na terenie objętym opracowaniem występuje sieć ciepłownicza - zgodnie z naniesieniem na mapie Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z załączonymi do projektu wszelkimi uzgodnieniami i naniesieniami gestorów urządzeń oraz uwzględnieniem zawartych w nich uwag dotyczących prowadzenia prac w rejonie urządzeń oraz warunków zabezpieczenia infrastruktury. Podczas prowadzenia robót (dla robót ziemnych przy wykonywaniu nowej konstrukcji nawierzchni i wymiany krawężników) w przypadku lokalizacji istniejących przewodów energetycznych na istniejących lub projektowanych krawężnikach należy dokonać w uzgodnieniu z gestorem przesunięcia przewodów w miarę możliwości technicznych poza jezdnię (pobocze, chodniki, zatoki). W celu ustalenia warunków gruntowo-wodnych przeprowadzono badania terenowe, które obejmowały wykonanie otworów geotechnicznych świdrem spiralnym okienkowym. Na podstawie badań stwierdzono, że podłoże gruntowe jest wysadzinowe G3 dla całej lokalizacji inwestycji Powyższe założenia ustalono na podstawie wykonanych badań w wybranych punktach. W przypadku natrafienia na etapie realizacji na lokalnie występujące warunki odmienne od założonych do projektowania należy zweryfikować przyjęte rozwiązania mając na uwadze przede wszystkim uzyskanie wymaganej nośności podłoża oraz zapewnienie warunku mrozoochronności konstrukcji. Zakres opracowania stanowi wykonanie modernizacji istniejących ciągów komunikacyjnych w zakresie dróg dojazdowych, chodników, miejsc parkingowych i placów utwardzonych wraz z niezbędną infrastrukturą (sieć kanalizacji deszczowej i sieć oświetlenia ulicznego) do obsługi przyległej zabudowy wielorodzinnej. Dodatkowo przewidziano cząstkowy remont chodnika wzdłuż ul. Kujawskiej w miejscu istniejących przejść dla pieszych celem dostosowania wysokościowego krawężników betonowych. Branża drogowa. Odcinki dróg oznaczone w projekcie jako A-B, C-D są drogami wewnętrznymi zlokalizowanymi na działkach będących własnością Inwestora (Gmina Kruszwica). Odcinek C-D realizowany jest zgodnie z zapisami w miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego jako ulice klasy L. Odcinek A-B wyznaczono w początkowej części zgodnie ze stanem istniejącym. W dalszej części tj. od km 0+035,35 dokonano korekty w przebiegu trasy wynikającej z konieczności zlokalizowania po stronie prawej placu utwardzonego szerokości 4,50 m a w dalszej części odcinka obustronnych zatok parkingowych. Parametry techniczne projektowanych dróg wewnętrznych: Odcinek A-B -Klasa drogi: D -Kategoria ruchu: KR1 -Prędkość projektowa: 30 km/h -Szerokość jezdni: 5,50 m -Pochylenie poprzeczne jezdni: 2% dwustronne -Szerokość proj. chodników: 1,5m - 3,0m -Pochylenie poprzeczne chodników: 2% jednostronne -Długość miejsc parkingowych do parkowania prostopadłego: 5,0m -Pochylenie zatok parkingowych: 2% jednostronne Odcinek C-D -Klasa drogi: L -Kategoria ruchu: KR1 -Prędkość projektowa: 30 km/h -Szerokość jezdni: 6,00 m -Pochylenie poprzeczne jezdni: 2% dwustronne - Szerokość proj. chodników: 2,0m - 3,0m -Pochylenie poprzeczne chodników: 2% jednostronne -Długość miejsc parkingowych do parkowania prostopadłego: 4,5m i 5,0m -Pochylenie zatok parkingowych: 2% jednostronne Projekt w zakresie branży drogowej obejmuje: -wykonanie nawierzchni jezdni -wykonanie ciągów pieszych i dojść pieszych - wykonanie zatok parkingowych, -wykonanie placów utwardzonych. Wzdłuż jezdni planuje się wykonanie zatok parkingowych oraz zatok postojowych niezbędnych do obsługi komunikacyjnej mieszkańców. Nowoprojektowane nawierzchnie jezdni (szerokość 5,5m i 6,0m ), zatok parkingowych (długość stanowiska postojowego 4,5m i 5,0m) i placów (szerokość od 2,5m do 5,0m) planuje się wykonać z drogowej kostki betonowej. Istniejące nawierzchnie zostaną poddane rozbiórce z uwzględnieniem ponownego wykorzystania materiałów (kostka betonowa). Dla pieszych planuje się wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o szerokości od 1,5 m 3,5m (na włączeniu w istniejące ciągi piesze szerokość należy dostosować do istniejących na odcinku o długości min.2 m ). Jako oddzielenie ciągów pieszych od krawędzi jezdni, zatok i placów przewidziano krawężnik betonowy 15x30 cm wystający ponad krawędź jezdni na wysokość 12cm. Jako oddzielenie chodnika od krawędzi jezdni w miejscach przejść dla pieszych przewidziano krawężnik betonowy najazdowy 15x22 cm wystający ponad krawędź jezdni na wysokość 3cm. Jako obramowanie ciągów pieszych przewidziano wykonanie obrzeża betonowego 8x30 cm cm na ławie betonowej z oporem. Jako oddzielenie zatok parkingowych i placów utwardzonych od krawędzi jezdni przewidziano, (zgodnie z planem sytuacyjnym), krawężnik betonowy najazdowy 15x22 cm na ławie betonowej z oporem wystający ponad krawędź jezdni na wysokość 3cm. Jako obramowanie należy wykonać krawężnik 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15 wystający na 12 cm ponad krawędź zatok. Profil podłużny projektowanych odcinków drogowych (przedstawiono na rys-profil podłużny) dostosowano do ukształtowania terenu, dopasowania do istniejących dojść do klatek schodowych oraz warunków odwodnienia drogi i przy zapewnieniu wzmocnienia istniejącej nawierzchni. Branża instalacyjna. Przedmiotem zadania w zakresie branży instalacyjnej jest budowa sieci kanalizacji deszczowej odwadniającej drogi dojazdowe, miejsca parkingowe oraz place utwardzone na Osiedlu Zagople w Kruszwicy. Ścieki deszczowe odprowadzone zostaną do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej na Osiedlu Zagople. Odprowadzenie ścieków deszczowych spływających z ulic projektuje się kolektorami deszczowymi z rur litych PVC Ø315mm, SN8 (8,0 kN/m2). Od ulicznych wpustów deszczowych do poszczególnych studni rewizyjnych zaprojektowano przykanaliki z rur litych PVC Ø160, 200mm, SN8 (8,0 kN/m2). Oznaczone na planie sytuacyjnym istniejące wpusty deszczowe przeznacza się do likwidacji. Przykanaliki od wpustów do demontażu należy odciąć, zamulić i zaślepić. Branża elektryczna. Przedmiotem zadania w zakresie branży elektrycznej jest projekt likwidacji istniejącego oświetlenia drogowego wykonanego linią kablową na słupach betonowych w obrębie budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej w Kruszwicy na Osiedlu Zagople i budowa nowego oświetlenia zasilanego linią kablową na słupach stalowych. Branży zieleni. Przedmiotowa rozbudowa ulic wymusza konieczność wycinki istniejącego zadrzewienie kolidującego z planowaną inwestycją w wyniku czego podjęto działania zapewniające skompensowanie planowanie wycinki poprzez zastosowanie nasadzeń zastępczych zgodnie z planem zagospodarowania. 2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a)Projekt budowlano – wykonawczy „Przebudowa dróg dojazdowych wraz z miejscami parkingowymi i placami na Osiedlu Zagople w Kruszwicy” opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36. b)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót „Przebudowa dróg dojazdowych wraz z miejscami parkingowymi i placami na Osiedlu Zagople w Kruszwicy” opracowane przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36. c)Projekt stałej organizacji ruchu „Przebudowa dróg dojazdowych wraz z miejscami parkingowymi i placami na Osiedlu Zagople w Kruszwicy” opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36. 3. Wytyczne dla oferenta: a)Szczegółowe informacje zawierają dokumentacje techniczne, projekty budowlane oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiary robót są elementami pomocniczymi. b) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie pasa drogowego na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego przed rozpoczęciem robót. c) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. d) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. e)Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od Zamawiającego akceptacji kształtu oraz kolorów materiałów brukarskich przed zamówieniem. f)Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego oraz dostępu do posesji, punktów usługowo – handlowych oraz zespołu szkół. g)Do obowiązków Wykonawcy należy informowanie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac Zamawiającego, mieszkańców o utrudnieniach. Komunikat należy podać w formie ogłoszeń lub obwieszczeń. h)W przypadku braku możliwości dojazdu pojazdu do odbioru odpadów komunalnych wykonawca będzie zobowiązany udzielić pomocy sprzętowej celem przetransportowania pojemników w miejsce ich odbioru przez specjalistyczne pojazdy. i)Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci gazowej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii. j)Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do powtórnej eksploatacji np. kostka brukowa, kratki kanalizacyjne, krawężniki, humus, hydranty, lampy oświetlenia ulicznego wraz z oprawami należy dostarczyć na składowisko Zamawiającego. k)Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 24.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące 00/100 PLN) 2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21.03.2017r. do godz. 10:00. 3 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie w pokoju nr 35 ( wystarczy zaadresować kopertę opisując wadium, przedmiot zamówienia z dopiskiem kasa pokój nr 35), a ksero dokumentu dołączyć do oferty 5 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kruszwica 11 8151 0001 0000 0909 2000 0017; z podaniem tytułu: Wadium- / Przebudowa drogi dojazdowej wraz z miejscami parkingowymi i placami na Osiedlu Zagople w Kruszwicy / b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach