Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do pól położonej na działce nr 186 obręb Marcinów oraz remont drogi gminnej położonej na działce nr 166 obręb Marcinów o łącznej długości 1469,5m

GMINA SULMIERZYCE ogłasza przetarg

  • Adres: 98-338 Sulmierzyce, Urzędowa 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SULMIERZYCE
    Urzędowa 1
    98-338 Sulmierzyce, woj. łódzkie
    REGON: 590648184
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulmierzyce.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do pól położonej na działce nr 186 obręb Marcinów oraz remont drogi gminnej położonej na działce nr 166 obręb Marcinów o łącznej długości 1469,5m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do pól położonej na działce nr 186 obręb Marcinów oraz remont drogi gminnej położonej na działce nr 166 obręb Marcinów o łącznej długości 1469,5m.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności remont jezdni drogi gminnej o dł. 1045,5m oraz przebudowę drogi wewnętrznej o dł. 365m wg układu pokazanego na planie zagospodarowania terenu, gdzie:1) w ramach przebudowy drogi wewnętrznej w km 0+000 – 0+ 365 przewiduje się:a) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm SMA 8 KR 3 - 4;b) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 6 cm AC16W;c) wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 8 cm;d) wykonanie podbudowy z kruszywa 0/63 gr. 15 cm;e) wykonanie stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym na miejscu gr. 20cm C 1,5/2;2) w ramach remontu drogi gminnej w km 0+000 – 1+104,5 przewiduje się:a) wykonanie frezowania korekcyjnego;b) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm SMA 8 KR 3 – 4 ;c) wykonanie warstwy wyrównawczo- wiążącej z betonu asfaltowego AC 11S 75 kg/m2;3) w miejscach gdzie krawędzie jezdni uległy zniszczeniu remont będzie polegał na odtworzeniu istniejącej konstrukcji. W tym celu przewiduje się miejscową rozbiórkę istniejących krawędzi jezdni i wykonanie ich remontu złożonych z następujących warstw:a) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm SMA 8 KR 3 - 4;b) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 6 cm AC16W;c) wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 8 cm;d) wykonanie podbudowy z kruszywa .0/63 gr. 15 cm;e) wykonanie stabilizacji gruntu cementem gr. 15cm C 1,5/2 z betoniarni.Dokładna lokalizacja remontu krawędzi jezdni wg wskazań Zamawiającego, po uprzednim dokonaniu frezowania korekcyjnego i oczyszczenia krawędzi jezdni.4) wykonanie oznakowania pionowego na podstawie projektu docelowej organizacji ruchu.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ, na który składają się następujące dokumenty:1) Projekt budowlany,2) Projekt wykonawczy,3) Projekt docelowej organizacji ruchu,4) Opinia geotechniczna,5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,6) Zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.Uwaga: Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:1) oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),2) przygotować i wdrożyć tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót,3) powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach.5. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:a) oryginał/kserokopię dziennika budowy/robót,b) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,c) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy/Robót o treści zgodnej z art. 57 ustawy Prawo budowlane,d) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,e) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierownika Robót,f) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,g) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,h) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/790910
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 14.1. SWZ.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 27 8978 0008 0030 1846 2000 0140 z dopiskiem WADIUM – ZP.271.10.2023.6. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4 ppkt 2)–4), wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.9. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,3) kwotę gwarancji lub poręczenia,4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą),5) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do nieodwołalnej, bezwarunkowej zapłaty kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:a) wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej6) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy.10. Warunki zatrzymania i zwrotu wadium określono w art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj. który wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).Informacje dodatkowe:a) Dla potrzeb oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.b) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt. 3. wykonawcy mogą spełniać łącznie.c) W przypadku polegania na potencjale podmiotu trzeciego warunek opisany w pkt. 3. mogą spełniać łącznie wykonawca z podmiotem trzecim.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.4.zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.:A. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. Wykonawcy, który wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum dwie roboty budowlane, gdzie każda z nich polegała na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o długości nie mniejszej niż 0,5 km.UWAGA:1) Zamawiający informuje, iż definicja budowy, przebudowy i remontu jest określona w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.2) Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania spełniania w/w warunku w ramach jednej lub dwóch umów.3) w/w warunek Wykonawca winien spełnić samodzielnie, a w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego – ten podmiot. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt A winien spełnić jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.B. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. którzy wykażą, iż dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy branży drogowej posiadającą następujące doświadczenie zawodowe:osoba ta była kierownikiem budowy (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w branży drogowej na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o długości min. 0,5 km.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku (A i B) w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.Uwaga:Wykonawcy mogą łącznie spełniać warunki opisane w pkt A i B (z uwzględnieniem punktu A ppkt 3).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach