Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do pól Nowa Wieś Ujska-Jaśkowo

Gmina Ujście ogłasza przetarg

  • Adres: 64-850 Ujście, pl. Wiosny Ludów 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2840003 , fax. 67 2840151
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujście
    pl. Wiosny Ludów 2 2
    64-850 Ujście, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2840003, fax. 67 2840151
    REGON: 57079125300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do pól Nowa Wieś Ujska-Jaśkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Lokalizacja Istniejąca, a przyjęta do przebudowy droga jest drogą gminną nr 130812P. Droga położona jest na terenie Gminy Ujście - obręb wsi Jabłonowo na działkach o numerach geodezyjnych 80, 82, 103 i 124 i stanowi drogę dojazdową do gruntów rolnych. Przebudowa obejmować będzie odcinek o łącznej długości 0.500 km. Początek planowanej przebudowy przedmiotowej drogi - km 0+600, Koniec w 1+100 km Droga przebiega w terenie równinnym głównie pośród pól. Przy drodze po obu stronach występują nieliczne posesje i gospodarstwa rolne. II. Stan istniejący Przyjęta do przebudowy droga posiada nawierzchnię z żużla o grubości warstwy 8-12cm i jezdnię o szerokości 4,20-4,60m oraz częściowo nawierzchnie gruntową. Przy drodze występują obustronne pobocza gruntowe o szerokości 0,50-1,10m. Wzdłuż drogi fragmentarycznie, po lewej lub prawej stronie, występuje rów. Przy drodze, poza jej koroną, występują drzewa oraz lokalnie krzaki i krzewy. W pasie drogowym zlokalizowane są przyłącza sieci wodociągowej, sieci telekomunikacyjnej oraz słupy energetyczne. III. Stan projektowany W celu zminimalizowania robót ziemnych oraz wykorzystania istniejącej nawierzchni żużlowej, drogę - sytuacyjnie i wysokościowo (w zakresie niwelety) zaprojektowano w nawiązaniu do istniejącej niwelety oraz w odniesieniu do istniejącego terenu. Początek odcinka przyjętej do przebudowy drogi, km 0+600. Jezdnię zaprojektowano o zasadniczej szerokości wynoszącej 4,50m. Spadek poprzeczny jezdni daszkowy lub jednostronny 2%. Wzdłuż drogi obustronnie zaprojektowano pobocza gruntowe o szerokości 0,75m i spadku poprzecznym 6% na zewnątrz. Koniec projektowanego do przebudowy odcinka przypada w km 1+100. Istniejącą nawierzchnię z żużla paleniskowego o grubości warstwy 8-12cm projektuje się wykorzystać jako podbudowę wykonując na niej wzmocnienie kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o średniej grubości warstwy 12cm po zagęszczeniu. Tak przygotowana podbudowę projektuje się skropić emulsją asfaltową K1-65% w ilości 1,50kg/m2. Dalej zaprojektowano warstwę wiążącą z betonu asfaltowego KR 2 o grubości 4cm oraz warstwę ścieralną z betonu asfaltowego KR 2 o grubości warstwy 3cm po zagęszczeniu. Warstwę wiążącą, przed ułożeniem warstwy ścieralnej, należy skropić emulsją asfaltową K1-65% w ilości 0,5kg/m2. Na poszerzeniach zaprojektowano podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 20cm po zagęszczeniu, skropienie emulsją asfaltową K1-65% w ilości 1,50kg/m2, warstwę wiążącą z betonu asfaltowego KR 2 o grubości 4cm oraz warstwę ścieralną z betonu asfaltowego KR 2 o grubości warstwy 3cm po zagęszczeniu. Warstwę wiążącą, przed ułożeniem warstwy ścieralnej, należy skropić emulsją asfaltową K1-65% w ilości 0,5kg/m2. Występujące na długości przyjętego do przebudowy odcinka zjazdy do posesji zaprojektowano z kostki betonowej wibroprasowanej, w kolorze szarym, grubości 8cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3cm wykonywanej w betoniarkach i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o grubości warstwy 15cm. Zjazdy projektuje się ograniczyć od strony jezdni krawężnikiem betonowym, wystającym +4cm, o wymiarach 15x22cm, ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej wykonywanej w betoniarkach, grubości 5cm i ławie z oporem wykonanej z betonu cementowego klasy C12/16 w ilości 0,06m3/m, natomiast z pozostałych stron opornikiem betonowym, wtopionym, o wymiarach 8x25cm, ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej wykonywanej w betoniarkach, grubości 5cm i ławie z oporem wykonanej z betonu cementowego klasy C12/16 w ilości 0,05m3/m. Zjazdy na pola zaprojektowano z nawierzchnią z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna KR 1-2 grubości 6cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o grubości warstwy 15cm. Podbudowę z kruszywa przed ułożeniem warstwy ścieralnej projektuje się skropić emulsją asfaltową K1-65% w ilości 1,50kg/m2. Szczegóły sytuacyjne projektowanej przebudowy drogi i zjazdów, szczegóły przekrojów konstrukcyjnych, profilu podłużnego, przekrojów poprzecznych pokazano na poszczególnych rysunkach oraz opisano w załącznikach. Technologię wykonania poszczególnych robót opisano w szczegółowych specyfikacjach technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach