Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do kancelarii leśnictwa Wierzchowiny

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Hrubieszowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 603 298
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm
    Hrubieszowska 123
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825 603 298
    REGON: 11001687500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelm.lublin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do kancelarii leśnictwa Wierzchowiny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem przedsięwzięcia jest przebudowa drogi dojazdowej do kancelarii leśnictwa Wierzchowiny na działkach o numerach ewidencyjnych 530, 531/1, 531/2, 531/5, 536, 525, 526, położonych na terenie gminy Chełm, w obrębie ewidencyjnym Depułtycze Królewskie Kolonia. Objęta opracowaniem droga ma długość – 788,00m, w ciągu głównym, oraz dodatkowo zjazd na drogę boczną długości 66,31m Trasa planowanej do przebudowy drogi przebiega w istniejącym pasie drogi leśnej ograniczonej drzewostanem na terenie Nadleśnictwa Chełm w leśnictwie Wierzchowiny. Zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - roboty związane z przebudową przepustów drogowych, - roboty związane z wykonaniem podbudowy, - roboty porządkowe . Dane techniczne: klasa techniczna drogi – droga leśna , szybkość projektowa max. 30 km/h , - grupa nośności podłożą G-3, dopuszczalny nacisk osi pojazdów 100 kN, jezdnia szerokości - 3.50m, korona drogi szerokości - 5.00m, przekrój daszkowy jezdni – 3%, szerokość poboczy – 2 x 0.75m, spadek poprzeczny poboczy – 6%, - zjazdy na drogi boczne- długości 50,00m, łuki na zjazdach – R=15.00m, - przepusty z rur HDPE, spiralne karbowane, o średnicy 600 mm, długości 8,00m. Konstrukcja nawierzchni: Konstrukcja nawierzchni od km 0+000,00 do km 0+400,00 - Górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grub. 10cm, - Dolna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie, grub. 15cm. Konstrukcja nawierzchni od km 0+000,00 do km 0+400,00 - Górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, grub. 10cm, - Dolna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie, grub. 15cm. - Warstwa podbudowy szerokości 4.00m, z kruszywa łamanego 31,5/63mm stabilizowanego mechanicznie do grubości 25cm, zawinięta w geowłókninę szer. 8.00m. W przypadku braku możliwości zakupu geowłókniny o szerokości 8.00m należy użyć materiału o szerokości 2x4.00m łącząc podłużnie na zakład min. 0.50m z przymocowaniem do podłoża szpilkami stalowymi śr. 5mm w kształcie litery ”U”, - Wyrównanie istniejącej podbudowy gruzem betonowym budowlanym o uziarnieniu 3/63mm, grub. 30 cm, - Podłoże naturalne przygotowane zgodnie z wymaganiami dla dróg. Podłoże gruntowe G1. Wskaźnik zagęszczenia Wz=1.00 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót budowlanych będących załącznikami do SIWZ. 3. Wspólny słownik Zamówień został opisany poniżej. 4. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 5. Wymagania dotyczące robót: a. wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami osób nadzorujących; b. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami SIWZ; c. użyte materiały powinny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 6. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz.21). 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość wykonywanych robót budowlanych oraz ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją, oraz robót dodatkowych, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami. 8. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązujących na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych równoważnych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w ofercie. 10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli, co najmniej 36 miesięcznej nieodpłatnej gwarancji jakości liczonej od dnia końcowego odbioru robót oraz 60 miesięcznej rękojmi za wady. 11.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów w formie pisemnej o charakterze odpłatnym z podwykonawcami – zgodnie z art. 2 pkt 9b i art. 143b ustawy Pzp. 12. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5000,00 zł. (pięć tysięcy zł) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A. O/Chełm nr: 64 1020 1563 0000 5402 0040 4418 z dopiskiem na blankiecie przelewu – „Przebudowa drogi dojazdowej do kancelarii leśnictwa Wierzchowiny” Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w pokoju nr 15 w siedzibie Zamawiającego, lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 5. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust. 12, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający również zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia, nie złoży z przyczyn leżących po jego stronie, dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, informacji o przynależności do grupy kapitałowej lub nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez tego Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnego opisu wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez inne osoby niż wskazane w odpowiednim rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć w oryginale pełnomocnictwo dla tych osób, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo może być złożone również w formie kopii, ale poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Informacja dot. tajemnicy przedsiębiorstwa - pisemne uzasadnienie (jeśli dotyczy). 3. Pisemne zobowiązanie podmiotu (w przypadku, gdy wykonawca polegać będzie na zdolnościach technicznych lub zawodowych tych podmiotów) wg załącznika nr 11 do SIWZ, 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach