Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Słupia i Modła

Gmina Słupia ogłasza przetarg

  • Adres: 96-128 Słupia, Słupia 136
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8315591 , fax. 046 8315514
  • Data zamieszczenia: 2015-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupia
    Słupia 136 136
    96-128 Słupia, woj. łódzkie
    tel. 046 8315591, fax. 046 8315514
    REGON: 75014851000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Słupia i Modła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi na działkach Nr ewid. 1356 - obręb Słupia oraz Nr 2/2 i 49/1 - obręb Modła na odcinku 995 mb, która polegać będzie na: a) wykonaniu podbudowy pomocniczej z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa gr. 20 cm na łącznej powierzchni około 3929 m2. W tym celu należy wytyczyć krawędzie projektowanej drogi i następnie wykonać koryto na poszerzeniach istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego. Istniejącą warstwę kruszywa łamanego należy zachować. W korycie na poszerzeniach wykonać warstwę z pospółki o grubościach 30 cm, 40 cm, 60 cm w zależności od odcinka). Następnie należy zastabilizować cementem górną warstwę tak wykonanej podbudowy z kruszywa naturalnego oraz istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20 cm, w celu otrzymania podbudowy o Rm=2,5 MPa. b) wykonaniu podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 12 cm na łącznej powierzchni około 3272 m2 na długości 855,21 m. c) wykonaniu podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 18 cm na łącznej powierzchni około 657 m2 na długości 139,79 m. d) wykonaniu nawierzchni mineralno-asfaltowej (warstwa wiążąca) 0/11 mm dla KR1 gr. 3 cm na łącznej powierzchni około 3900 m2, e) wykonaniu nawierzchni mineralno-asfaltowej (warstwa ścieralna) 0/11 mm dla KR1 gr. 4 cm na łącznej powierzchni 3815 m2 i szerokości zmiennej (w zależności od odcinka) wynoszącej: 3,65 m; 4,0 m; 4,5 m. f) wykonaniu poboczy z gruntu o łącznej powierzchni około 711 m2. g) wykonaniu oznakowania pionowego i stalowych barier ochronnych (elementy organizacji ruchu). 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem technicznym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załączniki do SIWZ: 1) projekt techniczny - Załącznik Nr 9 do SIWZ; 2) przedmiar robót - Załącznik Nr 10 do SIWZ; 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 11 do SIWZ. Załączony do SIWZ przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Jego wykorzystanie do konstruowania ofert wymaga weryfikacji z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Oferentach. Jeżeli przedmiary robót w pozycji podstawa posiadają podstawę wyceny, należy ją traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wprowadzoną do zasobu geodezyjno-kartograficznego Starostwa Powiatowego w Skierniewicach opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach. Inwentaryzację należy dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Uwaga: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Ponadto Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót i zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków w ich treści zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 4. Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów wyłącznie nowych, które zapewni Wykonawca. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności na użyte materiały przed ich wbudowaniem. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszego zamówienia. Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, wykonawca może, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, zaoferować przedmioty równoważne. Ewentualne użycie w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości przeznaczonych do wbudowania materiałów. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w dokumentacji projektowej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. 5. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 6. Wykonanie wszelkich robót towarzyszących: przygotowawczych, opracowania dokumentacji odbiorowej (w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej) oraz pozostałych niezbędnych do odbioru przedmiotu zamówienia, leży po stronie Wykonawcy i ich koszt należy uwzględnić w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 03 lipca 2015 roku, przed godz. 09:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz.1804) . 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej Oddział Słupia Nr konta: 94 9288 1079 1720 0446 3000 0030 Na poleceniu przelewu należy wpisać: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Słupia i Modła 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie oraz musi zawierać następujące elementy: wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego czyli beneficjenta gwarancji /ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nazwę postępowania, wskazanie sumy gwarancyjnej, określenie terminu ważności gwarancji, z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 8. Wadium musi obejmować termin związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupia.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach