Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul.Lipowa w miejscowości Nowe Budkowice oraz ul. Młyńskiej w miejscowości Stare Budkowice

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2016-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul.Lipowa w miejscowości Nowe Budkowice oraz ul. Młyńskiej w miejscowości Stare Budkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja liniowa polegająca na przebudowie drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Lipowej w miejscowości Nowe Budkowice oraz ul. Młyńskiej w miejscowości Stare Budkowice. Przedmiotowa droga stanowi dojazd do gruntów rolnych, poza tym jest łącznikiem pomiędzy miejscowościami Stare Budkowice i Nowe Budkowice. Droga przebiega w większości przez tereny niezabudowane wzdłuż pól ornych lub nieużytków. STAN ISTNIEJĄCY: Istniejąca jezdnia posiada nawierzchnię utwardzoną w sposób niekontrolowany: okruchami otoczaków, kamieni, gruzu, itp. Część istniejącej jezdni w obrębie działki 619 /181 przebiega poza pasem drogowym, po działkach prywatnych. Stan techniczny jezdni jest nie zadawalający, a wody opadowe z drogi odprowadzane są powierzchniowo w podłoże gruntowe. PROJEKTOWANA DROGA: Podstawowe parametry: - długość odcinka drogi 430 [m] - kategoria drogi KR1 - szerokość jezdni 3,0-4,5 m - spadki poprzeczne jezdni 2% - szerokość poboczy z kamienia 0,5 m - spadki poprzeczne pobocza 6% - rodzaj nawierzchni jezdni beton asfaltowy 2. Zadanie polega na wykonaniu m.in. następującego zakresu prac: - obsługa geodezyjna: - wytyczenie geodezyjne terenu inwestycji; - wykonanie operatów powykonawczych inwestycji; -roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - rozbiórka istniejącej nawierzchni drogowej; - rozbiórka istniejącego przepustu; -roboty ziemne: - korytowanie i profilowanie istniejącej drogi; roboty drogowe: - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kamienia łamanego granitowego lub bazaltowego o uziarnieniu 0-63 mm grubości 15 cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kamienia łamanego granitowego lub bazaltowego o uziarnieniu 0-31,5 mm grubości 10 cm; - wyrównanie i zagęszczenie podbudowy; - wyrównanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 5 cm; - wykonanie poboczy z kamienia łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm na szerokości 0,5 m do poziomu nawierzchni bitumicznej - dolną konstrukcję pobocza wykonać zgodnie z konstrukcją drogi; roboty dodatkowe: - wykonanie przepustu z rury polipropylenowej ?500, SN=8 kN/m i długości 6 m; - montaż nowych barierek mostowych; - wykonanie robót porządkowych. Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania oznakowania obrębu prowadzenia robót - zapewnienia nadzoru na budowie przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami; - wykonania dokumentacji powykonawczej, obejmującej: - dokumentację projektową z naniesionymi na niej zmianami i uzupełnieniami dokonanymi w trakcie wykonywania robót; - operat geodezyjny powykonawczy; - dziennik budowy; - protokoły częściowe; - protokoły wszystkich prób i badań; - dokumenty dotyczące jakości wbudowanych materiałów - świadectwa jakości i certyfikaty wydane przez dostawców materiałów i urządzeń. Szczegółowy zakres robót jest określony w projekcie budowlanym pn. Projekt budowlano wykonawczy przebudowy drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Lipowej w miejscowości Nowe Budkowice oraz ul. Młyńskiej w miejscowości Stare Budkowice opracowany przez Biuro Usług Technicznych DROGTOM, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej. Cena oferenta jest ceną kompletną i winna obejmować wszystkie nakłady finansowe wynikające z wykonania przedmiotu zamówienia, w tym koszty prowadzenia prac budowlanych, zabezpieczających i porządkowych, koszty dostawy materiałów, osprzętu i urządzeń, utylizacji odpadów oraz pełną obsługę geodezyjną. Na realizację przedmiotowego zadania została wydana przez Starostę Opolskiego decyzja nr 712/15 z dnia 22 września 2015 roku zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenie na budowę, zmieniona decyzją Starosty Opolskiego z dnia 8 marca 2016 roku. 3. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał ( urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji oraz uzyskanie akceptacji autora projektu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej , który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. W przypadku zastosowania innych materiałów lub urządzeń Wykonawca, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą zobowiązany jest: na własny koszt i ryzyko oraz własnym staraniem uzyskać zgodę Autora Projektu na proponowane zmiany i w razie potrzeby opracować zamienną dokumentację projektową, dokonać niezbędnych uzgodnień i przeprowadzić wymagane Prawem budowlanym zmiany. 4. Zaleca się aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach