Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych – ulica Szeluty

Urząd Miasta w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Pułaskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 277 27 27 , fax. 63 277 26 69
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta w Słupcy
    ul. Pułaskiego 21
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 63 277 27 27, fax. 63 277 26 69
    REGON: 52462500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slupca.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych – ulica Szeluty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Szeluty w Słupcy. a) Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem następujące prace: 1. rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni wraz z podbudowami, 2. rozbiórkę elementów ulic (obrzeży), 3. wykonanie robót ziemnych, 4. wykonanie elementów ulic (krawężników), 5. wykonanie nowej nawierzchni jezdni, 6. wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego. b) Podstawowe parametry techniczne Projektowana inwestycja drogowa została zaprojektowana z wykorzystaniem następujących parametrów technicznych: 1. kategoria administracyjna: droga gminna, 2. klasa techniczna: D - dojazdowa, 3. kategoria ruchu: KR1 4. prędkość projektowa: 30 km/h, 5. przekrój poprzeczny: 1x2, 6. szerokości pobocza: 0,75 m, 7. typ przekroju: drogowy, 8. szerokość pasa ruchu: 2,25 -3,25 m, 9. odwodnienie: powierzchniowo na przyległy teren w granicach pasa drogowego 10. długość drogi 892,88m 11. szerokość dogi od 4,5m do 6,5m c) Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni Dla jezdni zaprojektowano następującą konstrukcję: 1. warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11S 50/70 - gr. 5 cm; 2. podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie - gr.8 cm; 3. podbudowa pomocnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie - gr. 15 cm; 4. warstwa odsączająca z piasku - gr. 20 cm. d) Odwodnienie pasa drogowego Odwodnienie projektowanej jezdni realizowane będzie powierzchniowo za pomocą odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych gwarantujących sprawne odprowadzenie wód opadowych i roztopowych na przyległy teren w granicach pasa drogowego. e) Elementy ulic Dodatkowo w projekcie przewidziano wykonanie następujących elementów ulic: 1. krawężnik betonowy 15x30x100 cm- 6m . krawężnik najazdowy 15x22x100 cm- 6m WYMAGANIA zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 3 pracowników fizycznych/robotników na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności w trakcie realizacji zadania tj .roboty branży drogowej (roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudowy oraz nawierzchni z masy bitumicznej ); 2. Wymóg ten dotyczy Wykonawcy i ewentualnych Podwykonawców łącznie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez Wykonawcę dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. 3. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk, czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. 4. W celu kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzenia listy obecności wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy przebywających na terenie robót, znajdującej się i podpisywanej przez pracowników na terenie robót, którą zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu na każde jego żądanie. 5. Za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1.000 zł za każdy stwierdzony przypadek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (- zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty, jeżeli Wykonawca będzie korzystał z takiego udostępnienia, jeżeli dotyczy ; - wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców, jeżeli dotyczy,) -pełnomocnictwo(jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach