Przetargi.pl
Przebudowa drogi Bór II w Goczałkowicach-Zdrój

Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 107 185
  • Data zamieszczenia: 2019-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój
    ul. Szkolna 13
    43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 322 107 185
    REGON: 27253621500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://goczalkowicezdroj.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi Bór II w Goczałkowicach-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowę drogi Bór II na długości całkowitej 2331 mb poprzez wykonanie warstw konstrukcyjnych z asfaltobetonu oraz lokalnie wykonanie nowych dolnych warstw konstrukcyjnych oraz wymiana zniszczonego przepustu nad potokiem bez nazwy na nowy. Szerokość jezdni z asfaltobetonu: 860 metrów o szerokość jezdni 2,5 metra, 1058 metrów szerokość jezdni 3,5 metra, 413 metrów szerokość jezdni 3,0 metra, Wykonanie oświetlenie na odcinku 850 metrów obejmuje montaż 25 sztuk słupów oświetleniowych wraz z oprawami oraz okablowaniem i montażem szafy zasilania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zmawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 ( dwudziestu tysięcy złotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2.Kosztorysy sporządzone na podstawie przedmiaru robót; 1.3. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.5. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.6. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu – kopii dokumentu gwarancji wadialnej. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura wynikająca z art. 24aa ustawy Pzp (tzw. procedura odwrócona). Oznacza to, że Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach