Przetargi.pl
Przebudowa drogi 1704Z od węzła Stargard Zachód drogi krajowej S10 do skrzyżowania z drogą gminną w miejscowości Lipnik wraz z przebudową skrzyżowania

Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, Skarbowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915775219 , fax. 915775219
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych
    Skarbowa 1
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915775219, fax. 915775219
    REGON: 811684210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi 1704Z od węzła Stargard Zachód drogi krajowej S10 do skrzyżowania z drogą gminną w miejscowości Lipnik wraz z przebudową skrzyżowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z przebudową drogi 1704Z od węzła Stargard Zachód drogi krajowej S10 do skrzyżowania z drogą gminną w miejscowości Lipnik wraz z przebudową skrzyżowania, przebudowa drogi na odcinku o długości 0,97 km, w zakresie i granicach określonych dokumentacją projektową, w skład których wchodzą m.in.: a) jezdnia drogi powiatowej o nawierzchni bitumicznej, powierzchnia – 10905 m2; b) jezdnia odcinków dróg dojazdowych o nawierzchni z brukowej kostki betonowej, powierzchnia 791 m2; c) chodniki z brukowej kostki betonowej, powierzchnia 874 m2; d) ścieżka rowerowa o nawierzchni bitumicznej, powierzchnia 819 m2; e) ciąg pieszo – rowerowy o nawierzchni bitumicznej, powierzchnia 3249 m2; f) pola martwe, opaski na rondzie i wyspy na wlotach ronda z kostki kamiennej, powierzchnia 1801 m2; g) zatoki autobusowe z kostki kamiennej, powierzchnia 342 m2; h) zjazdy do posesji z brukowej kostki betonowej, powierzchnia 97 m2; i) miejsca postojowe z brukowej kostki betonowej, powierzchni 63 m2; j) kanalizacja deszczowa na długości 620 m; k) oświetlenie uliczne na długości 500 m; l) wykonanie drogi tymczasowej (na czas całkowitego zamknięcia drogi 1704Z) i jej utrzymanie w trakcie trwania objazdu; m) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni jezdni drogi powiatowej numer 1703Z i drogi gminnej i ich utrzymanie w trakcie trwania objazdu, oraz n) wszelkie inne, nie wymienione powyżej roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego). Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień określonych dokumentacją projektową. 2) za roboty nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny; 3) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót – są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu); 4) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego; 2. Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 3) opracowanie i uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu robót, w tym organizacji ruchu na objazdach; 4) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót; w tym oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót w trakcie trwania organizacji ruchu, wykonania i utrzymania dróg technologicznych i objazdów; 5) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej w zakresie adekwatnym do danego asortymentu robót; 6) wykonanie badań i sprawdzeń, w tym laboratoryjnych wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych; 7) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 8) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy oraz po wykonaniu robót z miejsca budowy na plac; 9) zagospodarowanie we własnym zakresie lub też utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót gruzu, odpadów, urobku ziemi, drewna, których nie przewidziano do dalszego zastosowania na terenie budowy lub też dróg tymczasowych zaplanowanych w związku z wykonywaną budową. 3. Zamawiający przy określaniu przedmiotu zamówienia dokonał niżej wymienionych uszczegółowień do rozwiązań ujętych w projekcie wykonawczym: 1) wszystkie roboty budowlane należy wykonywać pod ruchem tj. przy częściowym zajęciu jezdni za wyjątkiem wykonywania robót związanych z wymianą gruntu na odcinku od km 0 + 190,0 do km 0 + 350. Na czas wykonywania robót związanych z wymianą gruntu dopuszczono całkowite zamknięcia drogi na okres do 30 dni; 2) roboty rozbiórkowe obejmujące frezowanie nawierzchni bitumicznej należy prowadzić w taki sposób, aby w wyniku tych prac uzyskać destrukt bitumiczny bez większych kawałków gruzu; 3) destrukt bitumiczny pochodzący z frezowania nawierzchni bitumicznych należy użyć w pierwszej kolejności do utwardzenia drogi objazdowej wykonanej na czas całkowitego zamknięcia drogi numer 1704Z. Pozostałą ilość destruktu należy użyć do umocnienia projektowanego pobocza drogi powiatowej numer 1704Z. Dopiero pozostałą ilość destruktu należy załadować, rozładować oraz przetransportować na plac składowy wskazany przez Zamawiającego. Plac składowy będzie zlokalizowany w obrębie miasta Stargard w odległości do 11 km od placu budowy; 4) kruszywo staro użyteczne pochodzące z rozbiórki podbudowy należy użyć w pierwszej kolejności do uzupełnienia zagłębień terenu na trasie planowanego utwardzenia drogi objazdowej wykonanej na czas całkowitego zamknięcia drogi numer 1704Z. Pozostałą ilość kruszywa pochodzącego z rozbiórki podbudów Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) pozostały gruz pochodzący z rozbiórki Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) urobek pochodzący w wykonania robót ziemnych nie nadający się do wbudowania lub też stanowiący nadmiar Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami; 7) drewno i pozostałości po wycince drzew i krzewów Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami; 8) elementy pochodzące z przewidzianych do rozbiórki sieci uzbrojenia terenu stanowią własność poszczególnych właścicieli sieci, Wykonawca obowiązany jest przeprowadzić demontaż tych elementów w taki sposób aby nie powodować zbędnych uszkodzeń, zdemontowane elementy należy przekazać protokolarnie właścicielowi sieci; 9) projektowane pobocza należy umocnić destruktem bitumicznym pochodzącym z wcześniejszego frezowania nawierzchni bitumicznych, grubość warstwy destruktu po zagęszczeniu średnio 15,0 cm. 4. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt Budowlany (część opisowa i rysunkowa - branża drogowa, elektryczna, kanalizacja deszczowa, telekomunikacja, branża mostowa, zieleń), organizacja ruchu, geologia; 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (branża drogowa, elektryczna, kanalizacja deszczowa, telekomunikacja, branża mostowa, zieleń) – określające standardy jakościowe; 3) Informacja dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BiOZ); 4) przedmiary robót – branża drogowa, elektryczna, kanalizacja deszczowa, telekomunikacja, branża mostowa, zieleń (załączniki nr 8, 9, 10 do SIWZ) oraz przygotowane na tej podstawie kosztorysy ofertowe (załączniki nr 11, 12, 13 do SIWZ); 5) opis technologii wykonania drogi tymczasowej (załącznik nr 14A i 14B do SIWZ) będące załącznikami oraz integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 60 000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert (szczegóły w SIWZ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy wymienione w rozdziale XIII pkt 1 SIWZ - załącznik nr 2 (część I i II) do SIWZ; 3. zobowiązanie innego podmiotu w zakresie zdolności zawodowej – załącznik nr 2A do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4. Wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom – załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 5. Inne wymagane dokumenty: 1) załącznik nr 11 do SIWZ (od 11A do 11E) – kosztorysy ofertowe 2) załącznik nr 12 do SIWZ (od 12A do 12E) – kosztorysy ofertowe 3) załącznik nr 13 do SIWZ – kosztorys ofertowy - przepust 4) szczegółowy harmonogram wykonania robót, określający asortyment i zakres robót oraz planowany termin ich wykonania; 5) upoważnienie/pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego (jeżeli dotyczy); 6) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy Wykonawców (jeżeli dotyczy); 7) potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem IX punkt 5 SIWZ. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach