Przetargi.pl
Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z zatokami parkingowymi na obejściu Zespołu Szkół w Korczynie - ETAP II

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 354 080 , fax. 134 354 096
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18 a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 134 354 080, fax. 134 354 096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z zatokami parkingowymi na obejściu Zespołu Szkół w Korczynie - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg wewnętrznych wraz z zatokami parkingowymi na obejściu Zespołu Szkół w Korczynie na działce o nr ewid. 2903 w następującym zakresie wg przedmiaru robót: 1/ roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, koryta pod nawierzchnie placów postojowych na nowo utwardzonych nawierzchniach. Mechaniczne stawianie słupów stalowych o masie do 300kg dla oświetlenia zewnętrznego – przestawienie istniejących słupów oświetleniowych z lampami poza chodnik wraz z przełożeniem i wymianą kabla zasilającego długości 50mb, mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości 4cm - frezowanie na złączach poprzecznych. 2/ roboty rozbiórkowe – rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7cm, na podsypce piaskowej, rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30cm na podsypce piaskowej, rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, wywiezienie gruzu (obrzeża+krawężniki) z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, transport samochodem samowył. na odległość 1,5km. Transport wewnętrzny materiałów sztukowych o masie do 50kg z załadunkiem i wyładunkiem z przeznaczeniem do ponownego wbudowania na innej budowie. 3/ roboty ziemne – roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. Łyżki 0,40m3 z transportem urobku samochodami samowyład. na odległość do 3km, wykonanie koryta pod konstrukcje nawierzchni. 4/ odwodnienie – osadzenie włazu żeliwnego o masie do 60kg, w studzienkach i komorach – regulacja pionowa włazów studziennych. Osadzenie wpustu żeliwnego o masie do 60kg w studzienkach i komorach - regulacja pionowa –dopasowanie do projektowanej wysokości. 5/ podbudowa – profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu walca wibracyjnego. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego – tłucznia kamiennego 0/63mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego- klińca kamiennego 0/31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm – warstwa wyrównawcza. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm – warstwa wyrównawcza na chodnikach. Podbudowy z mieszanek mineralno-asfaltowych, standard II grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm, transport mieszanki samochodem samowyładowczym. Podbudowa na poszerzeniu dojazdu głównego i uzupełnieniu nawierzchni. 6/ krawężniki, obrzeża – krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm wraz z wykonaniem ław betonowych w zakresie 0,064m3/mb dojazd główny od schodów str,P i L. Obrzeża betonowe o wym. 30x8cm na ławie betonowej w zakresie 0,041m3/mb dojazd główny dojście do schodów chodniki wąskie plac przy pochylni. 7/ nawierzchnia bitumiczna – nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm, warstwa ścieralna grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm, skropienie nawierzchni drogowych asfaltem –skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej celem związania międzywarstwowego. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm – droga od schodów i parking wnęka. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm – droga od schodów i parking-wnęka. 8/ nawierzchnia chodników – chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm, kolorowej układane na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem –dojazd główny dojście do schodów plac przy pochylni. 9/ roboty wykończeniowe – plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów wraz z obsianiem trawą – plantowanie i porządkowanie gruntu nasypowego przy krawężnikach i obrzeżach. 10/ oznakowanie poziome i pionowe –pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 50mm, pionowe znaki drogowe –małe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze o powierzchni do 0,3m2 –oznakowanie zgodnie z planem sytuacyjnym. Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie na przejściach dla pieszych, linie stanowiskowe –malowane ręcznie. Kalkulacja indywidualna –ustawienie automatycznego szlabanu parkingowego dwuprzęsłowego 2x2,5m wraz z szlabanami stałymi 2x5,0m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, projekt techniczny robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Tam, gdzie w przedmiarze robót, dokumentacji zostało wskazane pochodzenie materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 918 ze zm.). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000, 00zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r. poz. 110 ze zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku PBS Sanok Oddział Krosno Nr 97864210832002830706790001. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 6 ul. Rynek 18a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, z których zasobów korzysta wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania ( po dokonaniu czynności przewidzianych w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach