Przetargi.pl
„Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie ZKM Sp. z o.o. w Wałczu – etap I”, na działkach ewidencyjnych 3646/2, 3645, 3644, 3644/3, 3635/2

Zakład Komunikacji Miejskiej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78600 Wałcz, ul. Budowlanych
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 48 672 584 435 , fax. 48 672 583 221
  • Data zamieszczenia: 2018-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunikacji Miejskiej Spółka z o.o.
    ul. Budowlanych 9
    78600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 48 672 584 435, fax. 48 672 583 221
    REGON: 33097811500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zkmwalcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie ZKM Sp. z o.o. w Wałczu – etap I”, na działkach ewidencyjnych 3646/2, 3645, 3644, 3644/3, 3635/2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową dróg wewnętrznych na terenie ZKM Sp. z o.o. w Wałczu – etap I, na działkach ewidencyjnych 3646/2, 3645, 3644, 3644/3, 3635/2. 2. Zakres robót – branża drogowa: a) Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, koryta pod nawierzchnie placów postojowych, w ilości = 0,40ha, b) Rozebranie krawężników betonowych i kamiennych, w ilości 69 mb, c) Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km = 1534m2, d) Rozbiórka nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych (płyty o powierzchni do 3 m2) = 84m2, e) Mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o grubości 15 cm = 50m2, f) Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km = 92m3 g) Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. III-IV = 84m2, h) Warstwa gruntocementu Rm=5,0MPa o grubości warstwy po zagęszczeniu 10cm = 84m2, i) Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm = 84m2, j) Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej, emulsją asfaltową, mechanicznie, nawierzchnia z bitumu = 1618m2, (dwukrotne), k) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 6·cm, masa grysowo-żwirowa, AC16W, wraz z transportem do 35km = 1618m2, l) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), grubość po zagęszczeniu 4·cm, masa grysowo-żwirowa, AC8S, wraz z transportem do 35km m) Cięcie nawierzchni mechanicznie, z mas mineralno-asfaltowych, głębokość 5·cm = 16mb, n) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem = 120mb, o) Krawężniki betonowe o wymiarach 15x22 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem, = 285mb, p) Ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach = 300mb q) Regulacja pionowa studzienek i zaworów wodociągowych lub gazowych, wpustów = 12szt. 3. Zakres robót – branża sanitarna: a) Wykonanie robót ziemnych wraz z wywozem, w ilości = 32m3 b) Wykonanie studni rewizyjnych betonowych Ø 1000mm, w ilości = 2szt, c) Wykonanie studzienek wpustowych betonowych Ø 500mm z osadnikiem, w ilości 7szt, d) Wykonanie przyłączy do studzienek wpustowych PCV SN8 Ø 200mm dł. = 21mb. 4. Ze względu na fakt, że roboty będą realizowane na obiekcie czynnym, Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym sposób prowadzenia prac, harmonogram oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich. Wykonawca wykona i uzyska zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 5. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zostały ujęte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii; c) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ); d) kosztorys sporządzony wg. załączonego do SIWZ przedmiaru robót (Załącznik nr 8 do SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach