Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA DZIAŁKACH NR 117 I 346 W MIEJSCOWOŚCI OBORA

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2018-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA DZIAŁKACH NR 117 I 346 W MIEJSCOWOŚCI OBORA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 117 i 346 w Oborze. I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach następującego zadania: „Przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 117 i 346 w miejscowości Obora”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 117 i 346 w miejscowości Obora”, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: a) w zakresie branży drogowej: wykonanie konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości od 4,0 do 5,0 m, wykonanie zjazdów z drogi powiatowej, zjazdów indywidualnych, dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów, miejsc postojowych; budowę zatoki autobusowej przy drodze powiatowej wraz z chodnikiem i oświetleniem; budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej, wprowadzenie docelowej organizacji ruchu utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, wycinkę drzew i wykonanie nasadzeń zamiennych uporządkowanie terenów przyległych. b) w części elektrycznej budowę kablowej linii oświetleniowej zasilającej słupy oświetlenia ulicznego o dł. linii ok. 277 m dostawę i montaż słupów oświetleniowych wyposażonych w stopę umożliwiającą montaż na fundamencie prefabrykowanym: 10 szt. dostawę i montaż opraw oświetleniowych LED: 12 szt. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi udostępniona ze SIWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. Warunki szczegółowe przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) osoby wykonujące następujące czynności: pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacja przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót konstrukcyjnych dróg, zjazdów, dojść, c) robót elektrycznych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt B SIWZ. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. - zał. nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały okreśłone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach