Przetargi.pl
Przebudowa dróg w Osiedlu Łódzkie I w Koluszkach wraz z budową kanalizacji deszczowej.

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65
    95040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg w Osiedlu Łódzkie I w Koluszkach wraz z budową kanalizacji deszczowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg w Osiedlu Łódzkie I w Koluszkach wraz z budową oraz przebudową sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami w ciągu przebudowywanych dróg. 2. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: Przebudowę ulic: Łódzkiej, Zwycięstwa, Szymborskiej (przed zmianą nazwy: Gwardii Ludowej), Powstańców Wielkopolskich, Wschodniej (przed zmianą nazwy: Zubrzyckiego), Krasickiego, Hubala, Plac Obrońców Warszawy, Aleja ZHP, J. Kukuczki (przed zmianą nazwy: Buczka), D. Szaflarskiej (przed zmianą nazwy: Hanki Sawickiej), B. Pawłowicza (przed zmianą nazwy: Gagarina), w tym: wykonanie konstrukcji chodników, ciągów pieszo – jezdnych, jezdni, miejsc postojowych dla samochodów osobowych oraz zjazdów. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. a) Budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej, zakres której obejmuje wykonanie: • kanalizacji deszczowej z rur PCV - U, SN 8 o średnicy Ø 315 mm, o długości 857,60 m, • kanalizacji deszczowej z rur PCV - U, SN 12 o średnicy Ø 315 mm, o długości 249,00 m, • kanalizacji deszczowej z rur PCV - U, SN 8 o średnicy Ø 400 mm, o długości 406,00 m, • kanalizacji deszczowej z rur PCV - U, SN 8 o średnicy Ø 500 mm, o długości 248,80 m, • kanalizacji deszczowej z rur GRP, SN10000 o średnicy Ø 400 mm, o długości 157,90 m, • kanalizacji deszczowej z rur GRP, SN10000 o średnicy Ø 450 mm, o długości 45,40 m, • kanalizacji deszczowej z rur GRP, SN10000 o średnicy Ø 500 mm, o długości 387,40 m, • przyłączy kanalizacyjnych z rur PCV – U (SN8) o średnicy Ø 200 mm, o długości 566,80 m, • przyłączy kanalizacyjnych z rur PCV – U (SN12) o średnicy Ø 200 mm, o długości 63,40 m • studni kanalizacyjnych o średnicy Ø 1,2 m, w ilości 82 sztuki, • wpustów deszczowych o średnicy Ø 0,5 m, w ilości 166 sztuk, • odwodnienia liniowego w ilości 55 sztuk, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Projekt budowlany (branża drogowa) – załącznik nr 8A do siwz b) Projekt wykonawczy (branża drogowa) - Załącznik nr 8B do siwz c) Projekt wykonawczy (branża sanitarna) – Załącznik nr 8C do siwz d) Przedmiar robót (część 1) - Załącznik nr 9A do siwz e) Przedmiar robót (część 2) - Załącznik nr 9B do siwz f) Przedmiar robót (część 3) - Załącznik nr 9C do siwz g) Przedmiar robót (część 4) - Załącznik nr 9D do siwz h) Przedmiar robót (część 5) - Załącznik nr 9E do siwz i) Przedmiar robót (część 6) - Załącznik nr 9F do siwz j) Przedmiar robót (część 7) - Załącznik nr 9G do siwz k) Przedmiar robót (część 8) - Załącznik nr 9H do siwz l) Przedmiar robót (kolektor nr 1) – Załącznik nr 9I do siwz m) Przedmiar robót (kolektor nr 2) – Załącznik nr 9J do siwz n) Przedmiar robót (kolektor nr 3 ) – Załącznik nr 9K do siwz o) Przedmiar robót (kolektor nr 4) – Załącznik nr 9L do siwz p) Przedmiar robót (kolektor nr 5) – Załącznik nr 9Ł do siwz q) Przedmiar robót (kolektor nr 6) – Załącznik nr 9M do siwz r) Przedmiar robót (kolektor nr 7) – Załącznik nr 9N do siwz s) Przedmiar robót (kolektor nr 8) – Załącznik nr 9O do siwz t) STWiOR (branża drogowa) - Załącznik nr 10A do siwz u) STWiOR (branża sanitarna) – Załącznik nr 10B do siwz v) Projekt tymczasowej organizacji ruchu – Załącznik nr 11A do siwz w) Projekt stałej organizacji ruchu – Załącznik nr 11B do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. 2) Kosztorysy ofertowe uproszczone. 3) Potwierdzenie wniesienia wadium. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach